ertunk
Kamp II
- Mesajlar
- 257
- Tepkime Puanı
- 390
Motokaravan – Çekme Karavan TSE, TÜV ve Sigorta sorunu çözümü
Motorlu Karavanın TÜV yönetmeliğine göre her yıl muayeneye tabi olması ve yüksek sigorta primine maruz kalmasının nedeni;
Karayolları Trafik Yönetmeliği,
Araçların İmal, Tadil Ve Montajı Hakkında Yönetmelik
Araç Muayene İstasyonlarının Açılması, İşletilmesi Ve Araç Muayenesi Hakkında Yönetmelik
Maddelerinin yoruma açık bırakılmasından kaynaklanmaktadır.
Sorun düğmenin baştan yanlış iliklenmesinde yatıyor.
Karayolları Trafik Yönetmeliğinin yürütmesi 3 Bakanlıkta;
T.C. İçişleri Bakanlığı
T.C. Çevre, Şehircilik Ve İklim Değişikliği Bakanlığı
T.C. Ulaştırma Ve Altyapı Bakanlığı
Araçların İmal, Tadil Ve Montajı Hakkında Yönetmeliğinin yürütmesi;
T.C. Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığında
Araç Muayene İstasyonlarının Açılması, İşletilmesi Ve Araç Muayenesi Hakkında Yönetmeliğinin yürütmesi;
T.C. Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığınca yapılmakta.
Sorunların çözümü için ilgili yönetmeliklerde yapılması gereken değişiklikleri ilgili Bakanlıklardan talep etmek gerekiyor.
Forumdaki Hukukçuların da konu hakkında önerilerini paylaşması çözüme katkı sağlayacaktır.
Federasyonların da konunun takipçisi olması gerekiyor.
Kişisel olarak CİMER üzerinden ek dilekçeleri ilgili bakanlıklara göndereceğim. Yönetmeliklerde hem motorlu karavan hem de motorlu araç tarafından çekilen özellikle 750 Kg üstü çekme karavan sahiplerini ilgilendiren değişiklik önerilerinin tüm taraflarca CİMER üzerinden ilgili Bakanlıklardan talep edilmesinde yarar vardır.
Karayolları Trafik Yönetmeliği tadili hakkındaki 3 dilekçe 3 ilgili Bakanlığa
(İçişleri, Çevre, Şehircilik ve Ulaştırma Bakanlığı)
Araçların İmal, Tadil Ve Montajı Hakkında Yönetmelik dilekçesi; Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığına
Araç Muayenesi Hakkında Yönetmelik dilekçesi Ulaştırma Ve Altyapı Bakanlığına gönderilmelidir.
Motorlu Karavanın TÜV yönetmeliğine göre her yıl muayeneye tabi olması ve yüksek sigorta primine maruz kalmasının nedeni;
Karayolları Trafik Yönetmeliği,
Araçların İmal, Tadil Ve Montajı Hakkında Yönetmelik
Araç Muayene İstasyonlarının Açılması, İşletilmesi Ve Araç Muayenesi Hakkında Yönetmelik
Maddelerinin yoruma açık bırakılmasından kaynaklanmaktadır.
Sorun düğmenin baştan yanlış iliklenmesinde yatıyor.
Karayolları Trafik Yönetmeliğinin yürütmesi 3 Bakanlıkta;
T.C. İçişleri Bakanlığı
T.C. Çevre, Şehircilik Ve İklim Değişikliği Bakanlığı
T.C. Ulaştırma Ve Altyapı Bakanlığı
Araçların İmal, Tadil Ve Montajı Hakkında Yönetmeliğinin yürütmesi;
T.C. Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığında
Araç Muayene İstasyonlarının Açılması, İşletilmesi Ve Araç Muayenesi Hakkında Yönetmeliğinin yürütmesi;
T.C. Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığınca yapılmakta.
Sorunların çözümü için ilgili yönetmeliklerde yapılması gereken değişiklikleri ilgili Bakanlıklardan talep etmek gerekiyor.
Forumdaki Hukukçuların da konu hakkında önerilerini paylaşması çözüme katkı sağlayacaktır.
Federasyonların da konunun takipçisi olması gerekiyor.
Kişisel olarak CİMER üzerinden ek dilekçeleri ilgili bakanlıklara göndereceğim. Yönetmeliklerde hem motorlu karavan hem de motorlu araç tarafından çekilen özellikle 750 Kg üstü çekme karavan sahiplerini ilgilendiren değişiklik önerilerinin tüm taraflarca CİMER üzerinden ilgili Bakanlıklardan talep edilmesinde yarar vardır.
Karayolları Trafik Yönetmeliği tadili hakkındaki 3 dilekçe 3 ilgili Bakanlığa
(İçişleri, Çevre, Şehircilik ve Ulaştırma Bakanlığı)
Araçların İmal, Tadil Ve Montajı Hakkında Yönetmelik dilekçesi; Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığına
Araç Muayenesi Hakkında Yönetmelik dilekçesi Ulaştırma Ve Altyapı Bakanlığına gönderilmelidir.