KARAVANİST KARAVAN VE EKİPMANLARI FUARI
10-18 Ocak 2026 Tarihlerinde Tüyap'ta Gerçekleşecek Fuar İçin Ücretsiz Davetiyelerinizi Hemen Alın!
*Davetiyeler sınırlı sayıdadır.
yunus bey günaydın hakkari özel harekatın araçlarını görmediginiz için böyle kapaklı konuşuyorsunuz
ön çamurluklardaki birleşme çizgileri kasadaki perçin yerleri bile belli degil 4 lastigin 4 dü ayrı vs vs
Cepte yeteri kadar para varsa adam olmiyacak arac yoktur.
Fakat kazi olupta kazma bir kaportacinin duzeltigi araclari en kral kaportaca bile adam edemez.
Vosvoslarda tavan cizgisi bozuldugunda bu cizgiyi cekicle adam edemezsiniz.ancak iyi bit boyaci macunla cizginin hatlarini verebilir.oda sIrItIr.
Ya orjinal tavani olan bir aracin tavani kesilip kaynatilcak yada yapacak birsey yok.
yunus bey günaydın hakkari özel harekatın araçlarını görmediginiz için böyle kapaklı konuşuyorsunuz
ön çamurluklardaki birleşme çizgileri kasadaki perçin yerleri bile belli degil 4 lastigin 4 dü ayrı vs vs
Cem ; özelharekatın araçlarının tamamında ön kısım fiberdir, yani dediğiniz o birleşim çizgilerine ihtiyaç yoktur, çünkü tek parça halide dökülmüşlerdir. Bomba imha ekipleri için yapılanlarda kapı çamurluk vb parçalar kalın saçtır, yine o birleşim noktaları yoktur.Hatta geçenlerde 3 mm alüminyumdan yapılmış çamurluklarda gördüm onlarda tek parça imal edilmiş yine birleşim çizgileri yok.
Standart defender çamurlukları çok ince olduğundan dayanımı arttırmak ve gereğinde parça parça değiştirebilmek için ön -yan ve üst olmak üzere 3 parçadan imal ediliyor , bazen cıvata bazende perçinle montajı yapılıyor. Ama bana sorarsanız en güzel görünenide bu, zayıfta olasa o çizgiler çok hoş duruyor.
yunus bey günaydın hakkari özel harekatın araçlarını görmediginiz için böyle kapaklı konuşuyorsunuz
ön çamurluklardaki birleşme çizgileri kasadaki perçin yerleri bile belli degil 4 lastigin 4 dü ayrı vs vs