Hidrojen Yakıt Tasarruf Sistemi

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan alsedo Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 1,225
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 254,765
Ynt: Hidrojen Yakıt Tasarruf Sistemi

raif usta' Alıntı:
mert yol otomotivin hidrojenle ilgili resimlerine bakarsan güven abinin arabayı ve bizim işyerinin resmini görürsün bunlar işi iyice azıtıp milleti enayi yerine koymaya başladılar


he valla şimdi gördüm harbiden güven abinin disco1 hem de güven abinin dükkanda çekilmiş resimleri var inkagas diye duvarda şerit var. plaka da belli 34 VL 6077...güven abinin aracını kullanmaları kendi web sitelerinde başıbaşına bir dava konusu...
 

Etiketler
Ynt: Hidrojen Yakıt Tasarruf Sistemi

bunlar da print screen ile ekran görüntüleri....

yol oto 1.jpg


yol oto 2.jpg
 

Ynt: Hidrojen Yakıt Tasarruf Sistemi Hakkında

TezzMertek' Alıntı:
Bahsi geçen fotoğraflar web sitelerinde mi yayınlanmakta.??


Web sitelerinin ekran görüntülerini Print Screen tuşu vasıta ve paint üzerinde fotoğraf formatında kaydedip saklayınız lütfen.

evet sitelerinde yayında bu resimler işin yasal boyutuna girmedim ama resimleri kaldırmalarını bildirdim açıkcası bu kadarını beklemiyordum resimleri mert kardeşimiz almış sitede resimleri koymuş yasal olarak izlemem gereken yollara baş vurayımı siz dostlarımın takdirine bırakıyorum
 


Ynt: Hidrojen Yakıt Tasarruf Sistemi

HERKESE MERHABALAR. CYBER ENERJİ(BERKAN BEY) YİNE FİYATLARI İNDİRMİŞ. BAKTIKİ MALLAR ELİNDE KALDI HİÇ OLMAZSA SATIP KURTULAYIM DİYOR. BEN YILDA YAKLAŞIK OLARAK 9000 TL YE YAKIT ALIYORUM. BU SİSTEMİN BİR FAYDASI OLSAYDI 3 AY İÇİNDE BUNUN FİYATINI AMORTİ EDERDİM. MOTOR KONUSUNDA ÇOK USTA BİR ARKADAŞLA KONUŞTUM.TASARRUF SAĞLARSIN ÇEKİŞİN ARTAR MOTORUN TORKU YÜKSELİR DEDİ. AMA MOTOR ÖMRÜ AZALIR DEDİ. ZATEN FABRİKALAR ONLARCA MÜHENDİSE DÜNYANIN PARASINI VERİYOR 1LT DAHA AZ YAKIT TÜKETSİN DİYE. HAYIRLI FORUMLAR DİLİYORUM...
 



Ynt: Hidrojen Yakıt Tasarruf Sistemi

Evet arkadaşlar. Duyduk duymadık demeyin hidrojen sistemlerinin peşinde artık dolandırıcılarda var.
Hidrojen sistemlerinin yaygınlaşmaya başlamasıyla beraber uyanık dolandırıcılarda bu sektörden pay kapmak için sahneye girmiş bulunuyorlar.Üstelik bunlar ciddi firma diye kendilerini lanse ederek bayilik vereceğiz diyerek insanları dolandırmaya çalışıyorlar.
Başımdan geçen olayı paylaşmak istiyorum.Böylece bu sahtekarların eline düşenlerin sayısı azaltılabilir.

Firma adı: MATS Motorlu araçlar Ltd. Şti
site adresi:www.mats.com.tr
Firma sahibi: Orhan Çakır

Bu kişi yaklaşık 1,5 ay önce peşin ödeme yapacğım diyerek benden bir set talep etti.Hesapta ben kargo yapacaktım oda havale yapacaktı.Biz sözümüzde durduk ama bu şahıs bir türlü havaleyi yapmadı.Her aramamızda çeşitli bahaneler ileri sürdü. Firma bilgilerini bize iletmedi.Şuanda ise telefonlara dahi cevap vermemektedir.İşyeri denen yere gittiğimde işyerinin evi olduğunu gördüm.Kapıdada küçücük bir tabelada Mats motorlu araçlar yazıyordu. Kapıyı karısı açtı. Açmasıyla birlikte içerden iğrenç bir koku geldi. Evde kocaman bir köpek varmış.Kibarca orhan beyi sordum. Olaylardan haberi olan karısı oranın ev olduğunu derhal gitmemi yoksa köpeği üzerime salacağını söyleyerek tehdit etti. sonra baktı olmuyor polis çağırmakla tehdit etti. Bende çağırın gelsin dedim.Türk polisi haklının yanındadır.Dolandırılan benim polistenmi korkacağım.Sülalemiz zaten hep polistir.Polis geldi kadın şikayetçi bile olamadı.Apartmana rezil olduğuyla kaldı. Orhan Çakır denen bu vatandaş sitesinde olmayan bir hidrojen sisteminin bayiliğini verdiğini yazıyor. Etrafta bizim sistemi kullanarak tanıtımlar yapıyor insanları kandırarak bayilik verip para toplamaya çalışıyor. Bu şahsın bizimle hiçbir anlaşması bulunmamaktadır. Mats motorlu araçlar firması (gerçekte firma olduğundanda şüphem var) ve sahibi Orhan Çakır insanları dolandıran bir kişidir. Sizinlede iletişime geçerse dikkatli olunuz.Şahsın hidrojen sistemleri ile yakından uzaktan ilgisi yoktur.
 


Ynt: Hidrojen Yakıt Tasarruf Sistemi

konu hortladı madem ben de söyleyeyim. istanbulda bu camiada çok eski olan biri hidrojen sistemini çözmüş ve 2-3 saatte montajını yapıyor fiyatı da makul birebir kullananların konuştuklarından anladığım kadarıyla sol şeritte kapatıp gidiyorlar 1.3 ve 1.6 motorlu araçları ile ciddi bir tork artışı sağlıyor beygir artıyor yakıt verimli yanıyor partikülleri temizliyor. Kullanan ve takan kişilere saygım olduğu için burada haklarında ileri geri konuşulsun istemiyorum o nedenle isim vermiyorum. isteyen olursa özelden montaj yapılan yeri ilgilenenlere atarım. Montaj yapan yer anadolu yakasında ve kendi üretip kendi takıyor. amper voltaj sorunu falan da yok. motorsporlarında hepimizin bildiği bazı araçlarda da test edildi bildiğim kadarıyla.
 






Ynt: Hidrojen Yakıt Tasarruf Sistemi

evet epeydi ortalık sakin idi, bakalı ne kadar yol alınmış ve ne kadar faydalanabiliriz.Herkese iy paylaşımlar.
 

Ynt: Hidrojen Yakıt Tasarruf Sistemi

Haydi sil baştan. Adams Family gibi yeniden başlıyoruz herhalde. Herkeze kolay gelsin, herkeze selamlar. Gazamız mübarek ola.
 

Ynt: Hidrojen Yakıt Tasarruf Sistemi

konu hortlamışken son durumları yazayım.Biliyorsunuz ilk zamanlar amerikadan almıştık bu sistemi o nedenle bazı sorunlar vardı. yüksek amper kullanımı, ısınma gibi. Bu nedenle sistem üzerinde sürekli geliştirmeler yaparak şuanki durumuna getirdik. Şuanki durumu nedir derseniz sistem eskiden 20-30 amperlerde çalışırken şuan 5-10 amper arası çalışması yeterli oluyor. Akım düşünce ısınmada haliyle kalmadı.Ama yine sistem stabilitesini maksimumda tutmak için radyatör kullanıyoruz.Radyatörlerdede değişiklik yaptık ve sorunsuz sızıntısız bir radyatörümüz oldu.Bubler sistemide değişti.Şimdiki motora daha temiz bir gaz sağlıyor.Sistemde kullanılan tüm hortum bağlantıları otomatik takmalı sistem oldu.Montajı oldukça basitleşti.

Şuan itibariyle sistem takılan hemen her araçta iyi bir tasarruf sağlanabiliyor.Güncel teknolojili oksijen sensörlü araçlardada iyi sonuçlar çıkıyor.Mesela 2 adet renault megan dizel araçta net %25 km artışı sağlandı.Her iki araçta 1500 km gibi uzun mesafe kullanımda ölçümlendi.Bir depo ile 1100-1200 km yaparken şuan 1500 km yol yapıyor.Aracın biri 150km gibi yüksek hızda kullanımda %25 net ölçüm yaptı ve daha düşük hızda dahada yüksek tasarruf sağlandığını belirtiyor.
Birde tasarrufta yeni bir rekor kırdık :smiley: Mitsubishi L300 deki %60'lık tasarrufu, Citroen berlingo dizel turbosuz araç %65 tasarruf sağlayarak egale etti..Şimdiye kadarki en yüksek değer bu. Kullanılan akımsa sadece 10 amper.
 

Ynt: Hidrojen Yakıt Tasarruf Sistemi

Oo harika olmuş. Desenize simdi iş oldu... Eee şimdi basın filan peşinizde de koşar.. Artık ünlü olmaya hazırlanın.. Bu arada 1200 km giden meganıda merak etmedim değil. Hani şu %25 artış iile 1500 km menzile ulaşan...Esas merakım basit dört işlemde yapılan haları bu sistemde nasıl çözdünüz.......Hep birlikte göreceğiz...........
 




Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,662
Mesajlar
1,521,823
Kayıtlı Üye Sayımız
166,519
Kaydolan Son Üyemiz
cagatayuysal

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst