Neden Dacia Duster?

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan ümiterkan Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 1,811
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 532,481
Ynt: Neden Dacia Duster?

olguncandan' Alıntı:
Selam efeserkan,
Herkese laf anlatmaya uğraşma muhterem. Arkadaş "sallamış ortaya" bir laf, torba dolsun.

Arkadaş daha kapıları açar açmaz, bakar bakmaz "şak" diye durumu çakıyorsa, ya dahi bir uzman ya da benim gibi pek de anlamayn bir muhterem kişidir: "Aç-kapa, kaliteyi anla...."

Kapı kollarını anlarım, plastik yargısını anlarım da, "...sırt bölümünün ayarı bile yok..." dediği zaman, "bi dakka..." derim. Kaç arabada sırt ayarı var......

Ciddiye almamak lazım.

cruize controlün bugün 150 ytl oldugu günümüzde sırt ayarı ne kadar yapılır ki ey dostlar boş iş bunlar ;)
 

Etiketler
Ynt: Neden Dacia Duster?

Çok güldüm ya, ÜSTAT KONUŞUYOR:

"Kapılar çok ince sacdan yapılmış"...

Vay be? Sanki duyan da Laboratuvar şartlarında inceleyip o karara vardı sanacak. Arkadaş bir ara sanayide gezsin, sac kalınlıkları kavramını daha iyi anlar...
 

Ynt: Neden Dacia Duster?

Merhaba bugün beyaz dacia duster 4x2 1.5 dci Laureate arabamızı teslim aldık. Size birşey sormak arabanın yanında kaç tane anahtar veriyorlar.
 

Ynt: Neden Dacia Duster?


Hayırlı olsun ead, Allah kazasız belasız güzel günlerde binmeyi nasip etsin.

İki anahtar. Biri asıl, diğeri yedek.
 





Ynt: Neden Dacia Duster?

Bugün babam aracımla memlekete gitti, arabanın ağzına kadar eşya doldurmuş. Duster 'ı yüklüyken sürmekte bir başka oluyor kesinlikle. Keşke resmini çekseydim.
 

Ynt: Neden Dacia Duster?

2010 Yılının en çok satan SUV'ları :D

20110111160344450_sinif3_.jpg


Kaynak: www.arabam.com
 

Ynt: Neden Dacia Duster?

selimsarper' Alıntı:
Dost,

gayet iyi anlaşıldığından emin olabilirsin...
En az bir kişi tarafından ;D

Benzer bir mevzuu...aracın altına çok kalın karter altı koruma yapan bir kısım arkadaşla tartışmıştık bir zaman...
Bu durumda kafa kafaya çarpışmalarda aracın motoru nereye yönlenir diye sormuştum bir arkadaşa...
sanırım anlaşılmıştı o zaman da konu...motoru kucağında bulmak istemiyorsan ve de aracı sadece arazide değil asfaltta ve süratli de kullanıyorsan
o bölgeyi fazla kurcalamamalı...

Hayati tehlike arz eden kazalar insan hayatında çok az sayıda yaşanır...işte o anda aracın ne olduğu çok önem kazanır...o kaza ilk ve son kazanız da olabilir...ya da ilerde tekrar kaza yapma şansınız da olabilir...
Bir bmw görmüştüm bolu dağında ...araç 20 metre boyunca dağılmıştı...hangi model olduğu anlaşılamıyordu
yolun ortasında motoru yolun kenarına sürükleyen gravatlı bir adam vardı... o adam o aracın şöförüydü...

Bir bmw daha gördüm...15 yaşında bir araç...sahil yolunda (Bostancı) kaldırıma çıkıp-lastikleri yarıp bir binanın bahçesinde 5 takla atmıştı...
Yoldan geçenler aracın yanına geldiğinde..içinde kimse yoktu...Aracı kullanan kişi köşedeki telefon kulübesinden evini arıyordu...
o kişi benim kardeşimdi ve burnu bile kanamamıştı...Araç hurda olarak satıldı...

Bilmem anlaşıldı mı ? Alman hadisesi

Umarım Dacia kullanıcısı arkadaşlar bu tecrübeleri yaşamazlar...zira araç bu testten geçebilecek gibi durmuyor...

sevgiler
bmw sağlam almandır ama bmw'nin karıştığı kazada yakınımı kaybetim
 




Ynt: Neden Dacia Duster?

sonunda en baştan buraya kadar okudum doktor bey bir süredir yok :D bu arada dacia duster 4x4 olması dahilinde gerçekten çok iyi bir tercih oluyor. yalnız sizlere birkaç soru sorabilir miyim?
bu duster'ın farları karartılmış olanı ve normal olanı var bu neye göre seçiliyor?
araçta kilitli diff. olmamasına rağmen karda nasıl yol alıyor?
Şuan ki aracımız skoda octavia araç daha 39.000kmde aslında araba almaya gerek yok ama sadece birazda tarlalarda gezmek balığa gitmek vs. için tercih edilir mi sizce?
 

