Abi ilk aldığım gün belgrat ormanına girdim bir iki viraj sonra solda bi toprak tümsek var asvalttan toprağa indim tümseğe çakıldım kaldım
allahtan tarabyada oturan çok sevdiğim bir arkadaşım vardı ford explorer ı var o geldi kurtardı
tabi avantajlar da dezavanyajlar da yaşatıyor ben gördüğüm dezavantajını kaldırarak ve genişleterek azaltmaya çalıştım
cj lerin izine girme gibi bi şansınız kalmıyor
yaklaşık 8 10 cm iz aralığı genişleyecek bittiğinde şu anki halinden ...
şuanki tekniğim çok zorlu yerlerde 4H (L değil hızlanmam lazım )gaza sonuna kadar bas tamponu tümseğe göm zıpla şaseyi tepe noktasına çak zıplat bidaha kafayı çak arkayı zıplat frene bas
... şile taraflarında denedim kaldırdıktan sonra daha oturmadı birtek bugün bu tekniği denedim ! Not : emiyet kemerinizi takın kafayı tavana çakıp ciddi boyun zedelenmeleri yaşana bilir
Arac tam anlamıyla bittiğinde çok çok extreme bi arazi şartı olmadıkça problem yaşayacağımı zannetmiyorum ... ama şuan bile dar ormanlık bölgelerde hem turdan hem genişlikten hemde yükseklikten dolayı ağaç budama makinası gibi geziyorum onada şöyle bi yöntem buldum,
Keskin dönüşlerde Direksiyon 1 tur sağa kırıp Frene güçlüce basıp ,gaza basıyorum patinaj başlar başlamaz. çok hafif kaymasına izin veriyorum frenden ayağımı çok az kaldırarak arabanın arkasını sol a istediğim kadar atıyorum aynı tekniği sol içinde kullanıyorum sağa attırıyorum kıçını
gültekin sendeki bu performans usta offroad yarışçılarında yok be kardeşim siz leri pistler görmek lazım
büyük bir yetenek heba olmasın............