veteriner
www.bagbasiveterinerklinigi.com
Fizik kurallarını alt üst eden bir araç trafik kurallarını takar mı baba!AL1820' Alıntı:200 le kimse gidemez,
trafik kurallarına aykırı bikere,
trafik nedir bilmiyorsanız sözlüğe bakın derim
Fizik kurallarını alt üst eden bir araç trafik kurallarını takar mı baba!AL1820' Alıntı:200 le kimse gidemez,
trafik kurallarına aykırı bikere,
trafik nedir bilmiyorsanız sözlüğe bakın derim
Bu psikanaliz içinde bahsettiğiniz "narsistik kişilik yapılarını" biraz daha açar mısınız?kyenipazar' Alıntı:sevgili serkanefe şimdilik şu aşağıdaki alıntı satırlarla idare et ... bunları okuyup da algıladığın zaman yine dersen ki sürat yaparım kime ne ? o zaman tekrar görüşelim...
Normal koşullarda hayatımızın kolaylaştırılmasına hizmet edecek olan araçlar bu gibi durumlarda birer savaş aleti ve ölüm makineleri haline gelebilmektedir. Araçların içindeki sürücüler birbirlerine cesaretlerini (!) kanıtlayabilmek için adeta zırhlara bürünmüş ve ellerindeki mızraklarla birbirine doğru at koşturan ortaçağ şövalyelerine benzemektedirler. Bir başka benzetme ile birbirini düelloya davet eden ortaçağ askerleri ya da derebeyleri gibi hareket etmektedirler. Tabii ki içinde bulunduğumuz çağ bilgi ve iletişim çağıdır. Artık cesaret gösterileri ortaçağ zihniyetindeki gibi kaba kuvvete dayanmamaktadır. Cesaret ve üstünlük kişilerin kendilerini sosyokültürel açıdan geliştirerek içinde oldukları toplulukları etkileyebilmeleri daha farklı kültürlerle bir araya geldiklerinde kendi bilimsel varlıkları sosyal yaşantıları ve değerlerini kabul ettirebilmeleri ile belirlenmektedir. Bu da doğal olarak sadece belli bir maddi birikime dayanmamakta bunun yanında kişinin gerekli manevi değerlere ve olumlu kişisel özelliklere sahip olması da gerekmektedir.
Kişilerin içinde büyüdükleri aileler onları çocuk yaşlarından itibaren hatta daha anne karnındayken iyi ya da kötü yönde etkilemeye başlar. Olumsuz etkileşimler sürekli olduğunda çocuğu çaresizlik içinde bırakacak derecede fiziksel duygusal ya da cinsel tacizler şeklini aldığında daha ağır sonuçlara yol açabilmektedir. Duygusal tacizler (çocuğun sağlık ve eğitiminin çevresindeki yaşıtlarına göre ihmal edilmesi ebeveynin çocukla duygusal iletişimlerinin yeterli ve doyurucu olmaması gereken sevgi ve destekleyici yaklaşımın sergilenememesi) anne-babanın çocuğa örnek olamaması ya da çocuğun dışarıdaki yanlış örnekleri seçmesi de bu uygunsuz gelişimlere yol açabilmektedir. Bunlar sonrasında çocuk kendi gelişimsel aşamalarını yanlış ve eksik bir şekilde tamamlamakta bu durum kişilik bozukluklarının temelini oluşturmaktadır. Bu da ilerleyen dönemlerde meslek hayatı evlilik yaşantısı ve toplumsal hayatında sorunlu ilişkilere yol açmaktadır. Sorunlu ilişkiler de kişilerde aşırı düzeylere varan tepkilerin çoğu yerde ve aniden göstermelerine yol açabilmektedir. Bunlar arasında da trafik ön planda gelen alanlardan biridir.Kişiler bazen "hep en önde ben olmalıyım beni kimse geçememeli kimse benden ve benim arabamdan hızlı gitmemeli" şeklinde düşünebilirler. Bu kişilerde narsisistik kişilik yapıları düşünülür. Bu kişiler tüm kişilik bozukluklarının ortak özellikleri olan kendini hep haklı görme etrafı suçlama eğilimi içindedirler. Gerçekte çok kırılgan ve zayıf olan benlikleri bu şekilde gerçekçi olmayan bir halde şişirilir.
Abi aman dikkat destursuz girmişsiniz.dopamin' Alıntı:Ne kadan sosyal bir araç bu duster girmediği kılık kalmadı
kyenipazar' Alıntı:ali bey durun daha o konulara ben gireceğim...
ilk olarak , aynı yerde 3 kere kaza tehlikesi atlatılıyorsa ve bunu yol hatası olduğu yazılıyorsa :
1- O yoldan günde kaç araç geçiyor ? Dakikada yaklaşık 200 araç geçen bu yoldan 12 saatte (geceleri saymayalım) 144.000 araç geçer. (belki daha fazla) 144.000 aracın yarısı o şeritten gitse , riskli olandan yani 72.000 araç geçer. Bu 72.000 den sadece 1.000 tanesi öyle bir durumla karşılaşsa , sadece ve sadece % 5 i takladan kaçamasa 50 tane aracın hergün takla atması lazım... Öyle bir yol düşünebiliyor musunuz ? hergün değil vazgeçtim , 1 yılda 50 aracın takla attığı bir nokta var mı Türkiye'de ? 3 gün arayla 2 tane kaza olsa hemen manşete çıkar biliyorsunuz ölüm virajı veya ölüm kavşağı vs diye...
2-Sevgili serkanefe o yolu git bir kontrol et , iddia ettiğin gibi 3 şeritten tek şeride mi düşüyor yoksa iki şeride mi ? ve öncesinden uyarı işaretleri var mı diye ?
ben izmit'teyim ama o yolu senden daha iyi ve eskiden biliyorum , 3ten bire değil 3ten ikiye düşüyor. Git bir bak...
sonra devam ederiz...
Kesinlikle haklısınız. Ben kayış kopacak derken o manada kasdetmemiştim zaten.AL1820' Alıntı:kayış falan kopmaz, serkan efe yazılarından takip ettiğim kadarıyla çok iyi niyetli
çok efendi bir insan keşke herkes serkan efe kadar olsa
AL1820' Alıntı:Serkan Efe, okuduğum kadarıyla kayışdağına çıkamayıp tecrübesizim arabayı kullanmayı yeni öğrendim diye aracını
yolun başında bırakmışsın ayrıca daha ilk çıkışta tecrübesizlikten altını vurmuşsun, başka bir başlıktada aynı yerde 3 kez kaza tehlikesi
(yolun şekli nedeniyle) atlatmışsın şimdi hal böyleyken neye istinaden o yolda 180 yapıyorsun ve ne hakla o yolda seninle aynı yolu paylaşanların rahat olmasını bekliyorsun?
Lütfen trafik kurallarına uyalım uymayanları insan hayatı için uyaralım.
Böyle dik bir rampayı çıkmak için köklemeniz veya seri şekilde sağa kırmanız yeine low ayarında (ya da daha güçlü )1. vitesi kullansanız araç orayı çıkamaz mıydı?.SERKANEFE' Alıntı:1)Şimdi ilk arabanın altına nasıl vurduğumu açıkliyim; kayışdağı yoluna girmeden dik bir rampa var, toprak yola girebilmek için ilk oraya çıkmanız gerekiyor hayliyle aracı köklemeniz lazım, tam çıkarken seri bir şekilde sağa kırmanız gerekiyor