moonwalker_arc
Zirve
Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası
Dursun Ustam ilgin için çok teşekkür ederim.Ön tamponun tasarımı zaten lastiklerin önünü tamamen açacak şekilde tasarlamıştık.Araç her ne kadar tek kapı kısa gibi gözüksede aslında çok da kısa değil.Dingil arası mesafe tam 100", aslında çok ideal bir ölçü.Arkanın ayarıyla hiç oynamayacağım, ancak önü makasın izin verdiği miktarda ileri alacağım.Artikülasyonu olumsuz etkileyeceği düşüncesiyle 4 kol sistemi yapmayı düşünmüyorum.Düşündüğüm denge kolu aşağıdaki gibi olacak.Tek bir kol olacak.
reis28' Alıntı:yazılarınızı ilgiyle okudum aracta makas yerine dört bara kol baglantı sistemi kulanarak ve aracın ön ve arka camurluklarını traşlamanız halinde 38 leri araca sıgdıra bilirsiniz öve ön tanponu söküp ön lastiklerin önünü tamamen boşaltınve ön dingili daha ileri alın aracın dingil arasını biraz acın ki dik cıkış ve inişlerde devrilme riskini azaltırsınız calışmalarınızda başarılar dilerim merakla takip ediyorum
Dursun Ustam ilgin için çok teşekkür ederim.Ön tamponun tasarımı zaten lastiklerin önünü tamamen açacak şekilde tasarlamıştık.Araç her ne kadar tek kapı kısa gibi gözüksede aslında çok da kısa değil.Dingil arası mesafe tam 100", aslında çok ideal bir ölçü.Arkanın ayarıyla hiç oynamayacağım, ancak önü makasın izin verdiği miktarda ileri alacağım.Artikülasyonu olumsuz etkileyeceği düşüncesiyle 4 kol sistemi yapmayı düşünmüyorum.Düşündüğüm denge kolu aşağıdaki gibi olacak.Tek bir kol olacak.