L200'den Canavar Kamyon

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan st Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 289
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 65,314
Ynt: L200'den Canavar Kamyon

jeep' Alıntı:
ayrıntılı fotoğraflarının olduğu bir yer var mı?

bu arada rot ayarı tutarsa ustayı alnından öpmek gerek :smiley:

Cherokee ZJ cilerin bol olarak takıldığı malum bir sitede vardı detayları hatta yapan usta ile kavga etme boyutuna geldi iş.
 

Etiketler
Ynt: L200'den Canavar Kamyon

jeep' Alıntı:
ayrıntılı fotoğraflarının olduğu bir yer var mı?

bu arada rot ayarı tutarsa ustayı alnından öpmek gerek :smiley:
Resimleri fırsat buldukça Ustanin yanına uğrayıp telefon ile çektim elimdekilerin hepsini yükledim
Rot ayarlarından korkmuyorum salıncak ayarlarını da ayar civarlarını şimdilik ortalayarak taktik lastiklerde hiç kaciklik yok ince ayarın çok rahat olacağı kanaatindeyim ( aracı hiç tadilata almadan tüm ölçüleri almıştık o ölçülerden daha iyi durumdayız suan sol salıncak ile sag arasında 2 cm fark vardı o fark dahi sifirlandi
 

Ynt: L200'den Canavar Kamyon

st' Alıntı:
Aynı kaygıları ise başlamadan bende yasadım fakat yapılan parçaları gördükçe arabanın orijinal aksamı gözüme zayıf gözükmeye başladı öyle ici boş malzeme hiç kullanmadık nede olsa araca ben binicem

Ben dahacok aracın kendi üzerinde kaynaklı travez bağlantı larından korkuyorum onları güçlendirmek için bir iki çizim yaptık birisini uygulayicaz

Tuncay bey bu L200 ve mitsubishilerden en iyi anlayan ve mitsubishi lerle uzun yıllardır profesyonel off road yapan İlfer oto benim hem servisim hem dostum. Bu yüzden orda çok yapılan L200 gördüm ve yapım aşamalarına şahit oldum. Hatta baya extreme deneysel şeylerde denendi, Bu araçlara 39 lastik takılması gündemde şu an. Bende Pajeroya 33 taktım o yüzden bu ön düzel tipi konusunda baya tecrübe edindim.

Bu tecrübelerimden dolayı biraz temkinli yaklaşıyorum konuya. Bir araca lastiği takmak en kolay kısmı, beni ilgilendiren bahsettiğim gibi rot ayarları, asfaltta gaz ve fren durumlarında aracın stabilitesi, Virajlardaki dengesi, ön lastiklerin yukarşı aşağı salınım aralığı vede sert off road şartlarında sistemin sağlıklılığını koruma süresi. Eğer zaten araç bitip 2-3 aylık test sonucundada sağlıklılığını devam ettiriyorsa hiç durmasın ustanız seri üretime geçip patentini alsın dünyaya satalım :smiley:
 

Ynt: L200'den Canavar Kamyon

ön aksın açısı bayağı kaçık oldu. Direksiyonu tam kırıp yüklendiğinizde sorun olmuyorsa sizin işinizi görecek diye umut ediyorum.. Merakla sonuçları bekliyorum..
 

Ynt: L200'den Canavar Kamyon

merakla izliyorum
merdiven lazım binmek için sanırım :smiley: çok güzel olmuş ustanın eline sağlık yeni resimleri bekliyorum kolay gelsin
 



Ynt: L200'den Canavar Kamyon

jeep' Alıntı:
ön aksın açısı bayağı kaçık oldu. Direksiyonu tam kırıp yüklendiğinizde sorun olmuyorsa sizin işinizi görecek diye umut ediyorum.. Merakla sonuçları bekliyorum..
aracın turunu biraz azaltıyoruz tekerlerin büyük olması nedeni ile bu paylaşımları zamanı geldikçe paylaşıcam difransiyalide aşağı aldığımız için aks açıları değişmedi zaten

daha test sürüşü yapamadık bayramda heryer kapalı bağzı eksiklerimiz var daha taşıyıcı ile rot kolları arasında ki parça henüz bitmedi çok iddalı konuşamıyorum
 

Ynt: L200'den Canavar Kamyon

yaman06' Alıntı:
merakla izliyorum
merdiven lazım binmek için sanırım :smiley: çok güzel olmuş ustanın eline sağlık yeni resimleri bekliyorum kolay gelsin
tahta bir merdiven yaptık :smiley:
ustaya ileticem bu işi bir bitirelim ilk yağmurdan sonra hatta yağarken gidicem videolarını çekicem şimdilik elimde sadece toros ile çektiklerim var
 



Ynt: L200'den Canavar Kamyon

AL1820' Alıntı:
elinize sağlık, nazar değmesin :smiley:
teşekkür ederim
alikerem' Alıntı:
Proje Süper Emeği Geçen herkes Süper.

Hay MAŞALLAH değecek söz yok :smiley:

triton4x4club dakiler gibi oldu :smiley: :smiley:

Heyecanla takip :smiley:

ALLAH nazar lardan saklasın. AMİN.
teşekkür ederim mert beyin sayesinde bir yerlerden kopyaladık ama balkide sizin bahsettiğiniz yerdir :smiley:
 




Ynt: L200'den Canavar Kamyon

Çok güzel bir link ama sanırım orası değil konunun ilk sayfasında paylaştığım Kirmizi araç o sayfadan kopyalanmisti son birkaç gündür bilgisayarı araçta unuttuğumdan dolayı ne resim yukleyebildim nede su an o sayfanın adresini verebiliyorum saglicakla kalın
 



Ynt: L200'den Canavar Kamyon

Selamlar

İlgi ve taktirle izliyorum
1. endişem agırlık parça ağırlığını hesapladınızmı ? şase takviyesi ve motor modifiyesi gerekecekmi ? arkaya da aynı miktarda ağırlık eklemeyi düşündünüzmü ? yada bunlar gerekiyormu?
2. endişem rot ayarı eger travers bağlantıları yapılırken hassas ölçülü bir boşluk bırakırsanız buralara pul koyarak yada çıkartarak ayar yapabilirsiniz 1970 li yılların amerikan arabalarındaki sistemdir. camber caster bayagı ugraştıracak gibi bu tip işlerde lastikleri yola dik ve paralel bastırmak o kadar kolay değil gibi . daha önce böyle bir uygulama görmediğim için yazdıklarım saadece tahmin . çalışmalarınızda başarılar dilerim.

saygılar
 



Ynt: L200'den Canavar Kamyon

darktreys' Alıntı:
slm , arazide deneme fırsatınız oldumu
Aracı henüz yürütmedik sarayda bagzi parçaları bulmakta zorluklar yasadık Çorlu veya İst sipariş vermemiz gerekti araya bayramın girmesi isi uzattı
[table][tr][td]BOZO' Alıntı:
Selamlar

İlgi ve taktirle izliyorum
1. endişem agırlık parça ağırlığını hesapladınızmı ? şase takviyesi ve motor modifiyesi gerekecekmi ? arkaya da aynı miktarda ağırlık eklemeyi düşündünüzmü ? yada bunlar gerekiyormu?
2. endişem rot ayarı eger travers bağlantıları yapılırken hassas ölçülü bir boşluk bırakırsanız buralara pul koyarak yada çıkartarak ayar yapabilirsiniz 1970 li yılların amerikan arabalarındaki sistemdir. camber caster bayagı ugraştıracak gibi bu tip işlerde lastikleri yola dik ve paralel bastırmak o kadar kolay değil gibi . daha önce böyle bir uygulama görmediğim için yazdıklarım saadece tahmin . çalışmalarınızda başarılar dilerim.

saygılar
Ağırlığı arkayadaeklemeye gerek görmedik zaten isim gereği 500 kg bir yüküm sürekli oluyor genelde de araca 2-3 kisi aynı anda biniyoruz yaptığımız parçaları boya için soktugumuzde unutmazsam tartıcam ama 60 kg civarı tahmin ediyorum ağırlığı azaltmak için biraz daha çıkarılacak yeler ve traslanicak alanlar var

Travezlerdeki salıncak bağlantılarının aynısını bizim parcalalarada yaptık dediğiniz gibi ayarlı civata boşluklarını kopyaladık o konuda sıkıntı çekeceğimizi sanmıyorum öneriniz için çok sag olun benim korkum güç kolları uzandığı için aracın sasesinin zayıf kalması bu konuda öneriniz ne olur
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,816
Mesajlar
1,523,900
Kayıtlı Üye Sayımız
166,614
Kaydolan Son Üyemiz
Tolga Gökova

Çevrimiçi üyeler

SON MESAJLAR

SON KONULAR



Geri
Üst