Motosiklet Bölümü Tanışma Platformu

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan GEZENBİLİR Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 1,136
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 380,314
Ynt: Motosiklet Bölümü Tanışma Platformu

mrtvural' Alıntı:
Selamlar Dostlar...

KTM Avustralya markası zannedersem. Avustralyalılar da uzun boylular o yüzden dicem ama Japon makinaları da yükdek UFUK abi.. Hatta engin(!) ingilizcemle oturdum yazı yazdım adamlara. Dedim kardeşim siz hep uzun boylular için mi motosiklet üretiyorsunuz. Bizi,m gibi kısa bolylular hep Chopperle mi gezecek diye uzun bir yazı yazdım henüz bir cevap gtelmedi. Japon markalarında yakında alçak seleli, büyük cc'li makinalar çıkarsa bunun nedeni bilin ki Murat'tır.

Kocaeli'den sevgiler, selamlar
Murat VURAL

murat abi KTM Avusturya markası:smiley: dakar yarışlarında birçok birinciliği var. KTM in çoğu motoru kendi sınıfında bence en güçlü motorları üretiyor, kendini kanıtlamış bir marka. benim açımdan son zamanlarda özel bir durum var. şöyle ki; ktm 640 için piston-sekman-conta takımı siparişi verdim. parçaların 10 hafta içinde geliyor olması ve motora binememek üzücü oluyor. ancak haftaya gelicek parçalarım:smiley: işte sıkıntılı olan yetkili servislerin elinde stok yedek parça olmaması durumu ama şunuda öğrendim örneğin eski motorum yamaha xt 660 ile motor kısmı için yedek parça fiyatı neredeyse aynı ve o parçalarda gemiyle japonyada geliyormuş, yaklaşık teslim süreleri aynı anlayacağınız.
 

Etiketler
Ynt: Motosiklet Bölümü Tanışma Platformu


KTM'nin kalitesi hakkında diyecek birşeyimiz yok. Yedek para sıkıntısı nerdeyse bütün Japon markalarında var. Benim demek istediğim. Ben hi.bir KTM motosiklete binemiyorum. Sele yükseklikleri çok fazla.

Onlara da biz yazı yazayın en iyisi.
 

Ynt: Motosiklet Bölümü Tanışma Platformu

KTM gerçekten kendini kanıtlamış bir motor. Ancak parça fiyatları ve dayanıklılık açısından japonlara göre eksileri mevcut. Avusturya da insanlar KTM yerine japon motosiklerine biniyor.Neden diye sorulduğunda daha çok arıza.işçilik ve parça fiyatlarının fazla olduğunu söylüyorlar. Hakikatende öyle. Bir eksantrik zincirini değiştirmek için bile komple motor dağılıyo,çok saçmalık.Ama japonlarda bu işlem yandan halledilebiliniyo. Evet performans ve kullanılırlık açısından üst sıralarda,hatta başta. ancak bunlarda doğru olan şeyler. Ben niye KTM ye biniyorum diye soracak olursanız,tamamen bir tesadüf.Aklımın ucundan bile geçmezdi.Ama artılarım işte hayatta motorumu tamirciye götürmem,allaha şükür hepsi elimden geliyo. İnternette hertürlü bilgi mevcut zaten. KTM almayın demiyorum,ama gerçekleri bunlar :smiley:
 

Ynt: Motosiklet Bölümü Tanışma Platformu

İbrahim35' Alıntı:
KTM gerçekten kendini kanıtlamış bir motor. Ancak parça fiyatları ve dayanıklılık açısından japonlara göre eksileri mevcut. Avusturya da insanlar KTM yerine japon motosiklerine biniyor.Neden diye sorulduğunda daha çok arıza.işçilik ve parça fiyatlarının fazla olduğunu söylüyorlar. Hakikatende öyle. Bir eksantrik zincirini değiştirmek için bile komple motor dağılıyo,çok saçmalık.Ama japonlarda bu işlem yandan halledilebiliniyo. Evet performans ve kullanılırlık açısından üst sıralarda,hatta başta. ancak bunlarda doğru olan şeyler. Ben niye KTM ye biniyorum diye soracak olursanız,tamamen bir tesadüf.Aklımın ucundan bile geçmezdi.Ama artılarım işte hayatta motorumu tamirciye götürmem,allaha şükür hepsi elimden geliyo. İnternette hertürlü bilgi mevcut zaten. KTM almayın demiyorum,ama gerçekleri bunlar :smiley:
mrb.bilginiz beni çok sevinirdi sağolun.fakat istanbulda bu ktm motosikletlerin servise gideceği zman nerelere gideceği kimlere emanet edileceği ustalarının nerede bulunduğu hakkında bir bilgi yok çünkü ktm ler arıza ypmadığındn dolayı kazalr hariç servisleri bir bir kapandı tabi bu durum karşısında ktm lere olan ilgide azldı.saygılar.
 

