Ynt: Lada Niva'nın Olumlu ve Olumsuz Yönleri Nelerdir?
1,5 yıllık ve bu arada "Ne alsam o mu bu mu ?" diye herkesin kafasını şişirdikten sonra 1 ay önce 3. Niva mı aldım, Burhan Abi'nin bu topicte biryerlerde dediği gibi, alır almaz Ercan Usta'ya bıraktım, ne zaman biter kaç para tutar da demedim, çıkınca 1 hafta bindim, tekrar gidip acil durumda olmamasına rağmen debriyaj merkezini değiştirdim, şimdi gidişi de iyi, arazisi de, keyfekeder 3-5 ezik için kaportaya acele etmemek dışında (bu arada Ercan Usta nın İzmir de olması biz İzmir tayfası için hem iyi bir dost hem de iyi bir usta olması yönünden çok büyük avantaj) diferansiyeli dahi indirdik, zamanla ihtiyaçtan sattığım bir önceki gibi heryeri içime sinen bir katır olacak bu da, demem o ki, bakarsan bağ bakmazsan dağ olur, Yevgeni Yavuz zaten yazmış, bu araç standart hali ile zaten benim gibi acemi pilotları bile asist ediyor, monoblok şase bakım ister yalıtım ister doğru, ama yedek parçaları komik derecede ucuz, diğer yönden beygir gücü hep soru işareti olur ki düz yolda sürate meraklı değilseniz arazide ve dik tırmanışlı intikallerde elinizin altında hem yakışınızı düşüren hem tırmanışınızı çok kolaylaştıran bir takviye vitesi var, aynı şekilde arazide bir akisten olduğunuz zaman diferansiyeli kilitleyip 2 çeker şehire dönerken hangi arabada muhabbete aynen devam edersiniz ?, karşılaştırılan diğer araçların alım maliyetini geçin bir akisi kaç para? , sonuç hep aynı noktaya çıkıyor, "ekmek-köfte", şantiye eşeki olmamış temiz bir tane Yevgeni nin dediği gibi kasko fiyatına yakın rakamlara bulunursa, uzun zaman yoldaşlık eder size baktığınız sürece, hangi araç bakım istemez ki zaten, sevgilerimle.