L200 Bigfoot

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan ProntoBasso Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 498
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 157,605

Etiketler


Ynt: L200 Bigfoot

bull' Alıntı:
Mert in yaptığının tamamen aynısı biz sadece 3.5 cm parça koyduk zaten daha küçük takılamıyor arka tarafada makas ilavesi yaptık sonuç tatminkar oldu fakat araç oldukça sertleşti direksiyon daha fazla tepki veriyor virajlara daha yavaş girmek gerekiyor ;D

Evet sürüşün sertleşmesi olayı bende de var, mevcut yüksekliği koruyarak daha yumuşak bi sürüş nası sağlanabilir acaba, yükselmeden önceki sürüş çok konforluydu şimdi biraz rahatsız.
 

Ynt: L200 Bigfoot

Mükemmel güzellikte bir araç yaratmışsınız.Geçekten zevkiniz harika.Güle güle kullanın...
 



Ynt: L200 Bigfoot

Araciniz inanailmaz guzel olmus. Hele ki harcadiginiz butce goz onue alindiginda sapka cikartmak kaliyor bize...

Ben bu 2 ceker cift kabin kamyonetleri cok begeniyorum. Gecenlerde sivas yaylalari gezdik biz havaalanindan fiorino kiralamistik fakat yayla yollarinda cok sıkıntı yasadik saolsunlar arkadaslar bi navara ile geldiler. Ben arac 2 ceker gorunce ne gerek var biz de giderdik demistim. Ama cok cok sasirdim bizim debelendigimiz yerlerden o 2 ceker kamyonet lay lay lom gidiyordu. En ufak bir patinaj zıplama hoplama alt vurma yoktu. Sanki 40 yillik arazi araci gibi idi. Ayrica otomatik vitesli 170 bin km'de olan aaracin sahibi bugun e kadar en ufak bi ariza yasamadiklarini soyleyince araca olan saygim bi o kadar daha artti. O zaman kendi kendime 4 cekere gerek yok normal bir kullanici bu araci istese de durduramaz anca derin traktor izli agir off road arazilerde takilabiliir ama o tip yerlerde 4x4'lerinde garantisi yok zaten diye dusundum. Tek canımı sıkan arka koltuklari cok berbattı. Sırtlık resmen 90 derece dik idi ve rahat bir sekilde oturmanin imkani yoktu bana gore. L200'de de arka koltuk rahatsizmi merak ettim.
 

Ynt: L200 Bigfoot

merhaba bberksan kendı sınıfının en genıs oturma acısına sahıp arac l200 dur aracı gıdıp gorun karsılastırın aradakı farkı anlarsınız zaten saygılar
 

Ynt: L200 Bigfoot

L200 ü tercih etmemin en buyuk ve tek nedeni sizin sormus oldugunuz sorudur.
Sınıfında arka koltuklardaki oturma konforu ve rahatlığı başka hiçbir araçta yok.Eşim ve oğlum uzun olda kesinlikle istifra ederlerdi.ancak bu araçta oyle bir sorunla karşılasmadık arkada oturmalaranı rağmen.
arka koltukların konforu ise binek araçları aratmayacak şekilde hatta daha konforlu diyebilirim.
 

Ynt: L200 Bigfoot

navaranın heybeti sizi yanıltmasın.
L200 ün arka koltuk dik değildir ve bir çok otomobilden daha geniş diz mesafesine sahiptir
 

Ynt: L200 Bigfoot

bberksan' Alıntı:
Araciniz inanailmaz guzel olmus. Hele ki harcadiginiz butce goz onue alindiginda sapka cikartmak kaliyor bize...

Ben bu 2 ceker cift kabin kamyonetleri cok begeniyorum. Gecenlerde sivas yaylalari gezdik biz havaalanindan fiorino kiralamistik fakat yayla yollarinda cok sıkıntı yasadik saolsunlar arkadaslar bi navara ile geldiler. Ben arac 2 ceker gorunce ne gerek var biz de giderdik demistim. Ama cok cok sasirdim bizim debelendigimiz yerlerden o 2 ceker kamyonet lay lay lom gidiyordu. En ufak bir patinaj zıplama hoplama alt vurma yoktu. Sanki 40 yillik arazi araci gibi idi. Ayrica otomatik vitesli 170 bin km'de olan aaracin sahibi bugun e kadar en ufak bi ariza yasamadiklarini soyleyince araca olan saygim bi o kadar daha artti. O zaman kendi kendime 4 cekere gerek yok normal bir kullanici bu araci istese de durduramaz anca derin traktor izli agir off road arazilerde takilabiliir ama o tip yerlerde 4x4'lerinde garantisi yok zaten diye dusundum. Tek canımı sıkan arka koltuklari cok berbattı. Sırtlık resmen 90 derece dik idi ve rahat bir sekilde oturmanin imkani yoktu bana gore. L200'de de arka koltuk rahatsizmi merak ettim.

Öncelikle çok teşekkür ederim herkese iyi dilekleri için.

