İğneada İsoff Gezisi (27 Aralık 2008)

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan bull Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 93
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 13,887

Etiketler
Ynt: İğneada İsoff Gezisi (27 Aralık 2008)

Resimler çok büyük formattaydı küçültürken biraz fazla küçültmüşüm idare edin arkadaşlar. ;D
 








Ynt: İğneada İsoff Gezisi (27 Aralık 2008)

tugsan hocam resimlere baktıkca içim acılıyor elerine saglık şimdi orda olmak vardı diyorum
 

Ynt: İğneada İsoff Gezisi (27 Aralık 2008)

İlk gün Çarpışan ın Pajerosunun sağ koltuğunda başlayan yolculuk Kastro sahilinde motorun iflas etmesiyle bizim için bitmişti.Ama emin olun pajero o zorlamaya yinede iyi dayandı.Kenan abi sağolsun bütün offroad meziyetlerini sergilemeye kalkınca arabada 6 binliralık masraf, bendede 1 hafta sürecek ağrılar oluştu. :smiley:

[attachment=1][attachment=2]
 

Ynt: İğneada İsoff Gezisi (27 Aralık 2008)

Müfit Abi'nin CJ ile arkada karşıya geçen benim.
Bu gezinin en güzel yanı trophy parkurlarının bir kısmında ilerlememizdi.
Konvoyda hemen her seviyede 22 araç olduğu için daha zor parkurlara girmedik.
 



Ynt: İğneada İsoff Gezisi (27 Aralık 2008)

Gidilecek mesafe ve dönüş süresi de hesaba katılırsa bana göre araç sayısı fazlaydı.Buna yanlış lastik seçimleri de eklenince, fazla vakit kaybı yaşandı.Bir de Çarpışan için söylüyorum egosunu evde bırakması lazımdı.
 

Ynt: İğneada İsoff Gezisi (27 Aralık 2008)

butarz gezilerde arac sayısı cok oldumu mesefade uzunsa vakit kaybı cok oluyor en fazla beş arac full donanımlı asfaltta gider gibi etaba girersin ve gecersin uzun soluklu gezilerde kesinlikle egoları yanımıza almamamız sıhatli olur cünki aşılacak cok engel gidilecek bir sürü yol oldugunu hesab ederek gaza basmak gerekiyor gittigin noktadan tekrar aynı aracla dönmek birinci prensip olmalı benim şahsi düşüncem
 

Ynt: İğneada İsoff Gezisi (27 Aralık 2008)

Kenan abi için söylenecek birsey yok,o yılardır öyle,biz onun motor arızası olmasa bile kalacağını biliyorduk.Ama bu tarz uzun gezilerde amaç zaten 1) Gezmek,2)Doğayla mücadele,3)karşılaşılan durumlardan ders çıkarma,4)İlave tecrübe edinmek,5)Off-road ekipmanlarını kullanıp antrenman yapmak 6)Haftasonunu güzel geçirmek ..... diye gider.Motor sporunda herşey heran olabilir.Önemli olan yaşanılanlardan ders almak mesela;(Ormana A/T lastikle girmeyeceksin,yada sürekli olur olmadık yerde gazlamıyacaksın)gibi.Araç sayısı bana göre azdı,

Sonuçda birçok yeri bilmemize ramen kaybolmalar oldu,battık,çıktık,kar,tipi,çamur,vinçleme,çekme,lastik deyiştirme,engel atlama yani amacımız olan GEZMEK+MACERA+OFF-ROAD+KAMP tam anlamıyla yaptık bence.
 

Ynt: İğneada İsoff Gezisi (27 Aralık 2008)

tugsan hocam işte bu kaybolmaların nedeni konvoy kuralarına dikat edilirse olmaz kural 1) dikiz aynanda arkandaki aracı görecen yani herkez arkasını kollayacak
 

Ynt: İğneada İsoff Gezisi (27 Aralık 2008)

Yok abi yanlış anladın,Mehmet Becce abimiz oraları ezberlemiş,ama genede macera olsun diye arada bir bura nereye çıkar diye daldırdı bizi kafasına göre ama ekip kalabalık olunca dönmesi birz vakit aldı.Çok keyifliydi inan kimsenin gıkı bile çıkmadı.
 



Ynt: İğneada İsoff Gezisi (27 Aralık 2008)

tugsan75' Alıntı:
Yok abi yanlış anladın,Mehmet Becce abimiz oraları ezberlemiş,ama genede macera olsun diye arada bir bura nereye çıkar diye daldırdı bizi kafasına göre ama ekip kalabalık olunca dönmesi birz vakit aldı.Çok keyifliydi inan kimsenin gıkı bile çıkmadı.

Sevgili Tuğsan,insanın doğası gereği kalabalık(2+) ortamlarda ,yukarda emircek(Murat) arkadaşımın da dile getirdiği durumlar ortaya çıkabiliyor,ancak bu kadar ustanın birarada olduğu(bu parkura girme yeteneğine sahip herkes benim nazarımda ustadır) bu kaçınılmazdır.Burada üzerinde durulması gereken konu,stresin iyi yönetilerek organizasyonun tamamlanmasıdır bence.Zamansızlık nedeniyle iki aracın biraraya zor getirilebildiği bir dönemde böyle bir ekip toplanabilmiş ve sıkı bir parkur aşılmış,bu tek kelimeyle takdir-e şayan bir durumdur.Hepinizi tekrar tekrar tebrik ediyorum.Ve küçük bir tespit "doğayla mücadele etmek" deyimi tüm off road ve doğa sporları için son derece yanlış bir kanıyı tanımlayan ifade şeklidir.Araçların modifikasyonu "doğaya uyum sağlamak" için yapılır,ekipmanlarda da bu gözönünde bulundurulur.İnsanoğlunun doğaya galip gelmesi imkansızdır,doğada varlığını sürdürebilmek her türlü varlığın uyum gösterebilme yeteneğiyle sınırlıdır.Bunu kitaplar yazar ancak ben yaşayıp başaranlardanım,bunu ortamda yeşillik olsun diye yazmadım :smiley: genç kardeşlerimiz var,bu forumu eğitim kaynağı olarak kullanıyorlar,bu nedenle paylaşımların sorumluluk yüklediğinin farkında olmalı insanlar.Avatarındaki dünya güzeline de bi nazarlık tak bence,nazarım değer diye doya doya bakamıyorum bile ;) Sevgi ve selamlarımla...
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,759
Mesajlar
1,523,356
Kayıtlı Üye Sayımız
166,575
Kaydolan Son Üyemiz
Murat_Anıl

Çevrimiçi üyeler

Şu anda çevrimiçi üye yok.

SON MESAJLAR

SON KONULAR



Geri
Üst