highoutput
Zirve
Gunaydin
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Aramadigim yer kalmadı eğer o parcaysa numaralar tutuyorsa sizden istiyecegim
Vodafone Smart ultra 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Aramadigim yer kalmadı eğer o parcaysa numaralar tutuyorsa sizden istiyecegim
Vodafone Smart ultra 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
arka diff ler modeli ne ? bizde uygun kilit arayışındayız , aşağıdakilerden hangisi sizin diff ? mesela benim arka diff R90 TongilBugün ustaya gittik sabah zaten çalışıyordu arazi vitesleri yine de kontrol amaçlı götürdük.soguktan vakum ağızlarının donabilecegini söyledi soğuk ise hava 4×4 te bırakmami söyledi ayrıca arkaya kilit koymaya karar verdik bakalim ne olacak
SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
bilgileri paylaşırsanız memnun oluruz tşklerBüyük bir ihtimalle benimki de tongil r90 diye hatırlıyorum ama emin olunca söylerim. Usta da bilen bilir Necmi Usta seyrantepe de yıllardır çeşitli araçlarımızi götürdük buna uygun kilidi bulup haber verecek maliyeti ile birlikte
SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
offroad camiası bu konuda ikiye bölünüyor , kimi öne derken kimisi arkaya daha iyi olur diyorlar , bana arkaya takılması daha mantıklı geliyor , ikisine takılması en güzeli fakat bu işte bütçe meselesi , benim tercihim önce arkaya çünkü bilhassa rampa çıkışlarda yük arkaya biniyor , aşağıda geçen haftadan bir örnek , arka kilitler olmasaydı ön kilit ne işe yarardı ? ;Bir arkadaşım arkadan önce öne kilit takmam konusunda ısrar ediyor. Musso için yazıyorum, arka hafif olduğu için yere daha az basıyor, o yüzden mümkünse ikisine birden, yoksa önce öne kilit takılmasından yana.
GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
arkadaşlar İzmir e bu kadar kar ilk defa yağdı , 3-4 senede bir gece yağar tutarsa sevinirdik öğlene eriridi ,3 gündür kar a doyduk resmen
bu arada aracımızın kar buz çamur arazi hepsi bir arada deneme fırsatı buldum ;
ilk olarak TCS ABS EBD sistemleri çok iyi çalışıyor bunu gözlemledim , bilhassa buz tutmuş rampalardan inerken kızaklama yapmadı , arka taraf sağ sol kayma hiç yapmadı , önümdeki araçlarda kızaklayan arka tarafı sağ sol savrulanlar oldu , hatta fotoyuda gördünüz kızaklayarak dereye indi bir araç , biz lastik izinin dışına hiç çıkmadık buda araç konusunda bana güven verdi ,
gruptaki arkadaşlarda pek birşeye benzetemedikleri Korando yu ne zaman yoldan çıkacak kıç baş kayacak bazı bölgelerdende geçiş yapamayacak diye beklemişler dönüşte söylediler vukuatsız dönüşümüze şaşırdılar
buzda ve kaba karda çok keyifli sürüş deneyimleri yaşadım , bir kaç gündür asfaltta buz ve kar üstündede denemeler yaptım yol tutuşu ve fren hiç sıkıntı çıkarmadı ,
performansından fazla emin olmadan aldığım Goodyear Wrangleer AT+SA dan da çok memnun kaldım , çamurda karda buzda fren ve yol tutuşu karda tatminkar karda buzda kullanmak için lastik arayışında olanlara kesinlikle tavsiye ederim.