motora yeterli miktarda yakıt gittiği sürece oksijen sensörü zaten kendi kontrolünde olan yakıtı azaltmak için ecu ya veri gönderecektir. bu da tasarruf demek olur. yakıtın ne tür olduğu çok ta önemli olmasa gerek. LPG yi test için kullanmak ise bence mantıklı yaklaşım olmaz araç üzerindeki ölçüm sistemleri açısından.
sistemin gerçekten yaktı tasarrufu sağladığını kontrol etmenin en güzel yolu kontrollü bir hidorkarbon ölçümü yapmaktan geçer. doğru düzgün kalibre edilmiş bir egzos ölçüm sistemi ile önce benzinde sonra benzin + hidrojen sistemiyle deneme yapacaksınız aynı devir ve aynı motor yükünde. sonra sonuçlara bakacaksınız. eğer hidrokarbon seviyesi düşmüşse ve partükül seviyesi az ise hidrojen benzinin yerini alıyor demektir bu kadar kolay.
41km, sonuç çıkarmak için çok kısa. ortalama veriler toplamak lazımki isabetli olsun. örneğin benim 2400 km lik uzun yol ortalamam 4 kişi ve tam bagajla 14.3 +-0.5 litreydi. inişli çıkışlı otoban olmayan yollar bunlar.
bu arada 40 amper epey büyük bir yük. ısınma problemi yaşanmıyormu hücrede?
arkadaslar cok detaylı acıklamalara gırmıyorum.ben boyle bır sıstemın ıse yaradıgına ve yarayacagına kanaat getırdım.sn.betelguzde cok ıyı nıyetlı yaklastı taa avcılardan kartala gelerek kontrol ettı..calısmalarında basarılar dılıyorum..tebrık edıyorum.
ama sıstemın bırazdaha yol katedmesı ve daha profesyonel bır hale gelmesı gerektıgıne kanaat getırdım.ne zamankı atıker brc v.s bu sısteme gırer yaygın bır servıs agı olur o zaman dusunmeden taktırırım..
bo konu benım acımdan sartlar olgunlasıncaya kadar kapanmıstır..
Heyecan bir anda sıfıra indi. Gene somut bir sonuç alınamadı. Gene Moliere'nin vodvil tiyatrolarını anımsatan bir deneme oldu. Hafta sonu uzun yol testi beklerken sistemin iade edilmesi bayağı manidar geldi.Neyse herkeze geçmiş olsun.Saygılarımla. A.Ziya Akalın.
sayın pikaçu , madem çalıştı sistem , hatta sizi oldukça sevindirdi , neden iade ettiniz ? tam anlayamadım.
henüz tam profesyonel hale gelmemiş görünmesi yeterli mi iade etmeye , o kadar tasarruf yapabilirken ?