Vinç Tavsiyesi

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan moonwalker_arc Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 115
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 15,413
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ynt: Vinç Tavsiyesi

Her ne olursa olsun bir firma temsilcisi olarak Adnan beyin tavrı burda tamamen yanlıştır.Konu itibariyle haklı da olsa, haksız da olsa bu ortamdaki bu tutumu onu bir satıcı olarak tamamen haksız duruma düşürmektedir.Kendisine ve temsil ettiği firmaya yakışacak olan davranış gelip burda kendilerine ait bir hata varsa özür dileyip maduriyetin giderileceğine dair teyit vermek olması gerekirdi ki burdaki insanlarda "Helal olsun, hatalarından dönüler ürünlerinin arkasında durdular" desinler.Bu tutumunuzla ne kazandınız ? Benim anladığım şey şu yarın ben de vincimde bir sorunla karşılaşırsam anladığım kadarıyla sizinle değil de avukatlarınızla muhattap olacağım öyle mi ?
 

Etiketler
Ynt: Vinç Tavsiyesi

Konuya uzun zamandır göz atmıyordum...

Huma Oto çok zor duruma girmiş...
Bakalım ne olacak, merak ediyorum...
 

Ynt: Vinç Tavsiyesi

Adnan Çetinel' Alıntı:
başkasına sıfır diye satamayacağımız bir ürünü, hiçbir problemi olmadan, iade almamız beklenmesin lütfen.
ayrıca, burada hakaret ve karalama kampanyası yürütülmektedir, henüz haklı olduklarına dair ellerinde bir mahkeme kararı olmadan yürütülen bu karalama kampanyası suçtur, hukuki yollara da başvurulucak, savcılığa şikayet dilekçesi verilecektir.

Adnan abi (müsadenizle),

İşinize karışmak istemezdim ama
yerinizde olsam, haklı olduğumu düşünsem bile, "Güven Kaybetmek Yerine Para Kaybederim" derim ve vinci geri alır parasını öderim...

Herhangi bi şekilde değerlendiremeyeceksem o vinci çöpe atarım... 1500 lira zararla bi sürü GüveN kazanmış olurum...
Siz 1500 Lira zarar etmemek için bir sürü müşteri kaybetmeyi tercih ediyorsunuz..

1500 Lira az para değil kabul ediyorum ama, küçücük bi firma değilsinizki bu size dokunsun...

Küçük bi firma olsa bile, zorda olsa bu ödemeyi yapar ve büyümenin önünü açar...
Zira küçükken müşteri memnuniyetini düşünmeyen firma anca yerinde sayar, sonrada batar...

Bakın, eğer haklıysanız,
dediğim gibi yapsanız yanınızda çalışanlar bile "vay be Adnan abi haklı ama müşteri memnuniyeti için 1500 lirayı çöpe attı" der... Size saygıları tavan yapar. Ekmek yedikleri işletmeyle gurur duyar, herkese anlatırlar...

Bu mağdur olan müşteri bile eminim -tüm kızgınlığına rağmen- onun cebini kendinizdekinden daha çok önemsediğiniz için size teşekkür eder...

Bu ve bunun gibi örnekler çoğaltılabilir...

Ben bu mesajları okuyan çok çok çok potansiyel müşteriyi kaybettiğinizi hissediyorum, inanınki haklı olduğunuzu düşündüğünüz kararınıza karşılık kayıp fazla olacak...

Bence, haklı olduğunuzu düşündüğünüz kararınızı bir daha gözden geçirin, artık bi sürü negatif kanı oluşmuş bence ama zararın neresinden dönülürse kardır...

Selamlar...
 

Ynt: Vinç Tavsiyesi

Adnan Çetinel' Alıntı:
başkasına sıfır diye satamayacağımız bir ürünü, hiçbir problemi olmadan, iade almamız beklenmesin lütfen.
ayrıca, burada hakaret ve karalama kampanyası yürütülmektedir, henüz haklı olduklarına dair ellerinde bir mahkeme kararı olmadan yürütülen bu karalama kampanyası suçtur, hukuki yollara da başvurulucak, savcılığa şikayet dilekçesi verilecektir.
yazdıklarınızla yaptırdığınız vincin fren sistemi ve stop sistemindeki arızayı servisde yaptırıp göndermek problemi olmayan bir ürün öylemi haklısınız adnan bey karalama kanpanyasını firmanızı cok güzel temsil ediyorsunuz cok cok özür dilerim bu konu hakında bir daha ne yazılırsa yazılsın cevap vermeyeceğim bu konu hakında BÜTÜN OFF-ROAD CAMİASINDAN DA ÖZÜR DİLİYORUM HAKINIZI HELAL EDİN ARKADAŞLARIM
 

Ynt: Vinç Tavsiyesi

burayada alıntı olan kanunu ekliyeyim biraz uzun ama

GARANTİ VE SATIŞ SONRASI SERVİS HİZMETLERİ
GARANTİ VE SATIŞ SONRASI SERVİS HİZMETLERİ
Garanti kapsamında bulunan çeşitli elektronik ve elektrikli cihazların servis hizmetleri konusunda Tüketici Hakları Derneği’ne yoğun şikayetler yapılmaktadır. Servis hizmetlerinin süresi uzamakta; yedek parça yokluğu nedeniyle bazen bu süre ayları bulmaktadır. Sık sık tekrarlanan arızalardan dolayı, eğer tüketici de değiştirme ya da iade hakkının olduğunu bilmeden tamir hakkını kullanmaya devam ederse, beklediği yararı görememekle birlikte manevi olarak da sıkıntı çekmektedir.
GARANTİ KAPSAMINDAKİ MALLARDA HAK VE SORUMLULUKLAR
Günlük yaşamımızda kullanmak üzere satın aldığımız dayanıklı tüketim malları da denilen buzdolabı, çamaşır makinesi, televizyon, radyo, DVD, VCD, ütü, bilgisayar, cep telefonu gibi elektrikli ve elektronik cihazlar; elektrikli, katı, sıvı, gaz yakıtlı sobalar ve ısıtıcılar; tencere, tava, çaydanlık gibi mutfak eşyaları; metal, ahşap, pvc malzemeli mobilya, kapı ve pencere sistemleri; otomobil gibi motorlu araçlar garanti kapsamındaki mallardır.
Garanti kapsamına giren mallarda, Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ile Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmelik’e göre; imalatçı-üretici veya ithalatçı firmalar imal veya ithal ettikleri sözü edilen mallar için garanti belgesi düzenlemek ve Sanayi ve Ticaret Bakanlığına onaylatmak zorundadırlar.
Yönetmelik hükümlerine göre hazırlanacak garanti belgesinin onaylanarak tüketiciye verilmesini satıcı, bayi sağlamakla yükümlü ve sorumludur.
Garanti süresi malın tüketiciye teslim tarihinden itibaren başlar ve en az iki yıldır. Ancak, imalatçı-üretici ya da ithalatçı firmalar iki yıldan daha uzun süreler için garanti süresi verebilir.
Malın arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir. Malın tamir süresi en çok 30 işgünüdür. Malın arızasının 15 iş günü içerisinde giderilememesi durumunda, imalatçı-üretici veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.
Garanti süresi içinde, malzeme ve işçilik ile montaj hataları nedeniyle malın arızalanması durumunda; işçilik ve değiştirilen parça bedeli ya da başka bir ad altında tüketiciden hiçbir ücret istemeksizin malın tamirinin yapılması ve yaptırılması yükümlülüğü bulunmaktadır.
Garanti süresi içerisinde diğer yükümlülükler
Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına karşın;
• Belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içersinde; aynı arızanın ikiden çok tekrarlanması veya farklı arızaların dörtten çok oluşması veya belirlenen garanti süresi içerisinde farklı arızaların toplamının altıdan çok olması,
• Malın tamiri için gereken azami sürenin aşılması,
durumlarında, tüketici malın ücretsiz olarak bir yenisiyle değiştirilmesini ya da bedelini isteyebilir.
Tüketicinin bu isteklerine karşı satıcı, bayii, acente, imalatçı-üretici ve ithalatçı zincirleme olarak tüketiciye karşı sorumludurlar.
SERVİS İSTASYONLARININ SORUMLULUKLARI
Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Sanayi Mallarının Satış Sonrası Hizmetleri Hakkında Yönetmelik’e göre satış sonrası servis hizmetlerinin verilmesinden, tüketiciye en yakın yerdeki servis istasyonu sorumludur.
Tüketiciye en yakın yerdeki servis istasyonunda satış sonrası hizmet verilmesinin mümkün olmaması durumunda; malın firma merkezine ya da diğer bir servis istasyonuna ulaştırılması ve geri gönderilmesi ile ilgili olarak nakliye, posta, kargo veya benzeri herhangi bir ulaşım gideri istenilemez.
Servis istasyonları servis fişini düzenlemek ve bir nüshasını tüketicilere vermek zorundadır.
Malın garanti süresi dışında, garanti belgesi ile satılması zorunlu olmayan bir parçasının servis istasyonu tarafından değiştirilmesi ve/veya satılması durumunda, değişen parça için altı aydan aşağı olmamak üzere bir garanti süresi verilir.
Servis istasyonları, “Yedek Parça Fiyat Listesi”ni, tüketicilerin görebileceği bir yere asmak veya katalog halinde ya da bilgi işlem ortamında ise tüketiciye göstermek zorundadır.
Servis istasyonları, bakım ve onarımını yaptıkları mallara ait değiştirilen yedek parçaları; garanti süresi içerisinde tüketiciye göstermek, garanti süresi dışında ise iade etmek zorundadır.
TÜKETİCİLERE UYARI VE ÖNERİLER
Garanti kapsamındaki mallarda herhangi bir arıza olduğunda tüketiciler arızalanan malı tamir ettirmek zorunda değildirler. Mal arıza yaptığında, malın iade edilerek bedelini ya da yenisiyle değiştirilmesini isteyebilirler.
Ancak, tüketiciler, bilerek ya da bilmeyerek arıza yapan garanti kapsamındaki malda tamir ve onarım seçeneğini isterlerse, malın daha sonraki arızalarında iade ya da değiştirme seçeneğini kullanabilmeleri için yukarıda “ garanti süresi içinde diğer yükümlülükler” başlığı altında belirtilen koşulların oluşması gerekmektedir.
Bu nedenle, akılcı olan, garanti süresi içindeki ilk arızada malın bedelini ya da yenisiyle değiştirilmesini satın aldığı firmadan istemek olmalıdır.
Tüketiciler, garanti kapsamındaki malın garanti süresi içerisinde arızalanması durumunda, malın bedelini ya da ayıpsız olan yenisiyle değiştirilmesini isterler ise, malı teslim ettikleri satıcı ya da serviste bir fiş ya da belge düzenlettirilerek ; bu fiş ya da belgeye “ ben, malın tamirini değil, bedelini ya da yenisiyle değiştirilmesini istiyorum” şeklinde bir not yazıp, belgenin bir suretini alsınlar.
Tüketiciler, garanti süresi içinde arıza yapan malın bedelini ya da yenisiyle değiştirilmesini satıcıdan istediğinde, eğer olumsuz cevap alırsa, tüketici derneklerine, tüketici sorunları hakem heyetlerine ya da tüketici mahkemelerine başvuruda bulunarak haklarını arayabilirler.
Tüketiciler, garanti kapsamındaki malları satın alırken, mutlaka mala ilişkin onaylı garanti belgesini, faturayı ve Türkçe tanıtma ve kullanma kılavuzunu istesinler ve bunları saklasınlar.

Turhan ÇAKAR
Tüketici Hakları Derneği
Genel Başkanı
 



Ynt: Vinç Tavsiyesi

vazgecmem58' Alıntı:
yazdıklarınızla yaptırdığınız vincin fren sistemi ve stop sistemindeki arızayı servisde yaptırıp göndermek problemi olmayan bir ürün öylemi haklısınız adnan bey karalama kanpanyasını firmanızı cok güzel temsil ediyorsunuz cok cok özür dilerim bu konu hakında bir daha ne yazılırsa yazılsın cevap vermeyeceğim bu konu hakında BÜTÜN OFF-ROAD CAMİASINDAN DA ÖZÜR DİLİYORUM HAKINIZI HELAL EDİN ARKADAŞLARIM

yav ben bu psikolojiye giren insanla karşılaşınca üzülüyorum....

1)özür dilenecek bişey yok...
2)hakkımız helal olsun da, helallik istenecek bi durum yok...

Lütfen sakin olun...
Hallolacaktır...
 

Ynt: Vinç Tavsiyesi

valla boyle olacaksa ben vıncımı alalı 15 gun oldu arkadasların kusuru gıderılmes ısıe hıcbır mazeret olmadan 60 gun ıcınde faturalı bır mal ıade edılır topluca ıade etme nıyetın deyım
 

Ynt: Vinç Tavsiyesi

Arkadaşlar merhaba;

konu hakkında

http://www.gezenbilir.com/index.php?topic=70370.0

adresinde bir miktar bilgi var

özellikle tedarikciı pozizyonunda olan arkadaşların taraf olmadan ve bilgi aktarımı

selamlar
 

Ynt: Vinç Tavsiyesi

valla ben onu bunu bılmemde arkadasımıza yapılan bu hareketden sonra alacamız vıncelerı şahin teknık hırdavatdan aldık belkı tanesıne 200 lıra fazla verdık ama warn marka ve arkasında adam gıbı duran bır fırmadan mal aldık 5 tane geliyor. kım kaybetdı su anda tabıkı huma oto bunu boyle dalandırıp budandırmadan esnaflıkla haletseydı su anda t max alıyoduk .ama herseyde bır hayır var belkı de boyle oldugu ıyı oldu bızım ıcın sonradan cıkacak proplemlerle ılgılı
 

Ynt: Vinç Tavsiyesi

Huma Oto'dan bugüne kadar pek çok ürün aldım.bunlarra 5 adet vinçte dahil. vinç konusunda son aldığım 15000 librelik uzaktan kumandalı vinçte kumanda kolunun kablo uç soketi kırık çıkmıştı.firma ile görüştüğümde yerine idareten aynı gün kumanda gönderdiler. 1 hafta içinde de sıfırını temin ettiler ve değiştirdiler.denemek amaçlı da olsa 15000'lik vinci evin önünde açıp kapatayım dedim.iyiki de denemişim.halatı açtı ama geri sarmadı.sanayiye gidip selenoidlerin olduğu kutuyu söktüm.montaj aşamasında aradaki su geçirmezlik contasının tam oturtulmadan sıkılması sonucu(fabrikasyon) zedelendiği ve buradan içerideki platinlerden birinin nemlenerek pas yapıp sistemin çalışmasını engellediğini gördük.açtım temizledim altına aynı kalınlıkta kılingirikten conta kestim.ilaçladım ve taktım.şu anda hiçbir sorun yok. bunu firmaya bildirmedim.vinci sök tak kargola git gel uğraşmadan işçilikte dahil 10 tl'ye hallettim.firma sadece vinç konusu dışında da aldığım birçok malzemede çok yardımcı olmuştur.ama sizin olayınız biraz karışık hal almış.inşallah hepimizi sevindirecek hayırlı bir sonuca alıcı ve satıcı olarak ulaşırsınız. ilgi ile takip ediyorum.selamlar.
 



