Hunileri Taktık 42 Lastik Ford F250 Geliyor

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan jeep Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 781
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 144,010

Etiketler


yavuz-çelikel' Alıntı:
direksiyon kutusunu muhakkak mekanik bağlantılı yapmanızı tavsiye ederim. hidrolik tekne dümeni yada traktör sistemide olur ama mekanik bağlantî sigortadir.

zaten ilk hedef o yönde ama ciddi mesafe farkı var pitman kolu ile direksiyon alt kutu arasında..
 





hema nın direksiyon setleri ve aksları defender için uygun mudur acaba bileniniz varmı?
 

Merhabalar,
Arkadaşlarımız bu aracı güle güle vede keyifle kullansınlar, çamurları eksik olmasın,
Fakat ben bu ve benzeri araçlara binemem, binebilmem için tek şartım var en az 50 cm lik bir merdiven belki yardımcı olur.Bende olan başkasında yok "tonaj" bende olmayan başkasında var
başlarıyla ayaklarının arasındaki "kot farkı" sanırım netice anlaşılmıştır.
Türkülerle kalın, sağlıkla kalın.
 


50 cm lik merdivenle kapı eşiğinin yarısına ulaşamazsınız ;D inip binme işini çözeceğiz. sizlere söz veriyorum. yalnızca soför ve yanı değil arka taraf yolcu içinde komple bir çözüm gerrekiyor..
 






moonwalker_arc' Alıntı:
inip binmek için halat merdivenden ziyade açılır kapanır bir merdiven sistemi çok harika olur, hatta kapı açıldığında otomatik açılan bir sistem tadından yenmez ))

alüminyum dan hafif bir sistem düşünülebilinir.. Arazi şanzımanını saat yönünün tersine 1 delik çevirebilsek ön şaft açısı yatayda çok rahatlayabilir..
 

jeep' Alıntı:
alüminyum dan hafif bir sistem düşünülebilinir.. Arazi şanzımanını saat yönünün tersine 1 delik çevirebilsek ön şaft açısı yatayda çok rahatlayabilir..
O iş kolay araya flanş pirizdireklerede kayıcı yaparsınız.
 

Merhabalar,
Ben eminim sizler ben ve benimgibilerin inip binmesini kolaylaştıracak bir sistem bulursunuz hiç şüphem yok.
Oh be ne mutlu 1978 den sonra çift kabin F 250 ye binebilme ihtimalimiz çıktı.(1978 lerde dayım çalıştığı kurumda o arabadan kullanıyordu)
Antepli bir ustayla tanışmıştım İstanbul'da hani hundai stareks ler (100 bg) çok yakıyormuşya işte bu usta olayı çözmüş bir ayarla işi düzeltiyordu ve aracın çekişi olumlu yönde değişiyordu.
Türkülerle kalın, sağlıkla kalın.