Ynt: Motosiklet Bölümü Tanışma Platformu

mrtvural' Alıntı:
KTM'nin kalitesi hakkında diyecek birşeyimiz yok. Yedek para sıkıntısı nerdeyse bütün Japon markalarında var. Benim demek istediğim. Ben hi.bir KTM motosiklete binemiyorum. Sele yükseklikleri çok fazla.

Onlara da biz yazı yazayın en iyisi.
mrb murat ben fuarda bindim 2 ayağımda yere inanki değmedi.boyumda .1,82 :(
 



Ynt: Motosiklet Bölümü Tanışma Platformu

mrtvural' Alıntı:
KTM'nin kalitesi hakkında diyecek birşeyimiz yok. Yedek para sıkıntısı nerdeyse bütün Japon markalarında var. Benim demek istediğim. Ben hi.bir KTM motosiklete binemiyorum. Sele yükseklikleri çok fazla.

Onlara da biz yazı yazayın en iyisi.


ustam boy konusunda çok sitemkar görüyorum seni neden anlamıyorum bu kadar sitem boyunuz kaç benim boyumuda söyleyim bu arada 1.65 boyum 640 ınıda crf sinide vrs nide rahat kullanıyorum benim motorumun boyuna yetişmek için durdugumda tek taraftan parmak ucu deymesi bana yetiyor .ve en dandik motora sahip olmama ragmen kısa boylu olmama ragmen arazide geri kalmıyorum bence boy sorun deyil boyu sorun yapmak sorun .şu an arka amatisör sorun oldugu için söküp saglamlamak için içine parca koydum ayagımın hemde her iki ayagımın ucu yere deyiyor bu durum beni rahatsız ediyor arazide altı yere deyer diye tekrar yükseltecem ;Dustam boy takıntısını boş ver en iyi cross cular kısa boylu ;D
 

Ynt: Motosiklet Bölümü Tanışma Platformu

bayram mrb.sende bir ktm olacaktıki çiftalan sana dar gelirdi inşallah bir gün oda olur daha gençsin ;)
 

Ynt: Motosiklet Bölümü Tanışma Platformu


Bu nasıl iş yau.. Ufuk abümün boyu 1.82, KTM'de ayakları yere değmiyor, Kuroşcu arkadaş benim gibi 1.65 ama ayak uçları yere değiyor. Ben Bütün fuarlara gittim KTM'leri inceledim ama hepsinin selesi yüksek kardeşim. Şu an Honda ENDURO Kullanıyorum ayak uçlarım değiyor yere ama bazı durumlarda o bile sıkıntı taratıyor. Düz zeminde eyvallah ama hafif bir engebede ayak boşta kaldı mı, motor yana yattımı motorun ağırlığında dolayı tutamıyorsunuz motoru. Birkaç kez durduğum yerde motoru düşürdüm ayağım boşta kaldığı için. Bunun ne acemilik-ustalıkla alakası var nede başka birşeyler. 150 Kiloluk motoru hafif yana yattığında tek ayakla hangi babayiğit tutar.

Ben KTM'ye bir mail atayım. diyim onlara. " Kardeşim doğru düzgün makina üretin, üzerine binince ayaklarmız yere değsin. İlla Choppere mi binelim" Diye..

Sevgler selamlar hepiniz
Murat VURAL
 

Ynt: Motosiklet Bölümü Tanışma Platformu

UFUKK' Alıntı:
bayram Merhaba.sende bir ktm olacaktıki çiftalan sana dar gelirdi inşallah bir gün oda olur daha gençsin ;)


iyi dileklerin için teşekkürler ilerde hayalim 640 adventure .hem deposu büyük hemde arazide çok rahat arkadaşın motorunu kullandım hoşuma gittigerci agır motor olsun sorun deyil olsunda en agırından olsun ;D
 

Ynt: Motosiklet Bölümü Tanışma Platformu

kuroscu' Alıntı:
iyi dileklerin için teşekkürler ilerde hayalim 640 adventure .hem deposu büyük hemde arazide çok rahat arkadaşın motorunu kullandım hoşuma gittigerci agır motor olsun sorun deyil olsunda en agırından olsun ;D

kulladığınız motor metin ustanın motorumu yoksa abdurrahman ustanın motorumuydu?:
 



Ynt: Motosiklet Bölümü Tanışma Platformu

mrtvural' Alıntı:
Bu nasıl iş yau.. Ufuk abümün boyu 1.82, KTM'de ayakları yere değmiyor, Kuroşcu arkadaş benim gibi 1.65 ama ayak uçları yere değiyor. Ben Bütün fuarlara gittim KTM'leri inceledim ama hepsinin selesi yüksek kardeşim. Şu an Honda ENDURO Kullanıyorum ayak uçlarım değiyor yere ama bazı durumlarda o bile sıkıntı taratıyor. Düz zeminde eyvallah ama hafif bir engebede ayak boşta kaldı mı, motor yana yattımı motorun ağırlığında dolayı tutamıyorsunuz motoru. Birkaç kez durduğum yerde motoru düşürdüm ayağım boşta kaldığı için. Bunun ne acemilik-ustalıkla alakası var nede başka birşeyler. 150 Kiloluk motoru hafif yana yattığında tek ayakla hangi babayiğit tutar.

