bafralı55_jc5
ofroad tutkunu
Ynt: Willys Sahipleri Burada Buluşalım
genç ofroadcı (samsun bafra)
genç ofroadcı (samsun bafra)
bafralı55_jc5' Alıntı:genç ofroadcı (samsun bafra)
bafralı55_jc5' Alıntı:genç ofroadcı (samsun bafra)
Smihter' Alıntı:buda bizim wıllys.
http://www.youtube.com/watch?v=UA5p4V345tM
O zaman ben bir soru sorayım;Bana ön havalandırma camı etrafındaki lastik fitil lazım.Bunu nereden temin edebilirim?.Yardımcı olursanız minnatr kalırım.arif09' Alıntı:aydından ( wıllys ana merkezınden) slm ... tum akllınız atakılan soruları sorubılırısnız.. cunku 5 ay oncee wıllys topladım bunu yaprken sankıı wıllysı fabrıkadan ben cıkardım ... tum ınce ayrıntıısna kadar ogrendım...kendımde sanayıde calsıtıgım ıcın .. bu cok zor olmadıı ..yedek parça satmak dısıanda jeeple gezmeyı bayılıyorum ..1960model uzun kasa WILLYS::
[attachment=1]seyit' Alıntı:Herkese selam;
Sitede yeniyim ama Willys ile ilgim ve tutkum 50 yılı aştı.Çocukluğumda Yüksek Kaput (CJ 3 B) jeepimiz vardı ve şoforluğu onda öğrendim.Hali hazırda tam 37 yıldır bende olan bir adet 1962 model Tuzla (Early CJ 5) ve bir adet de American Motor üretimi 1980 CJ 5 aracım var.
1962 modelin resimlerini ekliyorum.[attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1]
Motor orijinal Hurricane(Harikan) olup kesinlikle hiçbir çatlak ve dikişi olmayan süper temiz bir blok.Rektefiyesi yakın zamanda standard olarak yapıldı ve henüz açılma devresinde.Silindirler,pistonlar ve krank hepsi standart( sıfır). Ayrıca bir adet de faturalı Go Devil( halk arasında Dodge tipi,düz kapak yada üstten bujili gibi tanımlanan)motor var.Henüz hiç gömlek geçmemiş olan bu motor .020 rektefiyeli ve yapılmaya gerek olmadan 3-4 yıl çalışabilecek durumda.
Radyatör,benzin deposu,devridaim,baskı ve debriyaj balatası sıfr yeni olarak değişti.
Üzerindeki ana şanzuman Borg Warner 4 ileri T 98 şanzuman olup sol yan tarafındaki PTO( yavru şanzuman) bir ara şaft ile arkada bulunan standart kuyruk miline kumanda ediyor.Borg Warner T 18 arazi şanzumanı arkasında bulunan ikinci bir PTO ise aracın arka kısmında ve karnının altında olan Amerikan malı Braden marka 10 ton kaldırma gücündeki mekanik vinci çalıştırıyor.Motor üzerinde ekipman çalıştırırken yada kaynak yaparken motora ihtiyaç duyulan miktarda otomatik olarak gaz veren ve sonrasında gazı geri çeken regülatör ile kaynak ünitesi akuple ve çalışır durumda bulunuyor.Motor bölümü sağ ön torpido üzerinde biri(+) diğeri (-) kaynak kablosu dişi soketleri resimlerde görülüyor.biri 10 metre,diğeri 5 metre kaynak kablosuda aracın içerisinde bulunuyor.
Tek sorunum doğru dürüst çadır dikecek birini bulamayışım.Bu kış sezonunda ufak tefek bazı kaporta ve boya bakımına almak istiyorum.Çok kesin olarak verdiğim bir karar var; kendime ikinci el sanayi tipi bir dikiş makinası alacağım ve bu araca kendim bir çadır dikeceğim.Kapılar da benim kendi dizaynımdır.