Ynt: Nissan Terrano Iı Hakkında Herşey
Merhaba, aranıza yeni katıldım
Üyelerin birbirine yardımcı olma isteği gerçekten hemen farkediliyor ve takdire şayan, bundan dolayı duyarlı olan herkese teşekkür ederek başlamak istiyorum arkadaşlar..
Aracımı (2000 Terrano II 2.7 Tdi Otomatik 5 Kapı 255.000 km de) Nissan servisine götürdüm ve elden geçirdim. Ön uzun rot kolunda bi miktar boşluk ve sağ şanzıman takozunda çatlak görüldü. Bunlar değişecek ama aciliyeti yok sanırım. Motor ise yağ yakıyor ve park halinde garajdayken 3-4 damla gibi yere yağ damlattığını gördüm. Damlatma motor çalışmayınca olmuyor sanırım. Yoldan geldikten sonra yapıyor.
Ancak motorun sağlam bi onarımdan geçmesi gerekecek gibi görünüyor. Zira yağ filtresi, motor yağı, mazot filtresi değişti ve bundan sonra boş viteste tam gaz yapıldığında (dururken) egzosdan siyah bir dumanla bir miktar yağ ve kurum attığını gördük. Can sıkıcı tabii..
Bunun dışında tüm elektrikli aksamlar, şanzıman, diferansiyel, 4x4, fren merkezleri, balatalar, diskler, amortisörler, kaporta vs. sorunsuz. Hararet sorunu yok. Malum, motoru servise yaptıramayacağımız için, dışarda çok iyi bir ustaya ihtiyacım var iktisatlı olması için. Avrupa yakasında, mümkünse ikitelli sanayi civarı olabilir.
Forumda bu sorunla ilgili okuduklarım kadarıyla, motor açılmadan tam olarak ne kadar masraf açacağı kesin bilinemiyor sanırım. Ve iyi toplanamayan motorun da onca masraftan sonra dikiş tutmaması gibi bi durum olduğunu da okudum. O yüzden ustanın ne yaptığını iyi bilen biri olması gerektiği vurgulanmıştı. Ehil bir usta konusunda yardımlarınıza ihtiyacım var ve umarım fahiş fiyatlarla ve gereksiz parça değişimleriyle uğraştırmazlar. Bakalım artık..
Yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler
Merhaba, aranıza yeni katıldım
Üyelerin birbirine yardımcı olma isteği gerçekten hemen farkediliyor ve takdire şayan, bundan dolayı duyarlı olan herkese teşekkür ederek başlamak istiyorum arkadaşlar..
Aracımı (2000 Terrano II 2.7 Tdi Otomatik 5 Kapı 255.000 km de) Nissan servisine götürdüm ve elden geçirdim. Ön uzun rot kolunda bi miktar boşluk ve sağ şanzıman takozunda çatlak görüldü. Bunlar değişecek ama aciliyeti yok sanırım. Motor ise yağ yakıyor ve park halinde garajdayken 3-4 damla gibi yere yağ damlattığını gördüm. Damlatma motor çalışmayınca olmuyor sanırım. Yoldan geldikten sonra yapıyor.
Ancak motorun sağlam bi onarımdan geçmesi gerekecek gibi görünüyor. Zira yağ filtresi, motor yağı, mazot filtresi değişti ve bundan sonra boş viteste tam gaz yapıldığında (dururken) egzosdan siyah bir dumanla bir miktar yağ ve kurum attığını gördük. Can sıkıcı tabii..
Bunun dışında tüm elektrikli aksamlar, şanzıman, diferansiyel, 4x4, fren merkezleri, balatalar, diskler, amortisörler, kaporta vs. sorunsuz. Hararet sorunu yok. Malum, motoru servise yaptıramayacağımız için, dışarda çok iyi bir ustaya ihtiyacım var iktisatlı olması için. Avrupa yakasında, mümkünse ikitelli sanayi civarı olabilir.
Forumda bu sorunla ilgili okuduklarım kadarıyla, motor açılmadan tam olarak ne kadar masraf açacağı kesin bilinemiyor sanırım. Ve iyi toplanamayan motorun da onca masraftan sonra dikiş tutmaması gibi bi durum olduğunu da okudum. O yüzden ustanın ne yaptığını iyi bilen biri olması gerektiği vurgulanmıştı. Ehil bir usta konusunda yardımlarınıza ihtiyacım var ve umarım fahiş fiyatlarla ve gereksiz parça değişimleriyle uğraştırmazlar. Bakalım artık..
Yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler