Neden Dacia Duster?

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan ümiterkan Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 1,811
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 532,298
Ynt: Neden Dacia Duster?

kahraman1520' Alıntı:
Ben bu kapıları otomatik kapatma özelliğini devreye sokamadım Sadece deri koltuklu olan tam full modelde mi var bu özellik.

Aynen bende bugün denedim yapamadım, benimkide full + full tek eksik deri koltuk..
 

Etiketler
Ynt: Neden Dacia Duster?

Duster'ı olup ESP özelliği olan arkadaşlara birşey sormak istiyorum,

ESP özelliği nasıl aktif hale getiriliyor ? Normalde her zaman ESP açık da sadece kapatmak için mi vitesin yanındaki ESP tuşuna basıyoruz ?
 

Ynt: Neden Dacia Duster?

Kapıların otomatik kapanma özelliği kitapçıkta yazıyordu. Ben de denemedim doğrusu zaten otomatik kapanmasını istemiyorum. Ama büyük şehirlerde, hırsızlık olaylarının çok olduğu yerlerde bu özellik aktif edilmesi gereken bir özellik.
 

Ynt: Neden Dacia Duster?

ESP ve ASR sistemleri araç çalıştıktan sonra otomatik olarak aktif oluyormuş. Sonradan biz istersek ESP tuşu ile pasif yapabiliyormuşuz.
 

Ynt: Neden Dacia Duster?

umiterkan' Alıntı:
ESP ve ASR sistemleri araç çalıştıktan sonra otomatik olarak aktif oluyormuş. Sonradan biz istersek ESP tuşu ile pasif yapabiliyormuşuz.
ümit bey yeni aracınız hayırlı uğurlu olsun şu arabanın hakkını verin artık ortalık çamurken
 



Ynt: Neden Dacia Duster?

sahin05' Alıntı:
ümit bey yeni aracınız hayırlı uğurlu olsun şu arabanın hakkını verin artık ortalık çamurken

Bu cumartesi iki araç Rize'de 3000mt zirve yapıp, kamp kurmayı düşünüyoruz, şu sıralar malzeme tedariki ile geçiyor. İnşallah bir aksilik çıkmazsa güzel bir gezi olacak.
 

Ynt: Neden Dacia Duster?

umiterkan' Alıntı:
Bu cumartesi iki araç Rize'de 3000mt zirve yapıp, kamp kurmayı düşünüyoruz, şu sıralar malzeme tedariki ile geçiyor. İnşallah bir aksilik çıkmazsa güzel bir gezi olacak.
yanınıza bataryası dolu bir foto makinası almayı unutmayın
 

Ynt: Neden Dacia Duster?

Arkadaşlar burada felaket yağmur yağıyor. Yarın yüksekler çok soğuk olacak gibi. Yarın bol çamurlu bir gezi olacak ama gece orada kalma işi iptal olabilir. bol bol foto olacak inşallah. Cepten yazıyorum. Belki de yükseklerden size internetten bilgi vermeye devam ederim. Bu arada DUSTER ile ilgili olarak şunları söyleyebilirim. Araç acaip bir güven hissi veriyor. Yağmurda AUTO modda ilerlemenin güveni bir başka
 

Ynt: Neden Dacia Duster?

-Birde arkadaşlar kitapçıkta 120 km 'yi geçtikten sonra 10 saniye bip sesi vericek filan diyor, benim deneme şansım olmadı yakın zamanda yada bugüne kadar hiç duymadım..
-Kapı kilitleme olayı acaba diyorum alarm taktırdık bundan kaynaklanan bi sorun mu var ?

Ayrıca aracıma yaptırmak istediğim bi kaç şey var bunlar ;

1)Mesala kapılar açıldığında resimdeki gibi bi ışık sistemi (resimdeki araç dacia logan)

img1745uf5ed7.jpg


2) Arka tarafa aydınlatma (kitap okuma ışığı)
3) Yine kapılar açıldığında sürü koltuk ayaklık kısmı, sürücü yan ve arka taraftaki ayaklıklara led ışıklarla aydınlatma..
4) Sürücü ve sürücü yanı güneşliklere gizli ve ışıklı ayna
5) İn Dash gizlenebilir lcd ekranlı teyp
6) Metal Eteklikler
7) Orjinal bir kolçak
8) Arka sileceğe fena taktım, çünki öndeki sileceklerle sekronize çalışmıyor,isteğe bağlı çalışıyor, öncekiyle bir çalışmasını istemekteyim.
9) Arka görüş kamerası
10) Orta konsolda bulunan pencere açma kapama tuşlarını kapılara montesi
11) Deri ve ısıtmalı koltuk hatta olabilirse masajlı (hatta ısıtmalı koltuklar için duster 'da koltuk altında tuş yerleri bile mevcut)
12) Arka koltuk kafalıklarına ekranlar
13) Ses sistemi
14) 17 'lik şekil jant
15) Önlere çam filmi(arkadakilerle aynı renk)
16) Muz silecek
17) Valla yapacak bi baba yiğit bulursamda katlanabilir ayna yaptırmak + sinyal için ışık sistemi aynalara
18) Birde sustalı anahtar

Bunları yaptım mı araca tadından yenmicek..

Elektrik sistemi için bana uygun bir usta tavsiye edebilirmisniz istanbul - avrupa civarında ?
 

Ynt: Neden Dacia Duster?

Arkadaşlar 102 km’lik rotayı dün itibariyle tamamladık. Yaptığımız bu gezinin 80km’si tamamen dağ yollarıydı. Zorlu bir gezi oldu. Sahilde yağmurlu ve sisli bir hava varken 2000mt’lere çıktığımızda yerine güneşli harika bir hava geldi. Çok sevinmiştik doğrusu. Güneysu-Eğnaçor yaylası arasındaki yolu biliyorduk, daha önce Jimny ile gelmiştim. Eğnaçor ilk zirvedir, yaklaşık 3000mt yüksekliği var. Bundan sonra ki yolları daha önce hiç keşfetmemiştik. GPS olmasaydı belki de böyle bir şey denemezdik. Uçsuz bucaksız dağlar ve soğuk, yolda kalma korkusu vs. etkenler insanı olumsuz etkiliyor tabii. Resimlerde de göreceksiniz önümüze birçok engel çıktı ama en kötüsü de uzaktan dürbünle bakıldığında yolun heyalan olduğunu fark etmemiz olmuştu. Bu kadar yolu geldik, gidip bakalım, heyalan olan yerden geçebilirmiyiz diye heyacanla yola çıktık. Ve heyelanlı bölgeden yavaş yavaş yusuf yusuf geçelim dedik ve büyük bir engeli atlattık. Ama hep aklımda gittiğimiz yeri bulamazsak bu kadar yolu nasıl geri döneceğiz endişesi vardı. Birçok yayla ve doğa güzelliğinin içinden geçtik. Cennet gibi yerler doğrusu. Hemşin Başköy Değirmendere mevkiine geldiğimizde yoldaki koyun pisliklerinden buralarda birileri olabileceği hissine kapıldık. Arabadan indim ve birkaç kişiyi gördüm, onlardan yol tarifi alıp yola koyulduk. Ve kendimizi Verçenik yolu üzerinden Çat yaylasında bulduk. Buradan sonrasını zaten biliyorduk. Zilkale önünde fotoğraf çekip Ayder yaylasına gittik. Gezi heyacanı ve bir an önce yolu bulup rotaya girme endişeleri yüzünden aç olduğumuzu bile fark edemedik. Neyse ki getirdiğimiz malzemelerle Ayder’de güzel bir ziyafet çektik ve harika bir çay içdik. Yorgunluğumuzu giderdikten sonra ver elini Rize Merkez.

Bu yolculukta Duster harikalar başardı. Rotamız boyunca yollar hep taşlı ve sert idi, Süspansiyon konforuna hayran kaldım ve de ses izolasyonuna. Kapıları ve camı kapadın mı dışarıyla olan irtibatı büyük ölçüde kesiyor. Gelelim 4 çeker özelliğine;
Arazide hep AUTO modda kullandım, çok büyük bir yakıt ekonomisi sağlıyor o kesin. Gereksiz 4 çeker kullanmaktan insanı koruyor. Bol çakıllı, taşlı ve kaygan zeminli yerlerden rampa yukarı ve virajlı yollardan çıkınca AUTO mod harikalar yaratıyor. Ayrıca bu tip yollar viraj alımlarında hele ki aşağı inişlerde baya tehlikeli olabiliyor. Her an uçurumdan yuvarlanma durumu söz konusu. Neyse ki ESP’yi bu şekilde test etmiş olduk. ESP’yi kapatınca virajlarda ESP’nin ne kadar işe yaradığını ve aracın bunu bana fark ettirmediğini görünce tekrar ESP’yi açık hale getirdim. Dere geçişlerinde ve derin çamurlu yerlerde, çamurlu ve dik yokuş aşağı inişlerde 4WD LOCK ve 1.Vites çok süper iş görüyor. Aracın dizel oluşu ve güçlü torku sayesinde ağır çamurlu yerlerde sanki birisi araca arkadan zorluyor gibi tırtıl gibi ilerliyor. Araçtan en çok etkilendiğim yerlerden birisi de, bu kadar zor yollarda gitmemize rağmen her hangi bir tıkırtı veya plastik sesi olmayışı oldu, ama en sevmediğim yanı ise araç tamamen çamurlu bir halde iken araca binerken veya inerken pantolonun yan çıtalara değmesi ve kirlenmesi sinir bozucuydu. Pantolon kirlenmesin diye daha dikkatli inip biniyorum. Bu yolculuktan bende müthiş bir yorgunluk kaldı, her yerim ağırıyor eve gelince doğrudan yattım ve sabah erkenden uyandım çektiğimiz resimlere baktım ve buradayım işte.
Benim için bu rota en zorlu rotalardan biriydi, bu testi Duster geçti. Daha zorlu yollarla benim karşılaşmam çok zor. Aracı bu parkurda bilerek test ettim, hem aracı tanımış oldum hem de araca güvenim daha da arttı.
Şimdi daha rahat söyleyebilirim ki araç parasının hakkını veriyor. İnsanlarda suç bulmuyorum, elbette ki piyasaya yeni çıkmış bir arazi aracına karşı şüphe ile yaklaşıyorlar, normaldir. Burada kabahatli olan Dacia markası, aracı adam gibi tanıtsalar hiç sorun kalmayacak. İstanbul’da olsaydım aracı merak eden arkadaşlar için aracımı test etmelerini sağlardım, memnun olacaklarından eminim.


dscf3873.jpg

dscf3882.jpg

dscf3887h.jpg

dscf3904a.jpg

dscf3925a.jpg

dscf3934.jpg

dscf3912x.jpg


Ayrıntılı resimler burada
http://www.gezenbilir.com/index.php?topic=63684.new#new
 



Ynt: Neden Dacia Duster?

Evet Ümit senin bu anlattıkların vede etrafımdaki dusterlerin çoğalması yada zırtpırt burnumun ucundan geçmeleriyle zaman içerisinde düşünülecek bir araç olabilir.
Ama en zevklisi vede ben çok yaşadım bol çamırlu bir şekilde hafta içi arabaya binmek aklında olsun :smiley: ;) :D 8)
 

Ynt: Neden Dacia Duster?

Nice, nice.

-----

"MUSCEL ADVENTURE TROPHY 2010"

0.jpg
daciaclub.ro

[flash=200,200]http://www.youtube.com/v/tLiifXNjK1k?fs=1&hl=es_ES[/flash]
http://www.youtube.com/v/tLiifXNjK1k?fs=1&hl=es_ES

which is the measurement of wheel mounted? :eek:
 

Ynt: Neden Dacia Duster?

Birkaç tane de ben ekleyeyim :D

Duster'ın oynanmamış hali bile çok iyi iş çıkarırken, bunları düşünemiyorum bile


24848143.jpg

93587598.jpg

27795457.jpg

49092979.jpg

49532442.jpg

13199068.jpg

71581653.jpg

dsc02898g.jpg

dsc06213g.jpg
 





Ynt: Neden Dacia Duster?

Arkadaşlar ilk önce konu oturmuş ve daha seviyeli hale gelmiş. bende sizlerle bir kaç foto paylaşmak isterim. (Yakın zamandada boyle bir projeye başlama niyetindeyim).
[attachment=1][attachment=2][attachment=3][attachment=4][attachment=5]

Dacia_Duster6.jpg


Dacia_Duster1.jpg


Dacia_Duster2.jpg


Dacia_Duster4.jpg


Dacia_Duster5.jpg
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,670
Mesajlar
1,521,963
Kayıtlı Üye Sayımız
166,525
Kaydolan Son Üyemiz
ibissyusuf

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst