orsaalabanda
Zirve
- Mesajlar
- 3,490
- Tepkime Puanı
- 71
Ynt: Kendi Kamp Aracını Yapanlar; Kangoo Micro Camper - Cem Babadağ (orsaalabanda)
Neden kızayım Tabi ki kızmam. Kangoo, doblo, caddy vb. hafif ticari araçlar için tartışma her zaman olmuştur. Bu tür tartışmalar gereklidir.
Konuyla ilgili benim tavsiyeme gelince:
Biz en büyük sıkıntıyı yükseklik değil, alan konusunda yaşıyoruz. Şöyle ki:
Aracın konumunu değiştirmek ya da hızlı bir şekilde yola çıkmak gerektiğinde yatağı katlayıp sürücü koltuğunu normal pozisyonuna getirmek gerekiyor. Bu da zaman alıcı ve yorucu bir iş.
Yüksek tavan olmasından ziyade uzun şase olması daha güzel olurdu. Ön koltukları ileri itmeden arkaya sığdırılabilecek yatak, yatağı bozmadan sürücü koltuğuna geçerek istenildiğinde hareket edebilmeyi sağlar. Bence hayati öneme sahiptir. Bunu iyi düşünün. Sonradan bezdirici olabilir. Bu durumda uzun şase doblo ya da partnerler iş görür gibi geliyor. Ancak boyutları itibarı ile bu araçlar neredeyse Hyundai H100, Mitsubishi L300 vb. araçların boyutunda. Fiyatı gözönüne alındığında da H100 türü araçlar daha makul.
Yükseklik sorunu hiç yaşamadık. Boyum 178 ve yatağın üzerinde rahatça oturabiliyorum. Sorun ayakta durabilmek ise zaten yüksek tavan connect'in içinde de ayakta duramazsınız.
Uzun şase doblo, partner ya da H100 türü araçlar düşünmeyecekseniz ve aracı aynı zamanda 4+1 normal otomobil olarak kullanacaksanız önünüzde yalnızca iki alternatif var.
1. Doblo VIP JTD
2. Kangoo
Makaslı araçlarda arkadan gelen tangırtıları gözardı edebilirseniz ön koltuklar pek o kadar da rahatsız edici değil. Arka kotukta oturanlar ise 100. km. de böbrek taşlarının tamamını düşürebilir.
Kangoo ile 9 saatlik kesintisiz bir yolculuk yaptık. Eşim ve kızım neredeyse yolculuk boyunca arkada uyudu. Portatif tuvaletimizi de koltukların arasına yerleştirdik ve mola ihtiyacı bile hissetmedik.
Kangoo düşünüyorsanız 1.4 benzinli modelleri gözardı etmeyin. Çekişi dizellerden çok daha güzel. Kliması iki dakikada içerisini beton ediyor. Şehir dışı 17 krş., şehir içi 21 krş. benzin yakıyor. Rampalarda bir çok hafif ticariyi deli edersiniz. Fiyatları daha makul, dizelin problemleriyle uğraşmazsınız.
Fikir olsun diye yazıyorum:
Ön koltuklar öne itildiğinde yapacağınız yatağın yüksekliğine bağlı olarak 210 ile 190 cm arası uzunlukta, 135 cm. genişlikte yatak elde etmek mümkün.
Kangoo dışarıdan bakıldığında diğerlerinden daha küçük gibi duruyor ancak diğerlerinin içindeki girinti-çıkıntılar nedeniyle bu ölçüleri yakalamak zor gibi.
mayıstosböce' Alıntı:Cem kızmazsa benim tavsiyem connect yüksek tavandır.Kango kadar az yakmaz ama içinde daha rahat oturabilirsiniz.
Neden kızayım Tabi ki kızmam. Kangoo, doblo, caddy vb. hafif ticari araçlar için tartışma her zaman olmuştur. Bu tür tartışmalar gereklidir.
Konuyla ilgili benim tavsiyeme gelince:
Biz en büyük sıkıntıyı yükseklik değil, alan konusunda yaşıyoruz. Şöyle ki:
Aracın konumunu değiştirmek ya da hızlı bir şekilde yola çıkmak gerektiğinde yatağı katlayıp sürücü koltuğunu normal pozisyonuna getirmek gerekiyor. Bu da zaman alıcı ve yorucu bir iş.
Yüksek tavan olmasından ziyade uzun şase olması daha güzel olurdu. Ön koltukları ileri itmeden arkaya sığdırılabilecek yatak, yatağı bozmadan sürücü koltuğuna geçerek istenildiğinde hareket edebilmeyi sağlar. Bence hayati öneme sahiptir. Bunu iyi düşünün. Sonradan bezdirici olabilir. Bu durumda uzun şase doblo ya da partnerler iş görür gibi geliyor. Ancak boyutları itibarı ile bu araçlar neredeyse Hyundai H100, Mitsubishi L300 vb. araçların boyutunda. Fiyatı gözönüne alındığında da H100 türü araçlar daha makul.
Yükseklik sorunu hiç yaşamadık. Boyum 178 ve yatağın üzerinde rahatça oturabiliyorum. Sorun ayakta durabilmek ise zaten yüksek tavan connect'in içinde de ayakta duramazsınız.
Uzun şase doblo, partner ya da H100 türü araçlar düşünmeyecekseniz ve aracı aynı zamanda 4+1 normal otomobil olarak kullanacaksanız önünüzde yalnızca iki alternatif var.
1. Doblo VIP JTD
2. Kangoo
Makaslı araçlarda arkadan gelen tangırtıları gözardı edebilirseniz ön koltuklar pek o kadar da rahatsız edici değil. Arka kotukta oturanlar ise 100. km. de böbrek taşlarının tamamını düşürebilir.
Kangoo ile 9 saatlik kesintisiz bir yolculuk yaptık. Eşim ve kızım neredeyse yolculuk boyunca arkada uyudu. Portatif tuvaletimizi de koltukların arasına yerleştirdik ve mola ihtiyacı bile hissetmedik.
Kangoo düşünüyorsanız 1.4 benzinli modelleri gözardı etmeyin. Çekişi dizellerden çok daha güzel. Kliması iki dakikada içerisini beton ediyor. Şehir dışı 17 krş., şehir içi 21 krş. benzin yakıyor. Rampalarda bir çok hafif ticariyi deli edersiniz. Fiyatları daha makul, dizelin problemleriyle uğraşmazsınız.
Fikir olsun diye yazıyorum:
Ön koltuklar öne itildiğinde yapacağınız yatağın yüksekliğine bağlı olarak 210 ile 190 cm arası uzunlukta, 135 cm. genişlikte yatak elde etmek mümkün.
Kangoo dışarıdan bakıldığında diğerlerinden daha küçük gibi duruyor ancak diğerlerinin içindeki girinti-çıkıntılar nedeniyle bu ölçüleri yakalamak zor gibi.