Merhabalar.
2 ay önce sonunda uzun süredir aradığım cj5 aracımı almış ancak kışı geçirip geçrimeme kararını veremediğimden bekletmiştim.
Bu sabah kalktığımda içimden hiç ofise gitmeden bir anda jepeen altında buldum kendimi ve bismillah start aldık.
Her ne kadar aracı daha yeni yeni tanısamda biraz teknik durumunu ileterek başlayayım.
Aracı Hüseyin MEMİPĞLU arkadaşım sayesinde aldım.Öncelikle kendisine teşekkür ederim.
Araç 1980 modekl CJ 6 dan kesme CJ5
Ön ve arka defrandiyel dana 44 wogener buda bayaa geniş bir dingil açıklığı sağlıyor.
Hüseyinden aldığım bilgi arkada şapkalı aks ve kilitli defransiyel.
Önlerde disk ve %50 kilitli defransiyel.
Headers
Elektronik atelşleme çift beyin beyinlerden biri diğerinin arıza yapmasına karşı yedek olarak takılmış.
hidrolik direksiyon.
4 inc yükseltme kiti ve poliüretan takozlarla araç yükseltilmiş.
Kısacası araç daha önce teknik olarak yapılması gereken herşey yapılmış olarak bana geldi.
E bende içi kaslı bu canavarı dışardan sünepe olan görüntüsünden kurtarma vaktinin artık geldiğini düşünüyorum.
Bugun rolbarı ve koltukları sökerek başladım işe birardından tekrar tekrar çekilen tüm elektrik tesisatı ve lanba,sinyallari sökerek başladım işe akşam olduğunda birde baktımki radyator cam kaput ne varsa sökmüşüz.
Yarın sabahta cüneyt ustamla motoru indirerek aracı kaporta ve boya için rafet ustaya götürecez.
Aslında biraz kaportayla oynamıştık ama rafet ustanın huyu yok dedimi sular duruyor bir gram boya vurmaz araca taki kaporta onun istediği gibi olana kadar.Aslında kumlamayı düşündük ama rafet usta bu olaya şiddetle karşı şıktı.Kumlamanın kaportanın formunu aşırı basınç nedeni ile bozduğunu bunu ortmek içinde fazla macun kullanılması ilerde sıkıntı yaratacağını söylemesi ve aynı şeyi bu konuda işi bildiğini düşündüğüm murat abiminde iletmesi üzerine vazgeçtik.Fazla macun kullanmadan işi kaportayı en düzgün hale getirerek halledecek.Rafet usta öyle diyor.
Boynumuz kıldan ince.Ancak kumlama dediğimiz şeyi kum yerine buzla yapan izmitte bir yer varmış öyle olursa kumlama yapın aksi halde hem şase hemde kaportada kumlama çoğu zaman ciddi sıkıntı yaşatırmış.Bunuda öğrendik. şansımız kaportada 1-2 cm lik bir çürük dışında hiç çürük olmaması.
Evet hadi hayırlısı yarın resimlerle tekrar görüşmek dileğiyle.
2 ay önce sonunda uzun süredir aradığım cj5 aracımı almış ancak kışı geçirip geçrimeme kararını veremediğimden bekletmiştim.
Bu sabah kalktığımda içimden hiç ofise gitmeden bir anda jepeen altında buldum kendimi ve bismillah start aldık.
Her ne kadar aracı daha yeni yeni tanısamda biraz teknik durumunu ileterek başlayayım.
Aracı Hüseyin MEMİPĞLU arkadaşım sayesinde aldım.Öncelikle kendisine teşekkür ederim.
Araç 1980 modekl CJ 6 dan kesme CJ5
Ön ve arka defrandiyel dana 44 wogener buda bayaa geniş bir dingil açıklığı sağlıyor.
Hüseyinden aldığım bilgi arkada şapkalı aks ve kilitli defransiyel.
Önlerde disk ve %50 kilitli defransiyel.
Headers
Elektronik atelşleme çift beyin beyinlerden biri diğerinin arıza yapmasına karşı yedek olarak takılmış.
hidrolik direksiyon.
4 inc yükseltme kiti ve poliüretan takozlarla araç yükseltilmiş.
Kısacası araç daha önce teknik olarak yapılması gereken herşey yapılmış olarak bana geldi.
E bende içi kaslı bu canavarı dışardan sünepe olan görüntüsünden kurtarma vaktinin artık geldiğini düşünüyorum.
Bugun rolbarı ve koltukları sökerek başladım işe birardından tekrar tekrar çekilen tüm elektrik tesisatı ve lanba,sinyallari sökerek başladım işe akşam olduğunda birde baktımki radyator cam kaput ne varsa sökmüşüz.
Yarın sabahta cüneyt ustamla motoru indirerek aracı kaporta ve boya için rafet ustaya götürecez.
Aslında biraz kaportayla oynamıştık ama rafet ustanın huyu yok dedimi sular duruyor bir gram boya vurmaz araca taki kaporta onun istediği gibi olana kadar.Aslında kumlamayı düşündük ama rafet usta bu olaya şiddetle karşı şıktı.Kumlamanın kaportanın formunu aşırı basınç nedeni ile bozduğunu bunu ortmek içinde fazla macun kullanılması ilerde sıkıntı yaratacağını söylemesi ve aynı şeyi bu konuda işi bildiğini düşündüğüm murat abiminde iletmesi üzerine vazgeçtik.Fazla macun kullanmadan işi kaportayı en düzgün hale getirerek halledecek.Rafet usta öyle diyor.
Evet hadi hayırlısı yarın resimlerle tekrar görüşmek dileğiyle.