Ynt: Vinç Tavsiyesi

alpkaptan' Alıntı:
valla ben onu bunu bılmemde arkadasımıza yapılan bu hareketden sonra alacamız vıncelerı şahin teknık hırdavatdan aldık belkı tanesıne 200 lıra fazla verdık ama warn marka ve arkasında adam gıbı duran bır fırmadan mal aldık 5 tane geliyor. kım kaybetdı su anda tabıkı huma oto bunu boyle dalandırıp budandırmadan esnaflıkla haletseydı su anda t max alıyoduk .ama herseyde bır hayır var belkı de boyle oldugu ıyı oldu bızım ıcın sonradan cıkacak proplemlerle ılgılı

Hayırlı olsun güle güle kullanın...
 

Ynt: Vinç Tavsiyesi

altuncu57' Alıntı:
Huma Oto'dan bugüne kadar pek çok ürün aldım.bunlarra 5 adet vinçte dahil. vinç konusunda son aldığım 15000 librelik uzaktan kumandalı vinçte kumanda kolunun kablo uç soketi kırık çıkmıştı.firma ile görüştüğümde yerine idareten aynı gün kumanda gönderdiler. 1 hafta içinde de sıfırını temin ettiler ve değiştirdiler.denemek amaçlı da olsa 15000'lik vinci evin önünde açıp kapatayım dedim.iyiki de denemişim.halatı açtı ama geri sarmadı.sanayiye gidip selenoidlerin olduğu kutuyu söktüm.montaj aşamasında aradaki su geçirmezlik contasının tam oturtulmadan sıkılması sonucu(fabrikasyon) zedelendiği ve buradan içerideki platinlerden birinin nemlenerek pas yapıp sistemin çalışmasını engellediğini gördük.açtım temizledim altına aynı kalınlıkta kılingirikten conta kestim.ilaçladım ve taktım.şu anda hiçbir sorun yok. bunu firmaya bildirmedim.vinci sök tak kargola git gel uğraşmadan işçilikte dahil 10 tl'ye hallettim.firma sadece vinç konusu dışında da aldığım birçok malzemede çok yardımcı olmuştur.ama sizin olayınız biraz karışık hal almış.inşallah hepimizi sevindirecek hayırlı bir sonuca alıcı ve satıcı olarak ulaşırsınız. ilgi ile takip ediyorum.selamlar.

Sizde vincinizi güle güle kullanın, ancak şunu belirtmek isterim ki vinciniz müdahaleden itibaren garanti dışı kalmıştır. Ama eminim ki firma bu bağlılığınızdan ötürü garanti konusunda size yardımcı olacaktır.
 

Ynt: Vinç Tavsiyesi

Bende huma otodan vinç aldım birkaç ay oldu fakat aracımı tam olarak bitiremediğim için hala kutusunda duruyor. Yazılanlar içime kurt düşürdü üzüldüm gerçekten.
 

Ynt: Vinç Tavsiyesi

Gelişmeleri takip ediyorum.

Yakın zamanda T-max 9000'lik model için kumanda ve vinci boşaltıp, bağlamak için olan kol ile birlikte olan kapağı aldım. Parça ellerinde vardı.

Sorunlu vinclerle ilgili kanuni olarak bir gelişme olursa paylaşmakta fayda var.
 

Ynt: Vinç Tavsiyesi

orsa' Alıntı:
Gelişmeleri takip ediyorum.

Yakın zamanda T-max 9000'lik model için kumanda ve vinci boşaltıp, bağlamak için olan kol ile birlikte olan kapağı aldım. Parça ellerinde vardı.

Sorunlu vinclerle ilgili kanuni olarak bir gelişme olursa paylaşmakta fayda var.

Nasıl yani, tek parçalarınıda satıyorlar mı?
 



Ynt: Vinç Tavsiyesi

İkinci el bir vinç almıştım.

Eksik olan parçalarını satın aldım.
 

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,827
Mesajlar
1,524,043
Kayıtlı Üye Sayımız
166,620
Kaydolan Son Üyemiz
questahotel

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst