Neden Dacia Duster?

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan ümiterkan Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 1,811
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 532,387
Ynt: Neden Dacia Duster?

Dacia duster iç mekan: Dusterde kalite biraz artırılmış logandaki plastik kalitesi daha düşüktü: Ama bir ford focus veye toyota corolla iç mekan kalitesi yok. [attachment=1][attachment=2]

IMG_0008.jpg


IMG_0009.jpg
 

Etiketler

Ynt: Neden Dacia Duster?

selam bir sey soracam. bu 4*4 lerde sürekli bir 4 çeker var mı. yani o 4*4 tusu, auto, lock ve 2wd olan nasıl ayrılıyor. ???
 


Ynt: Neden Dacia Duster?

mogaba' Alıntı:
selam bir sey soracam. bu 4*4 lerde sürekli bir 4 çeker var mı. yani o 4*4 tusu, auto, lock ve 2wd olan nasıl ayrılıyor. ???

4WD-LOCK kısmı yuvarlak dairenin en sağında olan kısımdır. Tekerleği buna doğru çevirirsen araç sürekli 4 çeker olur, Tekerleği orta kısma doğru çevirirsen araç AUTO 4 çeker olur, yani ihtiyaç halinde 4 çeker geçiş sistemi, tekerleği en sola çevirirsen yani 2WD'ye doğru, o zaman araç 2 çeker olur.
 



Ynt: Neden Dacia Duster?

aga inanır mısın, arabayı aldığım galerici bile bilmiyordu bunu. sürekli bir 4 çekeri yok dedi bize. güya auto da iken araç kendilinden 4 çekere geçiyor muş. 4wd nin fonksiyonu iiçinse ne dediğini unuttum simdi ama sürekli 4 çekerinin olmadığını söyledi. hay allahım ya. saol ümit
 

Ynt: Neden Dacia Duster?

umiterkan' Alıntı:
Araca park sensörü takdırdığımı söylemiştim, öyle bir yere taktırdım ki park sesnsörünün ekranını Usta'ya söyleyince şaşırdı ama yine istediğim gibi yaptı. yaptıktan sonra da kendisi servisteki diğer ustalara göstererek bundan sonra böyle takalım diye gülüştüler.

Eski Ford Fusion aracıma servis bu şekilde taktığı için Renault servisine de Park sensörü ekranını arka bagaj kapağının iç kısmına koyulmasını istedim. İç aynadan arkaya bakıldığında hem sensörü görmüş oluyorsun hem de arka tarafı da görebiliyorsun. Normalde servis Sensör ekranını önn kokpite koyuyordu, insan ister istemez geri giderken arkaya hiç bakmaması, öne bakıp geri gitmesi insanı huylandırıyor, arkaya bakma ihtiyacı olabiliyor. hem arkaya hem de öndeki ekrana bakmak hiç de güzel değil bence.

Resimlerini yarın eklemeye çalışırım.

Ustalarımın eline sağlık burada kendilerine teşekkür edeyim gerçekten iyi bir iş çıkardılar.

Ümit bey,

Park sensörlerinin fotoğraflarını paylaşabilirmisiniz?
 

Ynt: Neden Dacia Duster?

Seyir halinde 2 çekerden Auto moda alabiliyormusunuz?
Yoksa bunu yapmak için durmak mı gerekiyor?

Lock modunda illa 1. vitestemi kullanmak gerekiyor? (off-road bilgim yoktur!)
 

Ynt: Neden Dacia Duster?

chnyildirim' Alıntı:
Seyir halinde 2 çekerden Auto moda alabiliyormusunuz?
Yoksa bunu yapmak için durmak mı gerekiyor?

Lock modunda illa 1. vitestemi kullanmak gerekiyor? (off-road bilgim yoktur!)

Seyir halindeyken her türlü geçişler mümkün. Lock modunda ise her viteste kullanabilirsiniz. İstediğiniz park sensörü resimlerini bugün çekip siteye eklerim
 

Ynt: Neden Dacia Duster?

umiterkan' Alıntı:
Seyir halindeyken her türlü geçişler mümkün. Lock modunda ise her viteste kullanabilirsiniz. İstediğiniz park sensörü resimlerini bugün çekip siteye eklerim

Araç içinde konumalandırdığınız yerleri merak ediyorum. Zahmet olacak... Şimdiden teşekkürler...
 



Ynt: Neden Dacia Duster?

Ümit bey,

Bu arada tüm sayfaları okudum :|
Arkası yarın gibi aracı almanızı takip ettim. "Hadi al şu arabayı artık" misali :smiley:)
Bende araştırmalarıma devam ediyorum. Bütçe uygun olduğunda almayı planlıyorum.
 


Ynt: Neden Dacia Duster?

Duster'ın önlenemez yükselişi. :D İşte karşınızda Ssangyong Duster ve Mahindra Duster


Renault’nun desteğiyle şahlanan Dacia, Lada’dan sonra şimdi de Mahindra’ya kan veriyor.


1990’larda ilk kez Romanya üretimi Dacia’lar Türkiye’ye getirildiklerinde, “Aaa, bizim Renault 12’leri üretmişler!” diyerek şaşırmıştık. Uzun yıllar eski patentli Renault modellerini sadece Romanya ve çevresindeki ülkeler için üretmiş olan Dacia, artık Renault’nun desteğiyle ekonomik fakat modern araçlar konusunda ihtisaslaştı. Yeni Sandero’nun volüm ürünü olduğunu, Logan’ların gelişmekte olan pazarlarda nasıl tercih modeli olduğunu, küçük Pick-Up ve MCV gibi ticari ürünlerde nasıl başarılara ulaştıklarını kabul etmek zorundayız!

Renault’nun Romanya’da açtığı yeni tasarım merkezi, yeni Ar-Ge birimi de, Dacia’nın geleceğinin nasıl güçleneceğine dair çok önemli işaretler. Bu yatırımların en önemli modeli Duster ise Dacia markasının tüm dünyadaki imajını kat ve kat yukarılara taşımaya başladı. Renault için Dacia, o kadar önemli bir marka haline geldi ki, şimdi Dacia için hazırlanan yeni modelleri, Rusya pazarının lideri Lada ile de paylaşmaya başladı. Yenilenecek MCV modeli, biraz daha modern Avrupa standartları için üretime girmek üzereyken, eski nesil motorlu MCV’ler Lada logosuyla Rusya’da üretilmeye başlandı. Diğer yanda Renault, Dacia modellerine o kadar güveniyor ki, Latin Amerika, Rusya ve Asya pazarlarında bu modelleri Renault logosuyla pazarlama cesareti bile gösteriyor. Latin Amerika’daki Renault fabrikalarında, Fransız logolu Romen otomobillerinin üretiliyor olması, gerçekten şaşırtıcı ve memnuniyet verici…

Neden mi? İlk baştan beri, Dacia’ların üretiminde kullanılan parçaların bir çoğu Türk tedarikçilere aitti… Dolayısıyla, “bizim” tedarikçilerimiz de, artık küreselleşiyorlar, ya da en azından çok uzaklardaki tedarikçilere tasarım, kalıp ve teknoloji veriyorlar… Hatta, Nissan’ın bile bazı pazarlar için Duster’lara Nissan logosu takacak olması da bu genişleme kapsamında çok önemli bir bilgi!.. Şimdi, Dacia, Kangoo klasmanında yeni bir hafif ticari araç ve bir de alt orta sınıf bir binek otomobil hazırlıyor. Bunlarda, üretime girdiğinde, Dacia artık eski Renault’ların üreticisi değil, ciddi bir model yelpazesine sahip müstakil bir küresel marka olma yoluna girmiş olacak! Mahindra’ya gelirsek; Renault ile işbirliği başlatmış olan Hintli marka, Logan, MCV ve şimdi de Duster modellerinin kalıplarını almış olarak, en az üç Dacia modelini Mahindra logosuyla üretmeye başlıyor. Üstelik, sadece Hindistan pazarı için değil, belki Türkiye’ye de gelecek… Mahindra logolu Dacia’ları yollarda görebileceğiz… Yani, Mahindra bile kalkınma yolunu Dacia’nın dayanıklı ve ekonomik modellerinin izinde buluyor!

Diğer yanda Mahindra, Güney Koreli ticari araç ve SUV üreticisi SsangYong’un da büyük hissedarı oldu. Ve, duyduğumuz kadarıyla, Mahindra, başta Duster 4×4 olmak üzere elindeki tüm Dacia potansiyelini SsangYong’a verip, oradan da bu sefer SsangYong logolu Dacia’ları küresel satışa yönlendirme planları içinde!.. Sonuçta, tepede Renault-Nissan İttifakı’na baktığımızda, üst basamakta orijinal Fransız ve Japon modelleri Zero Emissions dahil en modern araçları geliştirmeye devam ederken, Samsung ile Güney Kore’den tüm dünyaya Renault ve Nissan’ın bir basamak altında bir model yelpazesi, bunun altında Dacia modelleri, bir basamak daha altta Mahindra, SsangYong ve Lada’lar yer alarak, devasa bir otomotiv ittifakının oluştuğunu görüyoruz… Renault’nun gelişmekte olan pazarlardaki eski ve küçük üretim merkezlerini satın alıp yenileyerek bu zincire sokması da, çok büyük bir artı değer! Samsung iştirakinin Renault-Nissan’a katkısının hacmi ortada! Şimdi de Dacia’ların gruba getirdikleri ve kazandırdığı küresel ivmeyi görüyor ve alkışlıyoruz!

Kaynak: http://www.autobulten.com/daciadan-mahindraya.html

2012 Model Nivalar da Duster platformunda üretilecek, tüm Niva'cılara duyurulur.

2012-Lada-Niva.jpg



Kaynak: http://www.nextcars.net/all-new-2012-lada-niva-%E2%80%93-first-photos/
 

Ynt: Neden Dacia Duster?

Niva için 2010 demek fazla iyimserlik olur. en az 2014 gibi bir tarih veriyor autovaz.Ve en az 2 yıl eski nivayla beraber yenisi de üretilecek.
 




Ynt: Neden Dacia Duster?

herkeze selamlar duster in fiyatları neden düştü bileniniz varmı reklamlarda 29 30 gibi birşey söylüyorlar
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,676
Mesajlar
1,522,013
Kayıtlı Üye Sayımız
166,527
Kaydolan Son Üyemiz
Selma Yörük

SON KONULAR



Geri
Üst