Arka koltuk konusunda zaten arkadaşlar yazmışlar, gerçekten sırt eğimi ve diz mesafesi olarak sınıfında tek. Babamın 206 sından çok daha açılı bir arka koltuğu var, binek otomobillerin çoğundan daha geniş ve ferah bir arka kısmı var diğer pick-up lardan birkaç gömlek üstte diyebilirim.
Arazi kabiliyeti konusunda size katılıyorum şöyleki, uzun yıllardır dağcılık sporuyla uğraşıyorum ve çok sarp ve sapa arazilere kuş uçmaz kervan geçmez yerlere sık sık yolum düşüyor en azından 15 günde 1 sefer muhakkak kendimi doğaya atıyorum istanbulun keşmekeşinden kurtulmak için.
L200 ü aldıktan sonra daha bi zevkle gitmeye başladım doğaya.
Araç şimdiye kadar beni hiç yarı yolda bırakmadı bu gezilerim esnasında, katırların yürüyebildiği yollarda çok çok rahat sürebiliyorum,
araç 2 çeker olmasına karşı zeminin çok gevşek ve aşırı dik olması durumları haricinde patinaj dahi çekmiyorum öyle diyeyim
standard 4x4lerin geçemediği göbeğinin oturup askıda kaldıkları yerlerden çocuk oyuncağı gibi sıyrılıyor,
bir arkadaşımda kia sorento bir diğerinde ise freelander var benim girdiğim ve çıktığım yerlere girmeye cesaret edemiyolar ettiklerindede ya altını vuruyor yada tamponu sürttüğü için geçişi tamamlayamayıp farklı bir rota belirliyolar kendilerine.
Dediğim gibi çok dik çıkışlar (yürürken bile engebeden ve diklikten dolayı zorlanılan) yada çok gevşek satıhlı tırmanışlar (ki bu gibi yerlerde 4x4ler bile oldukça zorlanıyor) haricinde beni oldukça tatmin ediyor.
inişler zaten hiç problem olmuyor her türlü 4x4'le aşık atabilecek kapasitede.
Eğerki off-road denen olayı spor amacıyla yapmayacaksanız ve aracı yapacağınız doğa gezileri için bir taşıyıcı olarak kullanacaksanız, yapılan bikaç ufak modifikasyonla oldukça yeterli bir makina haline dönüşebiliyor L200 4x2.
Önümüzdeki yaz birde vinç takmayı düşünüyorum ön tarafa, onuda taktıktan sonra zeminin gevşekliği ve balçık çamur da büyük bi problem olmaktan çıkıp, uğraşılarak çözülebilir bi problem haline gelecek.
Zaten doğaya gitmenin amacı da şehirde karşılaşmadığımız bazı problemlerle uğraşıp onları çözmek.

Herkese saygılar sevgiler...
 



Ynt: L200 Bigfoot

prontobasso ya katılıyorum.yanlız şunu söylemek isterim benim aracım 4*4.
4*2 konumunda hafif rampalı ve yagmur yağmış toproklı az çamurlu yerlerde bile gerek geri geri gerek ise yukarı doğru araç kesinlikle patinaj cekiyor.lastikler bfg at .
söylemek istediğim araç yuksek olsa bile arazide hiç ummadığınız bir yerde sizi çaresiz bırakabilir.Dikkat etmek gerek.
4*2 ler sadece yük taşımak için dizayn edilmiş.
ben 1 den 10 a kadar bir aralıkta arazi kabiliyetine puan vermek istersem verebileceğimin 3 ü gecemeecegini kesinlikle soylerim.
alacak arkadasların buna dıkkat etmesi gerek.
sürekli ava giden ve camur kar yagmur da kullanan bır kişiyim.ağır off road yapmıyorum.

ancak 4*4 konumnunda her kosulda guven verıyor.
 

Ynt: L200 Bigfoot

nitroces' Alıntı:
prontobasso ya katılıyorum.yanlız şunu söylemek isterim benim aracım 4*4.
4*2 konumunda hafif rampalı ve yagmur yağmış toproklı az çamurlu yerlerde bile gerek geri geri gerek ise yukarı doğru araç kesinlikle patinaj cekiyor.lastikler bfg at .
söylemek istediğim araç yuksek olsa bile arazide hiç ummadığınız bir yerde sizi çaresiz bırakabilir.Dikkat etmek gerek.
4*2 ler sadece yük taşımak için dizayn edilmiş.
ben 1 den 10 a kadar bir aralıkta arazi kabiliyetine puan vermek istersem verebileceğimin 3 ü gecemeecegini kesinlikle soylerim.
alacak arkadasların buna dıkkat etmesi gerek.
sürekli ava giden ve camur kar yagmur da kullanan bır kişiyim.ağır off road yapmıyorum.

ancak 4*4 konumnunda her kosulda guven verıyor.

Doğrudur ıslak zeminde yağmur çamur ve eğim birleştiği zaman yetersiz oluyor, bagajda 400 kilo tırmanış ekipmanı ve içerde 5 kişi varken çamur lastiklerinizde varsa boş kasaya oranla biraz daha avantajlı oluyorsunuz, bu gibi durumlarda kolay kolay patinaj çekmiyo geniş tabanlı çamur lastikleri ama tabi keşke 4 çeker olsada tadından yiyemesek : :D
 

Ynt: L200 Bigfoot

mert bey bagaj krom barlarını nasıl sıyah hale getırebılırız acaba
 

Ynt: L200 Bigfoot

efa' Alıntı:
mert bey bagaj krom barlarını nasıl sıyah hale getırebılırız acaba

Valla kromun üzerine büyük ihtimal boya tutmayacaktır, krom kaplama bi şekilde metalden ayrılıp daha sonra boya atılması lazım.
 





Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,760
Mesajlar
1,523,364
Kayıtlı Üye Sayımız
166,576
Kaydolan Son Üyemiz
Atakan Usun

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst