Tabii ki de bir Trabzonlu olarak Trabzonsporluyum.Ancak alt yürürde sarı kırmızı uyumu çok iyi tuttu, benimde hoşuma gitti.Boru kol vb parçalar sarıya diğer parçalar kırmızıya boyandı.
Enine kuşak atılabilirdi ancak gerek yok, zaten biz kaya off roadu yapmıyoruz.Benim bu kuşakları atmaktaki amacım altına çamur kar biriktiğinde direk şanzımana basıp kastırmasındı.Gerekli görülürse enine bir boru daha atılabilir ya da arasına saç da yapılabilir.
Arka kolu test etme imkanımız daha olmadı dün gece 2 gibi taktık yerine zaten.Tüm işler bitsin testi öyle yapacağız
Dün kare kasaların pitman kolunu denedim frezeleri aynı blazer ile.Bugün Taroto'dan +4" yükseltilmiş araçlar için açılı pitman kolu sipariş ettim. Direksiyon sistemini değiştireceğiz.
Direksiyon kutusuna Tar Otodan sipariş ettiğim +4" açılı pitman kolunu taktık.S rotu ve rot borularını iptal ettik.Sağ poryayı delip diş açtık ve sağ tarafa yeni bir deve boynu kestirip büktürdük.Sonuç çok iyi oldu.Direksiyon borusu nerdeyse yere paralel, sistemde hiçbir kasıntı kalmadı.
Sisteme bir de çift direksiyon amortisörü ilave edecez, bir tanesini yaptık ancak öndeki diferansiyelin üzerinde kalan travers bize engel oldu.Alt tablalar o traverse bağlıydı tabii tablalar çıkınca o travers boşa düştü.Kesip çıkarsak mı çıkarmasak mı çok ikilemde kalmıştık.Konu tekrar gündeme geldi.Traversin bulunduğu nokta çok kritik hem motor takozları orda, direksiyon kutusu orda, amortisör kuleler orda.Tam bir yük merkezi.Ön tarafta iki şase arası vinç tablası var şaseye kaynatılmış arkada da 2. bir travers var.Kessek sıkıntı çıkarmayacak gibi ancak kararsız kaldık.Saat geç olunca bıraktık yarın tekrar düşünecez bakalım ne sonuç çıkar.
Aracı 14 Temmuzdaki Ardeşen yarışlarına yetiştirmeye çalışıyorum, biraz zor gibi gözüküyor ancak bittiği kadarıyla gidecez herhalde.
Bugün erkan aracın yanına gittiğimde şaseyi kesilmiş yerde gördüm, pekte konuşup tartışacak birşey kalmamıştı neyse her işte bir hayır vardır.Güzel temiz gözüktü şimdi altı )
2 tane direksiyon amortisörü taktık bugün biri rot borusundan diferansiyele, diğerini de direksiyon kutusundan çıkan borudan şaseye olacak şekilde.Direksiyon sistemi sonunda içime sindi, çok da güzel oldu.
Bugün gülazeri dışarı çıkarıp 1-2 tur attım herşey çok iyi gözüküyor.Bir de artikülasyon testi yaptık, daha aracı tanımadığım için biraz temkinliydim zira zaten yanal eğimden korkarım.