Ynt: Neden Dacia Duster?

TEKNİK ÖZELLİKLER
MOTOR TİPİ
Duster

Duster

Duster

MOTOR
Vites kutusu Mekanik Mekanik Mekanik
Egzos emisyon normu Euro V Euro IV Euro V
Motor tipi K9K K9K K4M
Silindir hacmi (cm3) 1461 1461 1598
Çap x Strok (mm) 76 x 80,5 76 x 80,5 79,5 x 80,5
Silindir adedi 4 4 4
Sıkıştırma oranı 15,7 17,6 9,8
Subap adedi 8 8 16
Maksimum güç kW CEE (bg) 80 / (109) 63 / (85) 77 (105)
Maksimum güç devri (dev/dak) 4000 3750 5750
Maksi tork Nm CEE (m.kg) 240 200 148
Maksimum tork devri 1750 1900 3750
Enjeksiyon tipi Common Rail Turbo Direkt Enjeksiyon Common Rail Turbo Direkt Enjeksiyon Çok noktalı
Yakıt Dizel Dizel Kurşunsuz benzin
Partikül filtresi S - -
VİTES KUTUSU
Tip TL8 JR5 TL8
Vites sayısı 6 5 6
DİREKSİYON
Dönüş çapı (m) 10,44 10,44 10,44
Direksiyon turu 3,3 3,3 3,3
ÇEKİŞ
Ön takım Pseudo-McPherson tip üçgen salıncaklı Pseudo-McPherson tip üçgen salıncaklı Pseudo-McPherson tip üçgen salıncaklı
Arka takım McPherson tip çoğul salıncaklı Esnek profilli ve planlı tasarımlı - helezon yaylı H tipi dingil McPherson tip çoğul salıncaklı
JANT VE LASTİKLER
Jantlar (inç) 6,5 J 16 6,5 J 16 6,5 J 16
Ön/arka lastikler 215/65 R 16 M+S 215/65 R 16 M+S 215/65 R 16 M+S
FREN SİSTEMİ
Fren devresi Çapraz Çapraz Çapraz
Ön:diskler (mm) 280 269 (ABS siz) / 280 (ABS li) 269
Arka kampana fren 9 inç 9 inç 9 inç
PERFORMANS
Maksimum hız (km/h) 168 155 160
0-100 km/s hızlanma (sn) 12,5 13,9 12,8
AERODİNAMİK
Cx 0,42 0,42 0,42
CEE N 99/100 NORMLARINDA TÜKETİM (L/100 KM)
CO2 (g/km) 145 135 185
Yakıt tüketimi (l/100 km): şehir için/şehir dışı/ortalama 6,5 / 5,3 / 5,6 5,7 / 4,9 / 5,1 10,4 / 7,0 / 8,0
KAPASİTE
Yakıt deposu (l) 50 50 50
AĞIRLIK (KG)
Boş ağırlık 1294 1180 1250
Maksimum römork çekme kapasitesi (frenli römork) 1500 1200 1500
Maksimum römork çekme kapasitesi (frensiz römork) 680 625 660
Maksimum yükleme 1844 1730 1800
Seyir ağırlık 3344 2930 3300
 

Ynt: Neden Dacia Duster?

Hasan bey,
kusura bakmayın bir mesajınızı silmek zorunda kaldım. Szden ricam, lütfen "güzel güzel" sohbet edelim, birbirimizin yanlışını daha dostane bir şekilde düzeltelim. hassasiyetiniz için şimdiden çok teşekkür ederim, reha
 

Ynt: Neden Dacia Duster?

benim duster 4x4 dci şehir içinde yakıt ortalaması 9 litrenin altına düşmüyor. şu an 3000 km de .bendemi problem var yoksa genel böylemi.
 

Ynt: Neden Dacia Duster?

Merhaba bende uzun süredir araba düşünüyorum duster güzel araç ama bağzı eksiklikleri insanın hevesini kırıyor , mesela iç mekanda kullanılan elemenlar , 1 ay önce incelemeye gittik beyaz model vardı gözüme çarpan şey çamurlukların iç tarafıda gövde rengindeydi ve basit sac şeklinde alt tarafı sanki bıçakla kesilmişte öylece bırakılmış gibiydi yukarıdaki resimdeki dusterda bu durum yok çamurlukların içi plastik kaplamayla kaplı bence her arabaya o uygulama yapılıp öyle satılmalı bu araçlar... Birde arabanın altını inceledim yapışkan bir maddeyle kaplıydı zift gibi bir madde ne işe yarıyor acaba?
 




Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,679
Mesajlar
1,522,098
Kayıtlı Üye Sayımız
166,527
Kaydolan Son Üyemiz
Selma Yörük

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst