Land Rover Discovery I V8 Hard Off Road Modifiyesi (Bolu)

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan ict3055 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 249
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 35,556

Etiketler
Ynt: Land Rover Discovery I V8 Hard Off Road Modifiyesi (Bolu)

aracımı çektirmem diyen off-road yapmasın

BU güzel işte... :D :D :D :D :D
 


Ynt: Land Rover Discovery I V8 Hard Off Road Modifiyesi (Bolu)

çok harika olmuş allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.çamur çok yakışmış bol çamurlar..
 

Ynt: Land Rover Discovery I V8 Hard Off Road Modifiyesi (Bolu)

BBOYTED' Alıntı:
aga lastik patlayınca o stepneyimi takcen

Yok 35 silverstone var boşta, yalnız onu taşıyacak bir stepne yeri yapacaz. Dediğimiz gibi daha başlamadı demir işleri :smiley:
 




Ynt: Land Rover Discovery I V8 Hard Off Road Modifiyesi (Bolu)

keyifadami' Alıntı:
varya çagrı AT lastiklerle geçtim tüm her yeri bana tuzak ha hahahahahahahah çekilmekte güzeldirrr .. aracımı çektirmem diyen off-road yapmasın ...

Ben o parkuru AT'ler ile geçtim takılmadan, pilotajda önemli tebi :eek: :eek: :eek:
Çekilmek güzeldir abim, hele kendi yaptığın araç tarafından daha güzel olsa gerek ;D ;D ;D
 


Ynt: Land Rover Discovery I V8 Hard Off Road Modifiyesi (Bolu)

Araca orginal Land Rover performans egsozu takıldı, arka susturucu çıkarılıp düz boru geçildi.
Hem HP, hem de ses olarak tam istediğimiz gibi oldu...
 

Ynt: Land Rover Discovery I V8 Hard Off Road Modifiyesi (Bolu)

ict3055' Alıntı:
Araca orginal Land Rover performans egsozu takıldı, arka susturucu çıkarılıp düz boru geçildi.
Hem HP, hem de ses olarak tam istediğimiz gibi oldu...
her eve lazım. :smiley:
 



Ynt: Land Rover Discovery I V8 Hard Off Road Modifiyesi (Bolu)

cagrı bugün gezinti yokmu felaket yagmur yagdı buralara oraları düsünemiyorum :eek: :eek:
 

Ynt: Land Rover Discovery I V8 Hard Off Road Modifiyesi (Bolu)

Assasin' Alıntı:

Kesin :D V8 homurtusu kulaktaki kir ve pasa çok iyi geliyor :smiley:

aslanaybars' Alıntı:
cagrı bugün gezinti yokmu felaket yagmur yagdı buralara oraları düsünemiyorum :eek: :eek:

Abicim perşembe arazideydik, dün gece saatlerce arazide boğuştuk :smiley: bugün seçim var diye hiç bir plan yapmadık oturup dinlenecek :smiley:

Dün gece müthiş yağmur yağdı bizde tadını çıkardık...
 


Ynt: Land Rover Discovery I V8 Hard Off Road Modifiyesi (Bolu)

Bu araçlarda çok deneyim sahibi biri olarak , görüntü ve kısa vadedeki off road performansı yerine uzun vadede 20-30 kere sert off roada girdikten sonraki çıkardığı masraf durumuna bakarka konuşmak istiyorum. Bildiğim kadarıyla herşeyi doğru yapıldı aracın, birkaç şeyde şüphelerim var onuda zamanla görücez :smiley:
 

Ynt: Land Rover Discovery I V8 Hard Off Road Modifiyesi (Bolu)

Tempus' Alıntı:
Bu araçlarda çok deneyim sahibi biri olarak , görüntü ve kısa vadedeki off road performansı yerine uzun vadede 20-30 kere sert off roada girdikten sonraki çıkardığı masraf durumuna bakarka konuşmak istiyorum. Bildiğim kadarıyla herşeyi doğru yapıldı aracın, birkaç şeyde şüphelerim var onuda zamanla görücez :smiley:

Kürşad Abi, aynı şüpheler bizde de var.
Özellikle agresif lastikten dolayı oluşan aks ve dif kilitlerindeki tahrik konusunda.
Seninde dediğin gibi arazide uzun vadede kullanmadan bir şey anlamak mümkün değil.
Deneyip göreceğiz, deneyimlerimizi burada paylaşırım.
Bundan sonra modifiye yapacak arkadaşlarımıza örnek teşkil etsin...
 



Ynt: Land Rover Discovery I V8 Hard Off Road Modifiyesi (Bolu)

ict3055' Alıntı:
Kürşad Abi, aynı şüpheler bizde de var.
Özellikle agresif lastikten dolayı oluşan aks ve dif kilitlerindeki tahrik konusunda.
Seninde dediğin gibi arazide uzun vadede kullanmadan bir şey anlamak mümkün değil.
Deneyip göreceğiz, deneyimlerimizi burada paylaşırım.
Bundan sonra modifiye yapacak arkadaşlarımıza örnek teşkil etsin...

Çağrı kişisel görüşüm ve bunca zamanın gözlem vede tecrübeleri ile bence discovery 1 için aks ve difransiyelde güçlendirme yapmaksınızın takılabilecek en büyük ve geniş lastik senin aracındaki ebattır. Ne daha kalınını nede daha büyüğünü o araçların yürür aksamı kaldırmaz. Uzun vadede sanayi dostu bir araç olur diye düşünüyorum. Yoksa senin aracı ben yaparken aynı maliyete 35 lastikde takabilirdim. Nasılsa şanzıman oranlarıda değişmişti.
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,785
Mesajlar
1,523,755
Kayıtlı Üye Sayımız
166,600
Kaydolan Son Üyemiz
emirkucukgenc

Çevrimiçi üyeler

Şu anda çevrimiçi üye yok.

SON KONULAR



Geri
Üst