Ben KTM'ye bir mail atayım. diyim onlara. " Kardeşim doğru düzgün makina üretin, üzerine binince ayaklarmız yere değsin. İlla Choppere mi binelim" Diye..

Sevgler selamlar hepiniz
Murat VURAL

dedigim gibi boyu sorun etme .arazide fazla kullanmadıgın için sana öyle geliyor .biz o konulları aştık bizim için sorun duvar tırmanışlarında ters taklaya gelmek yada motoru yarı yerde durmasına neden olacak aksilikler düşündürüyor ön teker havaya kalkarsa öne ne kadar zıplayabilirsem ve gazı okadaz hızlı azaltıp dengelersem sorun yok .motor stp ederse en dikte veya cekmezse motoru yan yatırıp en az hasarla kurtulma gibi çözümleri bulup kafamı rahatlattım ;Dsen halen ya boşluga gelirsem de takılıyorsun bence bol bol arazi çalış artı o motor 120 kg rahat ol altındada kalsan bişey olmaz kaldırırsın
DSCN0568.jpg
DSCN0588.jpg

bende hep düşüyorum fakat mutluyum ;D
 


Ynt: Motosiklet Bölümü Tanışma Platformu

Değerli motorsiklet tutkunu endurocu arkadaşlar hepinize selam olsun bende bir süredir takip ediyorum yazılanları uslup olarak ve tarz olarak hoş ve çok değerli bilgiler içeriyor bende bir endurocuyum bmw f 650 gs dakar 2003 var bende ve fırsat buldukça hafta sonları iki günlük kamplı geziler ve hafta içide bazen işe giderken kullanıyorum ayrıca yamaçparaşütü , aletli dalış , bisiklet , doğa gezileri ve sporla uğraşıyorum aranızda olmaktan gurur duydum sevgi ve saygılarımla.
 

Ynt: Motosiklet Bölümü Tanışma Platformu


Gerenimo kardeşim. Aramıza hoş geldin. Ufuk abümüz çok ortak yanın var. Bi ara görüş onla derim.

Biz burda aile gibiyiz farklı şehirlerde yaşıyor olsak bile. Aynı konu hakkında ( lastik, motor, marka fark etmez ) farklı düşünsek bile bu durum aramızda tartışmaya , söz dalaşına yol açmaz. Hepimiz arkadaşız ve gayet güzel sohbet ediyoruz. Benim burda olmamın nedenlerinden biri de bu.

Güzel bir makinaya sahipsin umarım birgün hep beraber karşılıklı sohbet ederiz.
 

Ynt: Motosiklet Bölümü Tanışma Platformu


Krosçu kardeşim. Durumunu hiç iyi görmedim. Senin makina seni tuşa getirmiş gibi hehehe..

Bodrumda çalışırken otelin DT125 motorları vardı. Onlardan birini kapatmıştım kendime. Sezon kapandığında çıkardım dağlara ormanlara. Arazi tecrübem var. Şu an kullandığım makina oldukça temiz, üzerinde çizik bile yok. Şu an çalışmadığım için yani bir gelirim olmadığı için sinyali bile kırılsa bana dokunur. O yüzden makinamla Enduro çaplı geziler yapıyorum Olur da ilerde param olur, boyuma göre cross makina bulurum bak o zaman neler yapıyorum. Uzak değilim yani çamura toprağa.. Hiç belli olmaz Ufuk abüm gibi patlatırım bi tane KANUNİ sırf cross için.. ne dersin Ufuk abi.. takılırmıyız hep beraber KANUNİ'lerle ...
 



Ynt: Motosiklet Bölümü Tanışma Platformu

gerenimo' Alıntı:
Değerli motorsiklet tutkunu endurocu arkadaşlar hepinize selam olsun bende bir süredir takip ediyorum yazılanları uslup olarak ve tarz olarak hoş ve çok değerli bilgiler içeriyor bende bir endurocuyum bmw f 650 gs dakar 2003 var bende ve fırsat buldukça hafta sonları iki günlük kamplı geziler ve hafta içide bazen işe giderken kullanıyorum ayrıca yamaçparaşütü , aletli dalış , bisiklet , doğa gezileri ve sporla uğraşıyorum aranızda olmaktan gurur duydum sevgi ve saygılarımla.

Gerenimo hocam hoşgeldiniz.
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,704
Mesajlar
1,522,463
Kayıtlı Üye Sayımız
166,547
Kaydolan Son Üyemiz
Tsukuyomi

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst