Aslında arkadan çekiş konusunu pas geçtik ama bilerek. Çok da gaz-toz bulutu seviyesinden başlamaya gerek yok
Efenim, okudukça öğrendim ki Ssang'daki gibi torkun epeyce stabil olduğu, benim "Faydalı Devir Bandı" (FDB) dediğim bölüm aslında turbo dizel araçlara özgü bir karakteristikmiş. Diğer araçlarda bu torkda daha fazla oynaklık var. Bu yüzden FDB'yi [0.9 x MAXTORK - MAXTORK] olarak tanımlamayı düşündüm.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Efenim, okudukça öğrendim ki Ssang'daki gibi torkun epeyce stabil olduğu, benim "Faydalı Devir Bandı" (FDB) dediğim bölüm aslında turbo dizel araçlara özgü bir karakteristikmiş. Diğer araçlarda bu torkda daha fazla oynaklık var. Bu yüzden FDB'yi [0.9 x MAXTORK - MAXTORK] olarak tanımlamayı düşündüm.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk