Venedik görüntülerini çekmişsiniz yayınlıyorsunuz. İkinci resimdekiler de yumurta galiba.Ekli dosyayı görüntüle 64142 Ekli dosyayı görüntüle 64143 Burada da "İstanbul BİTTİ!.."
BENZER ŞEY yakıt İÇİNDE GEÇERLİ DEĞİL..!Harika bir yolculuk !..
İzlemeye doyamayacağız galiba
Oresund Bridge yıllardır ilgimi çeken bi yer . Bir o kadar da pahalı !..
Bir ahbabım Götebourg'da yaşıyor . İşyeri ise Kopenhag'da !..
O da şikâyetçi pahalılığından !..
İşe hergün gitmiyor . Ayda 10-15 gün çalışıyor . Gittiğinde 2-3 gün orada kalıyor falan ...
(Ne güzel işler var çalışacak Yâ rabbiiiiim !..)
BiZ Osmangazi Köprüsü için yakınıyoruz , ama Avrupalı DA bu tip 'fırsatları' vatandaşını ve başka kullanıcıları SOYMAK için kullanmaktan geri durmuyor !..
Benzer şey YAKIT için de geçerli , değil mi? Hepimizin dilindedir ''Dünyanın en pahalı yakıtını biz kullanıyoruz!'' lâfı .... Ama gezip görünce , öyle olmadığı anlaşılıyor .
Kapitalist sistemlerde , VERGi YÜKÜnü halka yaymak için kullanılan yöntemler bunlar sadece !..
Kâr özelleştirilir , Zarar kamulaştırılır !...
Neyse konumuza dönelim ; Oresund Bridge ....
Link'ini açtığımda , SÜREKLİ KULLANICILAR İÇİN avantajlı tarife sundukları anlaşılıyor ...
Şöyle ki : YILLIK Abonman için 32 Euro alıyor . 1000 Geçişe kadar 17 Euro'luk tarifesi var .
iLK geçişte 50.20Euro ödenmiş oluyor (Yıllık Abonman Bedeli ile beraber) , ondan sonraki her geçiş 17 Euro ...
Ne yazık ki , abonman alacak kadar kalamıyor gezginler bu coğrafyada (!)
Tek geçiş bedeli ise 45 euro ...
BENZER ŞEY yakıt İÇİNDE GEÇERLİ DEĞİL..!Harika bir yolculuk !..
İzlemeye doyamayacağız galiba
Oresund Bridge yıllardır ilgimi çeken bi yer . Bir o kadar da pahalı !..
Bir ahbabım Götebourg'da yaşıyor . İşyeri ise Kopenhag'da !..
O da şikâyetçi pahalılığından !..
İşe hergün gitmiyor . Ayda 10-15 gün çalışıyor . Gittiğinde 2-3 gün orada kalıyor falan ...
(Ne güzel işler var çalışacak Yâ rabbiiiiim !..)
BiZ Osmangazi Köprüsü için yakınıyoruz , ama Avrupalı DA bu tip 'fırsatları' vatandaşını ve başka kullanıcıları SOYMAK için kullanmaktan geri durmuyor !..
Benzer şey YAKIT için de geçerli , değil mi? Hepimizin dilindedir ''Dünyanın en pahalı yakıtını biz kullanıyoruz!'' lâfı .... Ama gezip görünce , öyle olmadığı anlaşılıyor .
Kapitalist sistemlerde , VERGi YÜKÜnü halka yaymak için kullanılan yöntemler bunlar sadece !..
Kâr özelleştirilir , Zarar kamulaştırılır !...
Neyse konumuza dönelim ; Oresund Bridge ....
Link'ini açtığımda , SÜREKLİ KULLANICILAR İÇİN avantajlı tarife sundukları anlaşılıyor ...
Şöyle ki : YILLIK Abonman için 32 Euro alıyor . 1000 Geçişe kadar 17 Euro'luk tarifesi var .
iLK geçişte 50.20Euro ödenmiş oluyor (Yıllık Abonman Bedeli ile beraber) , ondan sonraki her geçiş 17 Euro ...
Ne yazık ki , abonman alacak kadar kalamıyor gezginler bu coğrafyada (!)
Tek geçiş bedeli ise 45 euro ...
Konu 'seyahat'ten 'siyaset'e kayacak sanki .... Ben size özelden yazayım , burada devam etmek sitenin ruhuna aykırı olacak
Akaryakıt fiyatları düşsün denildiğinde, sorumluluk sahibi her vatandaşın aklına hemen, oluşan vergi açığının nasıl kapatılacağı sorusu geliyor.
O yüzden sizce;
A. Akaryakıtın fiyatı ne olmalı ?
B. Hangi vergi onun yerine daha fazla alınmalı ?
Konu 'seyahat'ten 'siyaset'e kayacak sanki .... Ben size özelden yazayım , burada devam etmek sitenin ruhuna aykırı olacak