EvliyaCelebi2
Söz insanın aynasıdır..
- Mesajlar
- 2,218
- Tepkime Puanı
- 2,198
.
450 (?) cm boy ve 213 cm yükseklik, İveco’ya eşsiz olanaklar sunmalı..
Örneğin aşağıdaki çözüm ranzanya gerek bırakmamakta. Üstelik sürücü bölümü 1+1 veya 1+2 olarak kullanılabilir. Sadece yan tek koltuk istenirse dönerli seçilebilir.
Ön oturma gurubu yana çekilebilen elemanlarıyla, 2 kişilik çocuk, hatta yetişkin yatağı olabilmekte. Tek sorun dışarıda oturulamıyan günlerde çocukların erken yatma isteği. O zaman da belki yataklar değiştirilebilir.
Su depoları için direk araç içi banyo altı yeterli yer var. Arka yatak altı ana depo alışılmışın üstü büyüklükte. Bu yüzden baş üstü dolapların az olması sorun sayılmamalı. Hatta bunlar fazla yükseklik yüzünden rahatlıkla daha büyük bile yapılabilir. Bence arka yatak bölümü heki gerektirmekte. Fakat yangın için ya heki yeterli genişlikte seçilmeli ya da yatak üstü arka taraf kapatılmamalı. Banyo tarafı yatağın, çiftin en kısasının boyuna uygun yapılması planlamanın püf noktası. Enli yatak zaten az çapraz yatım yüzünden bile sorunsuz konumda.
Banyo kapısının sürgülü olması ise avantaj. Hatta sağ ve soldan çözülüp bağlanabilen perde şekliyle, karşı üst dolaba takılabilmesi, ara bölümün soyunma odası işlevini de göstermesini sağlayabilmekte. Tuvalet için gerektiğinde arka depoya itilebilen Porta Potti veya benzerinin seçilmesi, duş alımını rahatlatır. Böylelikle banyo kabininin boyu kolaylıkla makul değerlere çekilebilir. Üstelik bu tarz, uygun bir depo istiflemesiyle, belki tuvalete arkadan ulaşmak için de olanak sağlayabilir ?
Karavana girişin en az 60 cm olması ve mobilya köşelerinin ovalleştirilmesi ise diğer gereksinimler olarak göze çarpmakta.
Resimlerin yeterli fikir verdiğini düşünüyorum.
Çizimlerinizi Sketchup ile bir de bu şekilde mürettebatınızın boylarına uygun deneyin derim..
Kısaca 4 kişilik ailenin İveco’da cambazlık kurslarına yazılmasına gerek olmamalı ?
.
.
.
.
.
450 (?) cm boy ve 213 cm yükseklik, İveco’ya eşsiz olanaklar sunmalı..
Örneğin aşağıdaki çözüm ranzanya gerek bırakmamakta. Üstelik sürücü bölümü 1+1 veya 1+2 olarak kullanılabilir. Sadece yan tek koltuk istenirse dönerli seçilebilir.
Ön oturma gurubu yana çekilebilen elemanlarıyla, 2 kişilik çocuk, hatta yetişkin yatağı olabilmekte. Tek sorun dışarıda oturulamıyan günlerde çocukların erken yatma isteği. O zaman da belki yataklar değiştirilebilir.
Su depoları için direk araç içi banyo altı yeterli yer var. Arka yatak altı ana depo alışılmışın üstü büyüklükte. Bu yüzden baş üstü dolapların az olması sorun sayılmamalı. Hatta bunlar fazla yükseklik yüzünden rahatlıkla daha büyük bile yapılabilir. Bence arka yatak bölümü heki gerektirmekte. Fakat yangın için ya heki yeterli genişlikte seçilmeli ya da yatak üstü arka taraf kapatılmamalı. Banyo tarafı yatağın, çiftin en kısasının boyuna uygun yapılması planlamanın püf noktası. Enli yatak zaten az çapraz yatım yüzünden bile sorunsuz konumda.
Banyo kapısının sürgülü olması ise avantaj. Hatta sağ ve soldan çözülüp bağlanabilen perde şekliyle, karşı üst dolaba takılabilmesi, ara bölümün soyunma odası işlevini de göstermesini sağlayabilmekte. Tuvalet için gerektiğinde arka depoya itilebilen Porta Potti veya benzerinin seçilmesi, duş alımını rahatlatır. Böylelikle banyo kabininin boyu kolaylıkla makul değerlere çekilebilir. Üstelik bu tarz, uygun bir depo istiflemesiyle, belki tuvalete arkadan ulaşmak için de olanak sağlayabilir ?
Karavana girişin en az 60 cm olması ve mobilya köşelerinin ovalleştirilmesi ise diğer gereksinimler olarak göze çarpmakta.
Resimlerin yeterli fikir verdiğini düşünüyorum.
Çizimlerinizi Sketchup ile bir de bu şekilde mürettebatınızın boylarına uygun deneyin derim..
Kısaca 4 kişilik ailenin İveco’da cambazlık kurslarına yazılmasına gerek olmamalı ?
.
.
.
.
.
Son düzenleme: