öncelik le merhaba forumda yeniyim ismim yasin istanbuldan yazıyorum
değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkürller
2.0 v6 konularının çoğunu okudum ama kafam çok karıştı herkes off road olarak karşılaştıryo
benim kullanım amaçlarımı aşağıda belirttim yazdıklarım doğrultusunda 2.0 v6 işimi görür mü
bende 2.0 v6 bakıyorum
oğuz abiye saygılar telfonla nasıl ulaşabilirim oğuz abi ye v6 la ilgili bişeler danışmak istiyorum
cenk abi sende eski bi v6 cı olarak sanki biraz v6nın hakkını yiyosun gibi geldi bana
genel olarak bakmak gerekirse istanbul dayım v6 bakıyorum ara sırada olsa uzun yol var işin içinde genel olarak 1.6 için daha olumlu şeyler söylensede eski v8 ci sayılırım haftada 1.5 gün aracı kullanırım hafta sonu piknik v.s için ağır off road çok severim diz boyu çamurda gezmeyi ama maalesef bütçe olarak beni aşıyor standart v6 ilede yapabileceklerim sınırlı olduğu bi gerçek ama benim de off road için modifiye etmeye yeterli bütçem yok belki lastik sadece oda ileki zamanda
şimdi bunların dışında ağırlık lı olarak asfal kullanımı olacak ama pikniğe v.s memlekte gittiğimde de yayla yolları dere geçişleri v.s asla derin su geçişleri değil sudan korkarım zaten 20-30- belki 40 cm olan su ve derelerden bahsediyorum hafif çamurlu yollar v.s belki çok nadir derin çamura girerim bi defaya mahsus girerim denemek amaçlı çıkmazsa zaten bidaha girmem bu söylediklerim doğrultusunda vitara 2.0 v6 işimi görürmü
siz değerli büyüklerim ve üstadlarımdan cvp bekliyorum
birde cenk abinin yazdığı kumsal da gitme me konusu var gerçekten durum bukadar vahimmi kumda gitme konusunda
birde oğuz abi forumun bi bölümünde senin bi yazını okudum 2.0 v6 direksiyon kutusun en aşağıda olduğunu ve içine çabuk su girdiğini yazmışsınız 20-30 cm suda bile bu içine su girme konusu hemen ilk seferde girince hemen su girer kutuyu kucağıma mı alırım yoksa zamanla mı içine su girer suya gire çıkamı işin aslı nasıldır ben açıkçası suya giremiyceksem zaten 2.0 v6 bakmıyım boşuna
yakıt konusu nu çok sorun değil (eski araç 97 4.6 p38 range rover den sonra ) çoğu zaman haftada 1 gün araçla çıkarım dışarı pazar günleri parça konusuda anladığım kadarıyla istanbulda çok sıkıntı olmuyor zaten anladığım kadarıyla düzgün bi araç olursa periyodik bakım haricinde pek bozulan kırılan sanyide yatan bi araç da değil eğer okuduklarımı doğru anladıysam
son olarak ta şu ağırlık farkı kafama takılıyor 2.0 v6 5 kapılısı için konuşuyorum 5 kapılı 1.6 dan 150 kg daha ağır olduğu konuşuluyor forumda ve 1.6 nın 5 kapılı kasa için yeterli gelmediğini söyleyen arkadaşlar var forum da 2.0 v6 daha iyi diyenlerde bende şöyle sormak istiyorum sorun aradakı ağırlık farkı ise ben yaklaşık 130 kiloyum ben bu durum da iken 1.6 alırsam zaten kasanın ağır geldiği söylenen 1.6 5 kapı için ben birlikte yaklaşık v6 nın ağırlığına ulaşacağımız için acaba 2.0 v6 almak daha mı olur aradaki 150 kg fark için soruyom zaten ben binice v6 nın ağırlığı kadar oluruz aşağı yukarı
değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkürller
2.0 v6 konularının çoğunu okudum ama kafam çok karıştı herkes off road olarak karşılaştıryo
benim kullanım amaçlarımı aşağıda belirttim yazdıklarım doğrultusunda 2.0 v6 işimi görür mü
bende 2.0 v6 bakıyorum
oğuz abiye saygılar telfonla nasıl ulaşabilirim oğuz abi ye v6 la ilgili bişeler danışmak istiyorum
cenk abi sende eski bi v6 cı olarak sanki biraz v6nın hakkını yiyosun gibi geldi bana
genel olarak bakmak gerekirse istanbul dayım v6 bakıyorum ara sırada olsa uzun yol var işin içinde genel olarak 1.6 için daha olumlu şeyler söylensede eski v8 ci sayılırım haftada 1.5 gün aracı kullanırım hafta sonu piknik v.s için ağır off road çok severim diz boyu çamurda gezmeyi ama maalesef bütçe olarak beni aşıyor standart v6 ilede yapabileceklerim sınırlı olduğu bi gerçek ama benim de off road için modifiye etmeye yeterli bütçem yok belki lastik sadece oda ileki zamanda
şimdi bunların dışında ağırlık lı olarak asfal kullanımı olacak ama pikniğe v.s memlekte gittiğimde de yayla yolları dere geçişleri v.s asla derin su geçişleri değil sudan korkarım zaten 20-30- belki 40 cm olan su ve derelerden bahsediyorum hafif çamurlu yollar v.s belki çok nadir derin çamura girerim bi defaya mahsus girerim denemek amaçlı çıkmazsa zaten bidaha girmem bu söylediklerim doğrultusunda vitara 2.0 v6 işimi görürmü
siz değerli büyüklerim ve üstadlarımdan cvp bekliyorum
birde cenk abinin yazdığı kumsal da gitme me konusu var gerçekten durum bukadar vahimmi kumda gitme konusunda
birde oğuz abi forumun bi bölümünde senin bi yazını okudum 2.0 v6 direksiyon kutusun en aşağıda olduğunu ve içine çabuk su girdiğini yazmışsınız 20-30 cm suda bile bu içine su girme konusu hemen ilk seferde girince hemen su girer kutuyu kucağıma mı alırım yoksa zamanla mı içine su girer suya gire çıkamı işin aslı nasıldır ben açıkçası suya giremiyceksem zaten 2.0 v6 bakmıyım boşuna
yakıt konusu nu çok sorun değil (eski araç 97 4.6 p38 range rover den sonra ) çoğu zaman haftada 1 gün araçla çıkarım dışarı pazar günleri parça konusuda anladığım kadarıyla istanbulda çok sıkıntı olmuyor zaten anladığım kadarıyla düzgün bi araç olursa periyodik bakım haricinde pek bozulan kırılan sanyide yatan bi araç da değil eğer okuduklarımı doğru anladıysam
son olarak ta şu ağırlık farkı kafama takılıyor 2.0 v6 5 kapılısı için konuşuyorum 5 kapılı 1.6 dan 150 kg daha ağır olduğu konuşuluyor forumda ve 1.6 nın 5 kapılı kasa için yeterli gelmediğini söyleyen arkadaşlar var forum da 2.0 v6 daha iyi diyenlerde bende şöyle sormak istiyorum sorun aradakı ağırlık farkı ise ben yaklaşık 130 kiloyum ben bu durum da iken 1.6 alırsam zaten kasanın ağır geldiği söylenen 1.6 5 kapı için ben birlikte yaklaşık v6 nın ağırlığına ulaşacağımız için acaba 2.0 v6 almak daha mı olur aradaki 150 kg fark için soruyom zaten ben binice v6 nın ağırlığı kadar oluruz aşağı yukarı