Toyotacılar Muhabbet Köşesi

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan tugsan75 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 19,670
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 697,859
Ynt: Toyotacılar Muhabbet Köşesi

Cem kendini Toyota buluşmasına sakla az kaldı ;)

Recep kilitleri kullanma talimatlarımı okudunmu yoksa tekrar anlatayımmı,ayrıca 3.cü kilidinde var
 

Etiketler


Ynt: Toyotacılar Muhabbet Köşesi

Aracı H konumdan L konuma alınca şanzuman kilidin devreye girer,bu 40 km nin üstündeki süratlerde aracını karda ve vıcık çamurda yolda tutar.Aksi halde H konumda gidersen,araç kafasına göre 4 den 3 veya 3 den 2 ye vites atınca aracının arkası bir bakmışsınki yanında,gerisini sen düşün. ;D
 





Ynt: Toyotacılar Muhabbet Köşesi

Arazi vitesindeki L konum yani Low,aracı buna takınca göstergede turuncu difflock ışığı yanıyorsa,şanzuman kilidin devreye giriyor demektir.Zaten ön ve arka kilidin olunca,oda vardır.Bak negüzel akşam akşam bir kilidin daha oldu ;D ;D ;D
 

Ynt: Toyotacılar Muhabbet Köşesi

Evet ;D biraz daha zorlasakmı belki başka da vardır ;D
Otomatikteki L de sanırım aynı viteste kalmayı sağlıyor, yada 1.viteste.
 

Ynt: Toyotacılar Muhabbet Köşesi

Otomatik şanzumandaki L aşırı trafikde yani 20 km yi geçmediğin zamanlarda kullan,araç sürekli 1 den 2 ye atmasın.2.viteside 40 km yi geçmediğin konumlarda ve power düğmesinin altındaki 2nd start düğmesine basarak,2 ile kalkman gereken yerlerde kullan. ;)

Birde daha önemli bir konu var,bütün otomatik vitesler için geçerlidir fakat pek kimse uygulamaz.Aracı stop etmeden önce aracın vitesini N yani boş konuma getirin,el firenini çekip ayağınızı frenden çekin.Araç esnemesini veya salınımını yaptıkdan sonra park konumuna alın.Aksi halde bütün ağırlık şanzumana biner ve uzun vadede 1 adet şanzuman çocuğunuz olur ;D
 






Ynt: Toyotacılar Muhabbet Köşesi

Günlük cady kullanıyorum oda otomatik ve devamlı aracı el frenine yükünü bırakıp sonra p de stop ederim.Fakat otomatik kullanan kimi görsem dediğin gibi p ye bırakıyor aracın yükünü yani şanzımana :-*
 





Ynt: Toyotacılar Muhabbet Köşesi

91 hilux ile arazide yol ve izin olmadığı bir yerde 40 yada 50 la giderken ,ön sağ teker büyük bir çukura düştü ve neredeyse arabanın ön camından dışarı çıkacaktım.Sonra kendimize gelip geri vitese takıp çukurdan çıktık.Eve dönerken direksiyonu tam kırınca yan basamağın başına lastik sürtmeye başladı.Ertesi gün makascıya gittim,makas saplamasını kesmiş 30 TL ye değiştirdi ;D
Başka bir araçla böyle bir çukura düşsek ne kadar masraf açardı acaba , yada yürürmüydü?
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,788
Mesajlar
1,523,808
Kayıtlı Üye Sayımız
166,602
Kaydolan Son Üyemiz
pino4.50

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst