statics' Alıntı:
tyt.fan' Alıntı:ilker beyle diğer denemeleri gezdiği ortamlar hakkında konuşma fırsatı bulduk.bu arada bugün oraya kadar gelen hezimete uğramışlığın verdiği harareti dindirmek için su kola gıda tedariği yapan ve hezimetin verdiği şoktan ve yaşın verdiği unutkanlıktan dolayı isim olarak değil gezenbilir nikleriyle yada serkan beyin arkadaşı şeklinde zikrettiğim dostlardan özür dilerim.
şaka bir yana dünki görüntüleri izlediğimde iddaa hakkında gelirken konuştuğumuz osman arkadaşım zaten kaybetmişsin iddayı gitmeyelim istersen sana mor giydirmekle kalmazlar üstüne bide dalgalarını geçerler,istermisin şimdi biz çıkamayalım dedi.önden biz çıkarsak taş vs fırlatırız cam çerçeve kırarız diye sondan çıkalım sallana sallana çıkarız diye girdik yola.yola greyder sokulmuş giriş ve ilk düzlük biraz düzeltilmiş.dalga geçmek için vaay dustercılar dün yolu greydere düzeltirmişler filanda dedim.serkan bey aracını toza sokmak istemeyince iki araca 4 er kişi çıklalım dedik.duster dört kişi ile ilker beyinde iddalı plotajıyla dip gaz tozu bırakıp tepeye doğru kayboldu.biz 4L yavaş yavaş çıkarken aramızdaki mesafe dahada arttı.bir ara duster gözden kaybolunca tamam yırttım mor giymeyeceğim dedim.o sırada bizim suzuki bayıldı ve çıkmak istemedi bir iki denedik baktık olmuyor iki arkaş indi ve tekrar denedik.değil duster ın kapasitesi inlete inlete çıktık.gözden kaybettiğimiz ilker bey tepede ki ufak tefek çukur rampalara duster la girip çıkıyodu.ilker bey auto da çıktım lock a almadım 3 le geldim sona doğru 2 yi kullandım
dedi.sonra inanmayan gözlerle baktığımı görünce otur sağ koltuğa gidelim kalanları alalım çıkarken görürsün dedi.biz ilk rampayı inerken serkan bey ve arkadaşı oflaya poflaya tepeye doğru çıkıyodu.aslında iddaa kaybeden sıfırdan tepeye yürüsün olmalı.i ama sona doğru bayıltıcı iki eğimi var.çaylarını içip manzasana yapılacak en büyük eziyet o rampayı yürütmek.inerken açıkçası bizim çıkamadığımız rampadan tırstım.ufalanan bir malzeme lastikler tutunmazsa vs.fakat gayet kararlı kaymadan çizgiyi kaybetmeden indik ve girişten tekrar tepeye yöneldik.ilker beyin sürüşü çok iddalı onu belirteyim.kaç duster sahibi yada 2011 spect arabası olan biri aracı o hız ve o aksiyonla yokuşa sürer bilemem.ama o tarz abanılmasa ufak bir kararsızlık aracı belki bayıltırmı bilemem.bayağı devirli bizim takıldığımız rampada dahil altı sütmeden vurmadan zorlanma kesilme olmadan çok düzgün tepeye vardık.fbmy mesut beyde wj cherokesiyle tek nefeste çıktı ama kafamızdaki algı o gerçek bir arazi aracı onun için çok normal.gerçekten araç kendinden 2 3 saniye önce sesiyle geliyorum dedi sanki vantuzla tutunmuşçasına tık diye çıktı.kendini aracını denemek isteyen için kayışdağı orda.belki otoban haline getirirsiniz bir daha adı anılmaz.ama o son iki rampa gerçek testlerden biri bence
AL1820' Alıntı:kayışdağını ağlatmışsınız ;D
Tempus' Alıntı:Arkadaşlar cidden merak ettim, o araç şirket aracımı yada duster tanıtım test aracımı , kullanan ekiptede renault şapkaları megan t-shirtleri görünce merak ettim.
Alper ÖZGÜVEN' Alıntı:Evet kesinlikle fotoğraflar gerçek eğimi göstermiyor.Çıplak gözle görünce açıkcası dif kilitsiz araçlar asla çıkamaz demiştim ama eğer benim gördüğüm(Zigana restorantın karşındaki) rampayı çıktıysa DUSTER,tek kelimeyle tebrik ediyorum. :
Benim dediğim çıktı aslında,kimse DUSTER"ini feda etmiyorsa,test arabası bulalım demiştim,İlker bey Hızır gibi yetişti. Ona da hem beyefendi kişiliğinden,hem de gösterdiği çabalardan dolayı teşekkür eder,başarılarının devamını dilerim.