Willys Sahipleri Burada Buluşalım

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan sinannasirli Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 404
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 169,755

Etiketler
Ynt: Willys Sahipleri Burada Buluşalım

bafralı55_jc5' Alıntı:
genç ofroadcı (samsun bafra)

gara222.jpg
 







Ynt: Willys Sahipleri Burada Buluşalım

buda bizim wıllys.

http://www.youtube.com/watch?v=UA5p4V345tM
 



Ynt: Willys Sahipleri Burada Buluşalım

buda diger videoları.

http://www.youtube.com/watch?v=Ia-M2eg-JA8

http://www.youtube.com/watch?v=l3NCAaNyz40
 



Ynt: Willys Sahipleri Burada Buluşalım

arif09' Alıntı:
aydından ( wıllys ana merkezınden) slm ... tum akllınız atakılan soruları sorubılırısnız.. cunku 5 ay oncee wıllys topladım bunu yaprken sankıı wıllysı fabrıkadan ben cıkardım ... tum ınce ayrıntıısna kadar ogrendım...kendımde sanayıde calsıtıgım ıcın .. bu cok zor olmadıı ..yedek parça satmak dısıanda jeeple gezmeyı bayılıyorum ..1960model uzun kasa WILLYS::
O zaman ben bir soru sorayım;Bana ön havalandırma camı etrafındaki lastik fitil lazım.Bunu nereden temin edebilirim?.Yardımcı olursanız minnatr kalırım.
 

Ynt: Willys Sahipleri Burada Buluşalım

Herkese selam;
Sitede yeniyim ama Willys ile ilgim ve tutkum 50 yılı aştı.Çocukluğumda Yüksek Kaput (CJ 3 B) jeepimiz vardı ve şoforluğu onda öğrendim.Hali hazırda tam 37 yıldır bende olan bir adet 1962 model Tuzla (Early CJ 5) ve bir adet de American Motor üretimi 1980 CJ 5 aracım var.
1962 modelin resimlerini ekliyorum.[attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1]

Motor orijinal Hurricane(Harikan) olup kesinlikle hiçbir çatlak ve dikişi olmayan süper temiz bir blok.Rektefiyesi yakın zamanda standard olarak yapıldı ve henüz açılma devresinde.Silindirler,pistonlar ve krank hepsi standart( sıfır). Ayrıca bir adet de faturalı Go Devil( halk arasında Dodge tipi,düz kapak yada üstten bujili gibi tanımlanan)motor var.Henüz hiç gömlek geçmemiş olan bu motor .020 rektefiyeli ve yapılmaya gerek olmadan 3-4 yıl çalışabilecek durumda.
Radyatör,benzin deposu,devridaim,baskı ve debriyaj balatası sıfr yeni olarak değişti.

Üzerindeki ana şanzuman Borg Warner 4 ileri T 98 şanzuman olup sol yan tarafındaki PTO( yavru şanzuman) bir ara şaft ile arkada bulunan standart kuyruk miline kumanda ediyor.Borg Warner T 18 arazi şanzumanı arkasında bulunan ikinci bir PTO ise aracın arka kısmında ve karnının altında olan Amerikan malı Braden marka 10 ton kaldırma gücündeki mekanik vinci çalıştırıyor.Motor üzerinde ekipman çalıştırırken yada kaynak yaparken motora ihtiyaç duyulan miktarda otomatik olarak gaz veren ve sonrasında gazı geri çeken regülatör ile kaynak ünitesi akuple ve çalışır durumda bulunuyor.Motor bölümü sağ ön torpido üzerinde biri(+) diğeri (-) kaynak kablosu dişi soketleri resimlerde görülüyor.biri 10 metre,diğeri 5 metre kaynak kablosuda aracın içerisinde bulunuyor.
Tek sorunum doğru dürüst çadır dikecek birini bulamayışım.Bu kış sezonunda ufak tefek bazı kaporta ve boya bakımına almak istiyorum.Çok kesin olarak verdiğim bir karar var; kendime ikinci el sanayi tipi bir dikiş makinası alacağım ve bu araca kendim bir çadır dikeceğim.Kapılar da benim kendi dizaynımdır.
 

Ynt: Willys Sahipleri Burada Buluşalım

seyit' Alıntı:
Herkese selam;
Sitede yeniyim ama Willys ile ilgim ve tutkum 50 yılı aştı.Çocukluğumda Yüksek Kaput (CJ 3 B) jeepimiz vardı ve şoforluğu onda öğrendim.Hali hazırda tam 37 yıldır bende olan bir adet 1962 model Tuzla (Early CJ 5) ve bir adet de American Motor üretimi 1980 CJ 5 aracım var.
1962 modelin resimlerini ekliyorum.[attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1][attachment=1]

Motor orijinal Hurricane(Harikan) olup kesinlikle hiçbir çatlak ve dikişi olmayan süper temiz bir blok.Rektefiyesi yakın zamanda standard olarak yapıldı ve henüz açılma devresinde.Silindirler,pistonlar ve krank hepsi standart( sıfır). Ayrıca bir adet de faturalı Go Devil( halk arasında Dodge tipi,düz kapak yada üstten bujili gibi tanımlanan)motor var.Henüz hiç gömlek geçmemiş olan bu motor .020 rektefiyeli ve yapılmaya gerek olmadan 3-4 yıl çalışabilecek durumda.
Radyatör,benzin deposu,devridaim,baskı ve debriyaj balatası sıfr yeni olarak değişti.

Üzerindeki ana şanzuman Borg Warner 4 ileri T 98 şanzuman olup sol yan tarafındaki PTO( yavru şanzuman) bir ara şaft ile arkada bulunan standart kuyruk miline kumanda ediyor.Borg Warner T 18 arazi şanzumanı arkasında bulunan ikinci bir PTO ise aracın arka kısmında ve karnının altında olan Amerikan malı Braden marka 10 ton kaldırma gücündeki mekanik vinci çalıştırıyor.Motor üzerinde ekipman çalıştırırken yada kaynak yaparken motora ihtiyaç duyulan miktarda otomatik olarak gaz veren ve sonrasında gazı geri çeken regülatör ile kaynak ünitesi akuple ve çalışır durumda bulunuyor.Motor bölümü sağ ön torpido üzerinde biri(+) diğeri (-) kaynak kablosu dişi soketleri resimlerde görülüyor.biri 10 metre,diğeri 5 metre kaynak kablosuda aracın içerisinde bulunuyor.
Tek sorunum doğru dürüst çadır dikecek birini bulamayışım.Bu kış sezonunda ufak tefek bazı kaporta ve boya bakımına almak istiyorum.Çok kesin olarak verdiğim bir karar var; kendime ikinci el sanayi tipi bir dikiş makinası alacağım ve bu araca kendim bir çadır dikeceğim.Kapılar da benim kendi dizaynımdır.
[attachment=1]

Jeep 1.jpg


Jeep 2.jpg


Jeep 3.jpg


Jeep 4.jpg


Jeep 5.jpg
 






Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,758
Mesajlar
1,523,329
Kayıtlı Üye Sayımız
166,573
Kaydolan Son Üyemiz
isangun

Çevrimiçi üyeler

SON MESAJLAR

SON KONULAR



Geri
Üst