mogzilla
Toys4BigBoys
Ynt: Mercedes G
Evet doğrudur.Zaten orta kilit dediğimiz aslında ara şanzıman.Devreye sokulduğu zaman motordan gelen hareketi ön ve arka defransiyellere %50-50 olarak eşit biçimde aktarıyor.
Mercedes G'ler 90 sonrası sürekli 4 çeker (463 kasa)
90 öncesi ise isteğe bağlı 4x2 , 4x4 (461 kasa)
O dediğiniz kol da ağır devir için
Entomolog' Alıntı:Nadir bey, öncelikle teşekkür ederim.
O zaman 90 öncesinde üretilenlerin orta diferansiyel kilidi yokmu ?
Birde arkadaki vites kolu ile sadece ağır devire mi geçiliyor? 4x2 4x4 gibi fonksiyonu var mı? (Sanırım daimi 4 çekerdir ama merak ettim)
Evet doğrudur.Zaten orta kilit dediğimiz aslında ara şanzıman.Devreye sokulduğu zaman motordan gelen hareketi ön ve arka defransiyellere %50-50 olarak eşit biçimde aktarıyor.
Mercedes G'ler 90 sonrası sürekli 4 çeker (463 kasa)
90 öncesi ise isteğe bağlı 4x2 , 4x4 (461 kasa)
O dediğiniz kol da ağır devir için