Erzincan'daki araç 10,000 YTL bedel ile arttırmaya çıkmış ama en son ne teklif edilmiş?
Antalya'daki 300Tdi 13,000 ytl den çıktı, Yanasip 27,150 ytl teklif ile aldı. (artı masraflar +%1 KDV)
Ankara'daki düz düzel 8,000 YTL'den çıkıyor. son fiyat ne olacak yarın görücez.
Yine Ankara'da daha evvel 4,000 YTL'den satışa çıkan bir benzinli Defender 90 17,000 YTL'ye gitmiş (rivayete göre)
İşin ticaretini yapanlar tüm ihaleleri toplayıp bu araçları sattığına göre her halukarda bu işten para kazanıyorlar. Yani diğer bir deyişle piyasadaki fiyatları onlar belirliyor.
10,000 ytl civarında satılan düz dizel sayısı da çok değil ve araçların durumu da ihalede satılanlardan çok farklı değil.
İhaleye 18 kişi katıldı. Araç için son teklif 15.050 ytl verilmiş ve ihale komisyonu 50 ytl daha yükseltme istemiş. Böylece 15.100 ytl + kdv'ye (%18) alım-satım masrafları ve karar pulu damga vergisi vb masraflar ilave olrak satıldı. Aracın oradan çıkış maaliyeti 20.000 ytl'ye yaklaşır.
Eğer alan kişi kendi kullanacak ise ve uzuuuun yıllar bu aracı kullanıp çocuğuma miras bırakacaksa ve hepsinden önemlisi orijinal ellenmemiş bir araç alıp kendi zevkine göre yaratma hobisi varsa çok da fazla ödedi denemez. (Araç düz dizel ama modeline göre gerçekten çok diri ve temiz idi.)
Benim beklentim ihalenin 2-3 bin ytl daha aşağıda bağlanmasıydı. Alana tekrardan hayırlı olsun kazasız belasız bol çamurlu günlerde kullanmak nasip olsun.
arkadaşlar zannedersem bahsedilen defender alıcısı tarafından sahibinden com da satışa cıkarıldı fiyat 25,000 ytl demekki bu arkadaşların kar marjı araç fiyatının 1/4 birde bayilerden araç alıyorsunuz landları da bizden alın diyorlardi tek arabada 5000 ytl hangi bayi kazanıyor acaba
Ne kar'ı abicim o arabayı 13.000 e satsınlar 3 yıl içinde, gidip ellerinden öperim....Kesinlikle netteki ilanlardan gaza gelmiş bilgisiz biri bunu yapan, ya da Td5 sanıyor 2.5 düz dizeli...Ya Nasip akıllıdır, satamayacağını bildiğinden girmemiştir zaten bu ihaleye...
2009 un ilk ayında diye duyduk yanlız şöyle bir yasadan bahis edildi Zaten hurdaya çıkarılmış bir araç nasıl olurda trafiğe cıkar diyerek trafik tescili yapılmadan trafiğe çıkmasına izin verilmeden parça olarak satılması geri dönüşüme uygun aluminyum olan kasası saç olan metal kısımların satılması şeklinde paraya cevrilmesi gerektiğini düşünenler varmış. Çıkmaz böyle bişey diyorlar amma buda bir olasılık ab uyum yasaları gereği belli bir yaşın altındaki araçların trafikten cekilmesine başlandı birde abs gibi dünya standartı haline gelmiş özellikleri yapısında bulundurmayan araçların üretimide sallantıda o konudada duyduğum bir iki bişey var otakar satışlarındaki durgunluk gibi şeylerden bahsettiler hayırlısı diyorum bir defender kullanıcısı olarak dilerimki bizim aracımız dediğimiz yerli malı dediğimiz aracımız için iyi şeyler yapılır