Midibüsten Karavan Yapmak Istiyorum. Yakıtı Az, Parcası Bol Ve Ucuz, Konforlu. Hangi Araçı Önerirsiniz?

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan ince bey Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 78
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 23,663

Etiketler



Arabalarda yokus cıkarken cok bır fark olmaz bırıbırınden bunlara takılmamak lagazım onemlı olan saglam olması parcası bol olsun karavancının acelesı olmaz amac gezmek deyılmı ..
 



Arabalarda yokus cıkarken cok bır fark olmaz bırıbırınden bunlara takılmamak lagazım onemlı olan saglam olması parcası bol olsun karavancının acelesı olmaz amac gezmek deyılmı ..
Hayır Karavancının amacı dik rampayı karavanınla 5 vites çıkmaktır. Çıkanlara gazoz kapağından madalya veriliyor
 


Allaha emanet ol.
Madem öyle iş biraz başka yere gitmiş 30 senelik otobüs kamyon tamirciliğime güvenerek birkaç tespitte bulunayım
Öncelikle bayılma işi doğru bununda zararı yakıt olarak geri döner 4.vites 1800 devirle çıkacağınız yolu özellikle turbosuz araçlarda başımıza gelen 2.vites 3000 devirde yada aslında devir ölçmekte yanlıştır ki bunu da anlatayım çıkarsan yakıtın artar

Bazı kullanıcılarda gördüğüm devir saati üzerinden araç kullanmak çoğu zaman sizi hataya sürükler nasıl mı
Varsa arabanızda anlık yakıt tüketimi ekranını açın gösterge bilgi ekranından aslında 50 ile 3. Vites çıkacağınız yolu 4.vites 50 ile çıkmaya çalışırsan anlık değerlerin uçuk rakamlara gittiğini görebilirsiniz
Eski tip olsun Euro standartında olsun tüm motorlarda geçerlidir bu
Aynı şekilde karavancıyız acele işimiz yok sağ çizgiye tekeri hizalayıp aheste gitmek her zaman iyidir zaten toplanan yapılan araçların hiçbirinin yük dengesi asla doğru olamaz çünkü yedek su deposu atık su deposu vb bile dengeyi değiştirir
Rampası zayıf dediğimiz araçlar çıkamayınca ki çoğu arabanın 3. Vites çıktığı yeri 1. Vitese kadar düşen araçlarda vardır bu şanzıman tahvil oranı yada motor yapısı ile alakalı bir durumdur (not yarı ölü motorun çekişi daha yüksektir )
Araç seçiminde rampasından öte en önemli seçme konusu kullanım fren arıza yapma vb konular araç seçiminde öncelik olmalı diye düşünmekteyim
Neticede günlük 1400 km yol yapan şehirler arası otobüs değil hiçbiri yakıt 100 km de 2 lt fazla olsa bile aylık yıllıkta çok uçuk rakamlara gelmez asla midibüs denilen araçlar 14 20 lt arası yakıt yakar yol yük vb değerlere göre
 

Madem öyle iş biraz başka yere gitmiş 30 senelik otobüs kamyon tamirciliğime güvenerek birkaç tespitte bulunayım
Öncelikle bayılma işi doğru bununda zararı yakıt olarak geri döner 4.vites 1800 devirle çıkacağınız yolu özellikle turbosuz araçlarda başımıza gelen 2.vites 3000 devirde yada aslında devir ölçmekte yanlıştır ki bunu da anlatayım çıkarsan yakıtın artar

Bazı kullanıcılarda gördüğüm devir saati üzerinden araç kullanmak çoğu zaman sizi hataya sürükler nasıl mı
Varsa arabanızda anlık yakıt tüketimi ekranını açın gösterge bilgi ekranından aslında 50 ile 3. Vites çıkacağınız yolu 4.vites 50 ile çıkmaya çalışırsan anlık değerlerin uçuk rakamlara gittiğini görebilirsiniz
Eski tip olsun Euro standartında olsun tüm motorlarda geçerlidir bu
Aynı şekilde karavancıyız acele işimiz yok sağ çizgiye tekeri hizalayıp aheste gitmek her zaman iyidir zaten toplanan yapılan araçların hiçbirinin yük dengesi asla doğru olamaz çünkü yedek su deposu atık su deposu vb bile dengeyi değiştirir
Rampası zayıf dediğimiz araçlar çıkamayınca ki çoğu arabanın 3. Vites çıktığı yeri 1. Vitese kadar düşen araçlarda vardır bu şanzıman tahvil oranı yada motor yapısı ile alakalı bir durumdur (not yarı ölü motorun çekişi daha yüksektir )
Araç seçiminde rampasından öte en önemli seçme konusu kullanım fren arıza yapma vb konular araç seçiminde öncelik olmalı diye düşünmekteyim
Neticede günlük 1400 km yol yapan şehirler arası otobüs değil hiçbiri yakıt 100 km de 2 lt fazla olsa bile aylık yıllıkta çok uçuk rakamlara gelmez asla midibüs denilen araçlar 14 20 lt arası yakıt yakar yol yük vb değerlere göre
Beni bilgilendirdiniz çok teşekkür ederin. Bir tamirçi ustası olarak Sizin tavsiyeniz hangi midübüs. Yakıt olayını söylediniz. Ariza yapma sıklığı ve parça durumlarını düşünerek. Parçası bol ve ucuz olanı.
 





Beni bilgilendirdiniz çok teşekkür ederin. Bir tamirçi ustası olarak Sizin tavsiyeniz hangi midübüs. Yakıt olayını söylediniz. Ariza yapma sıklığı ve parça durumlarını düşünerek. Parçası bol ve ucuz olanı.
Isuzu candır her zaman sonra Mitsubishi gelir Iveco iyi mi evet parçası ucuz neden yan sanayi çok arıza yapan aracın parçasını üretir getirir o yüzden
Yolda 200.000 km yapmıcaksan 100 km de 2 lt fazla yakmış yakmamış çok önemli değildir biz Türklerin kek gibi dizel küçük araba almasına benzer bu
 


Isuzu candır her zaman sonra Mitsubishi gelir Iveco iyi mi evet parçası ucuz neden yan sanayi çok arıza yapan aracın parçasını üretir getirir o yüzden
Yolda 200.000 km yapmıcaksan 100 km de 2 lt fazla yakmış yakmamış çok önemli değildir biz Türklerin kek gibi dizel küçük araba almasına benzer bu
Otokar nasıldır?
 





Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,662
Mesajlar
1,521,821
Kayıtlı Üye Sayımız
166,519
Kaydolan Son Üyemiz
cagatayuysal

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst