Neden Dacia Duster?

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan ümiterkan Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 1,811
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 578,956
Ynt: Neden Dacia Duster?

peki ümit bey bu araç kaç rpm de kesiciye giriyor? birde 110 ile giderken içerideki ses olayı nasıl?
 

Etiketler
Ynt: Neden Dacia Duster?

quickcan' Alıntı:
peki ümit bey bu araç kaç rpm de kesiciye giriyor? birde 110 ile giderken içerideki ses olayı nasıl?

4000devirden sonra giriyor, ses olayına gelirsek, 100-120 civarlarında içerideki ses ne fazla ne az diyebiliriz, orta seviye. Ama daha yüksek hızlarda biraz daha fazla oluyor tabi. Ses olayı daha nasıl anlatılır bilemiyorum, test edip denemek en iyi çözüm CAN
 


Ynt: Neden Dacia Duster?

Ama şöylede bir durum var, araç yüksek, almaması mümkün değil, standart arabalarının yalıtımı var, yüksek bir aracın yalıtımı yok örn:x5-5 Q7 gibi.. gerçi hoş fornı d focus yüksek olmaması rağmen aynı sesi içeri alıyor.
 

Ynt: Neden Dacia Duster?

bu araçla 3000 devirde uzun yol yapıldığında yakıt çok olur mu motoru yormuş olur muyuz? (bu güne kadar hiç diesel bir araca binmedim de ondan soruyorum )
 



Ynt: Neden Dacia Duster?

quickcan' Alıntı:
bu araçla 3000 devirde uzun yol yapıldığında yakıt çok olur mu motoru yormuş olur muyuz? (bu güne kadar hiç diesel bir araca binmedim de ondan soruyorum )

Hız yapıcaksınız sanırım, 150 gibi filan sanırsam, yakıt tüketimi tabikide artacaktır.
 

Ynt: Neden Dacia Duster?

aa birde bu aracın çalışma stratejisi nedir? yani sağ ön ile sol arka mı birbirine bağlı yoksa arkalarla önler mi? çekiş şekli nasıl yani? ilginiz ve yardımlarınızdan dolayı teşekkür ederim

Saygılarımla CAN..
 

Ynt: Neden Dacia Duster?


Arka ile ön birbirine bağlı CAN. Normalde ön çeker çalışır. Bu da çoğu 4 çekerde olmayan bir özellik. Yani süper yakıt ekonomisi sağlıyor. Diğer çoğu 4 çeker araç 2 çekerde iken arkaları çalıştığından ön çekerli araca göre ekonomik sayılmazlar.
 

Ynt: Neden Dacia Duster?


Teşekkürler ümit abi bu olayı biliyorumda 4x4 e aldığımızda hangi sakat noktalarda bulunmamamız gerek? yani önler boşta kalınca yolda kalır mı? yoksa askıda (çapraz tekerler boşta ) kalınca mı?ilerleyemez?birde patinaja düştüğünde normal açık differansiyelli araçlar gibi tek teker patinaj çekerken diğer tekerler durur mu bunu merak ediorum.
 

Ynt: Neden Dacia Duster?


Askıda kalınca ilerlemez diğer 4 çeker araçlarda olduğu gibi. Askıda kalma dışında tek teker patinaj çekerken diğer tekerler çalışır.
 





Ynt: Neden Dacia Duster?

SERKANEFE' Alıntı:
Hız yapıcaksınız sanırım, 150 gibi filan sanırsam, yakıt tüketimi tabikide artacaktır.

mesajınızı yeni gördüm 3000 devirde 150 mi görüyor? 2000devirde 90km yapan araba 3000 de 150 görür mü yaw?? benim asıl sorum "bu aracı 120km de kullandığımızda devir kaç olacak" idi..

yeni araçların %99unda devir kesici vardır.

Saygılarımla CAN...
 

Ynt: Neden Dacia Duster?


hafta sonu olsun senin için video çekiyim
 




Ynt: Neden Dacia Duster?

Sevgili Can,

Devirle ilgili önceden yazdığım bir mesajı yeri gelmiş diye burada tekrarlıyorum. Sanırım sorularının bir kısmına cevap olacaktır: