Karakaçanım :)

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan impeesa Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 116
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 22,480

Etiketler
Ynt: Karakaçanım :smiley:

Yükseltmeyi bir bütün olarak ele alırsanız (ki başka türlüsü herhalukarda sakıncalı) virajlara aynı normal haliyle girdiği gibi girersiniz;

- Offset jant
- Torsen dif. kilidi
- ARB yaylar... vs.

Tabiki tüm bunlar ustalık-deneyim ister... arayıp bulmak ve sabır-para-zaman lazım...
 


Ynt: Karakaçanım :smiley:

Taban sacı çürümüştü ve arazi şanzımanını tutan sol kulak içeri çökmüştü ve beraberinde aşırı bir titreme yapıyordu, lokal bir çözüm düşünülsede içime sinmedi ve Karakaçan komple soyuldu.[attachment=1][attachment=2][attachment=4][attachment=3]

08102010110.jpg


PA200053.jpg


PA200048.jpg


PA200045.jpg
 

Ynt: Karakaçanım :smiley:

Taban sacları kesildi, önce sadece ön mahal gibi düşünülsede battı balık yan gider oldu, ön arka kesildi. Kesildi lakin kesildikçe katman katman sac çıktı. Karakaçanın daha öncede 2 kez taban sacı işlem görmüş fakat saclar uc uca değil puntalayarak koyulmuştu.
[attachment=1][attachment=2][attachment=3][attachment=4]

s (4).jpg


s (6).jpg


s (23).jpg


s (13).jpg
 




Ynt: Karakaçanım :smiley:

Komple kaynaklar ve dolgu gerektiren yerler akrilik mastikle macunlandı, Paslanmış bölgelere pas dönüştürücü sıkıldı.[attachment=1][attachment=2][attachment=3][attachment=4]

PA260007.jpg


PA260009.jpg


PA260010.jpg


PA260014.jpg
 

Ynt: Karakaçanım :smiley:

Tabi bu aşamadan önce içeri komple tinerle kompresör yardımı ile yıkandı. pas dönüştürücü ve akrilik macundan sonra içeri 2 kat dış tabana 3 kat pütür atıldı.[attachment=1][attachment=2][attachment=4][attachment=3]

PA270001.jpg


PA270005.jpg


PA270007.jpg


PA270010.jpg


PA270011.jpg
 

Ynt: Karakaçanım :smiley:

Tüp tamamen altta olduğu için geri yaklaşma açısını daraltır diye düşündüm, bagajıda öldürmek istemedim. tüpe bir havuz yaptırdım, yarısı içerde yarısı dışarda oldu böylece.[attachment=1][attachment=2][attachment=3][attachment=4][attachment=5]

t (8).jpg


s (7).jpg


s (9).jpg


t (3).jpg


t (6).jpg
 

Ynt: Karakaçanım :smiley:

Taban bitmişti, fakat daha önceki uygulamalarında etkisi ile kulakları tutan bölgeler köşeli yapısını kaybedip ovalleşmişti ve şanzıman kulağının bir tanesini karşılamadı :([attachment=1][attachment=2][attachment=3]

DSC01869.jpg


DSC01876.jpg


DSC01874.jpg
 




Ynt: Karakaçanım :smiley:

Kulak 3mm sacdan yapıldı, ilk etapta tatmin olmasamda mukavemetini anlayınca içim rahatladı. Bu arada içeri 2mm zift pürmüz yardımı ile kaplandı fakat fotoğrafları eksik. Kulağın alttan ve içten montajı.[attachment=1][attachment=2][attachment=3][attachment=4][attachment=5]

DSC01897.jpg


DSC01894.jpg


DSC01900.jpg


DSC01904.jpg


DSC01922.jpg
 


Ynt: Karakaçanım :smiley:

Son olarak, ziftsiz keçe ve muşamba döşendi. bu arada yedek akü için arkada ayrılan yere kablo hazırlandı. Yeni Plastik bakalitlerin montajı yapıldı.[attachment=1][attachment=2][attachment=3][attachment=4][attachment=5]

kece-musamba (6).jpg


kece-musamba (5).jpg


kece-musamba (10).jpg


kece-musamba (13).jpg


kece-musamba (15).jpg
 

Ynt: Karakaçanım :smiley:

ön tampona 2 adet sarı delici 100 watt, tepe ortaya 2 adet 55 watt ve tepe yanlara 55 watt yayıcı sis farları yerleştirildi. Her grup ayrı ayrı kumanda edilebiliyor. tüpün montajı yapıldı.[attachment=1][attachment=2][attachment=3][attachment=4][attachment=5]

siss (1).jpg


siss (2).jpg


siss (3).jpg


siss (4).jpg


siss (10).jpg
 



Ynt: Karakaçanım :smiley:

Tepeye 2 sepet birleştirilerek tek sepet monte edildi. Ok 144 sıfır pabuçlar alındı. Jantlar siyaha boyandı. (çamurdan görünmüyor) Tüpten dolayı bagaja sığmadığı için High jack tepeye bağlandı(normalde 48" ler sığıyor) :smiley: ve geri görüşü için traktör farı monte edildi. [attachment=1][attachment=2][attachment=3][attachment=4]

18102010131.jpg


auu (6).jpg


kk (88).jpg


kk (2).jpg


kk (11).jpg
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,670
Mesajlar
1,521,924
Kayıtlı Üye Sayımız
166,524
Kaydolan Son Üyemiz
cixman

Çevrimiçi üyeler

Şu anda çevrimiçi üye yok.

SON KONULAR



Geri
Üst