Hidrojen Yakıt Tasarruf Sistemi

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan alsedo Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 1,225
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 256,443
Ynt: Hidrojen Yakıt Tasarruf Sistemi

Arkadaşlar benim anlamadığım şu; elektroliz yöntemiyle elektrik enerjisi vererek suyu oksijen ve hidrojenine ayrıştırıyorsunuz. Sonra motora gönderip bir kıvılcımla yeniden suya dönüştürüyorsunuz. Bu durumda nasıl verdiğimiz enerjiden fazlasını elde edebiliyoruz? Kayıpları da hesap ettiğimizde mutlaka zararda olmamız lazım değilmi. ???
 

Etiketler
Ynt: Hidrojen Yakıt Tasarruf Sistemi

Arkadaşlar kusura bakmayın işlerimin yoğunluğundan forumu bir süredir taskip edemedim.Bu süre zarfında bizde cihazı denedik.ilk denediğimiz araç 1998 model benzinli+LPG li renoult brodway araba.Bu araçta LPG de çalışırken ölçüm yapıldı.Eskiye göre motor şuan daha sessiz ve düzgün çalışıyor.Çekişi çok fazla arttı.Egzostan eskiden çıkan siyah duman tamamen kesildi.Yakıt tasarrufu %27 çıktı.eskiden 11 km giderken aynı miktar yakıtla artık 14 km gidiyor.Benzinde denenmedi ama tasarruf miktarı daha yüksek olacağı kesin.İsteyen arkadaşlara cihazı kullanan müşterimizin telefon bilgilerini verebilirim.Bizzat konuşabilirsiniz.

Cihazın takıldığı diğer bir araç 1989 model enjeksiyonlu Mercedes 200e otomatik vitesli benznli.Bu araçtada çekişte çok çok fazla artış, egzostan çıkan siyah dumanın kesilmesi ve yakıt tasarrufu sağlandı.Tasarruf oranı yaklaşık %30 civarı şehir içi.Şehir dışı ölçülmedi ancak %35 üzeri olacağını düşünüyorum.Şuan bu araçta denenmek üzere birde PWM kontrol devresi takıyoruz.Bunla daha az akımda daha fazla gaz üreterek verimi dahada artıracağız.

Diğer takılan araç 2005 model 1,6 motor Toyata corolla.Bu araç oksijen sensörlü olduğundan ve araçta ecu ile uyum sağlaması için OBD-2 çipi henüz kullanmamaış olduğumuzdan dolayı yakıtta tasarruf sağlanamadı.Ancak çekişte artış oldu.Şuan OBD-2 performan çipi siparişi verdik.Geldğinde onunla denenecek.Oksijen sensörlü araçlarda OBD-2çipi kullanılması gerekiyor.Bir küçük sorun OBD-2 çipi LPG sistemi ile uyumlu değil.Benzinde kullanmak gerekiyor.Sistemi henüz dizel araçlarda deneyemedik.Yaklaşık 10-15 gün içinde bir dizel minübüste denemesini yapacağız.Sonuçları burdan yazmaya çalışacağım.Gittigidiyordaki ilanlarımızı takip ederseniz ordanda sonuçları öğrenebilirsiniz.Dizelde beklentimiz %40 tasarruf miktarıdır.Dizel araçların bir şansıda obd-2 çipi kullanmak gerekmiyor.

Oksijen sensörü içermeyen benzinli-lpg li araçlarda tasarruf oranı mükemmel.ayrıca çekişi artırması motor ısısını düşürmesi buda yağ ömrünün ve motor ömrünün uzamasını sağlıyor.Bunlar denemeler sonucunda bizzat tespit ettiğimiz durumlar.Biz denemeden emin olmadan bu böyledir demiyoruz.Bunu satıyorsak müşterimizin yüzüne sonrada utanmadan bakabilmeliyiz.
 



Ynt: Hidrojen Yakıt Tasarruf Sistemi

Merhaba ist binali ben.çalışmalarınızı yakından takip ediyorum,yeriniz nerdedir seri üretim varmıdır şu anda
size ulaşabileceğim gsm tel verebilirmisiniz.
bende toyota 4runner var benbzin+lpg 2.4 cc
sistimin büyük motorlarda çalışmama gibi bir durum soz konusu olurmu
çalışması halinde ne kadar bir tassaruf söz konusu olur
iyi çalışmalar saygılar

Binali bey nedense özel mesaj atamıyorum sitede.Şuan türkiyede seri üretimimiz yok.cihazı amerikadan getirtiyoruz.Sistem büyük motorlardada kullanılabiliniyor..Motor hacmi arttıkça gerekli gaz miktarıda artması gerektiğinden 2000cc motora kadar tek hücre yetrli olyor.3000 cc motora kadar 2 adet hücre kullanıyoruz.Sizin motor tam ortada 2500 cc. Buna ekstra büyük hücrelerimiz var bunlardan bir adette kullanmak yeterli olur.Ortalama olarak aracınızda pwm cihazıda kullanırsak benzinde %35 lpg de %28-30 civarı tasarruf sağlanabilir.Bana 05356481610 dan ulaşabilirsiniz.Selamlar
Berkan
 



Ynt: Hidrojen Yakıt Tasarruf Sistemi

Biraz yüksek sesle konuşacağım duyulsun diye :smiley:

BENİM İŞYERİMDE YAPILACAK BİR DENEME, ÇOK SAYIDA FORUMUN KULLANICILARINA DOĞRUDAN ULAŞACAK VE SONUÇLARI YETERLİ İSE TATMİN EDEBİLECEK.

DENEME İÇİN İSTANBUL DURURKEN NEDEN ADIYAMAN???? AĞZINIZLA KUŞ TUTSANIZ İNSANLARI ADIYAMANDAKİ BİR ARAÇLA NASIL TATMİN EDECEKSİNİZ???

BUYRUN GELİN.
 

Ynt: Hidrojen Yakıt Tasarruf Sistemi

Bir araçla adıyamanda deneme yapıldı.İstanbul büyükçekmecede mercedes 200e ile deneme yapıldı.Neden farklı yerlerde denemeler yapıldı derseniz test için aracımız yoktu bu nedenle cihazı kullanmak isteyen müşterilerimize verdik cihazı takıp denediler.Sonuçlarda gayet güzel.Sizde denemek istiyorsanız bir adet satın alır denersiniz.Eğer memnun kalmazsanız iade alırız.Cihazımıza biz güveniyoruz.
 

Ynt: Hidrojen Yakıt Tasarruf Sistemi

betelguz' Alıntı:
Bir araçla adıyamanda deneme yapıldı.İstanbul büyükçekmecede mercedes 200e ile deneme yapıldı.Neden farklı yerlerde denemeler yapıldı derseniz test için aracımız yoktu bu nedenle cihazı kullanmak isteyen müşterilerimize verdik cihazı takıp denediler.Sonuçlarda gayet güzel.Sizde denemek istiyorsanız bir adet satın alır denersiniz.Eğer memnun kalmazsanız iade alırız.Cihazımıza biz güveniyoruz.

Ben uzun süredir bu ve benzeri sitelerdeyim. Yakın zamanda LPG işine girdim. Tereddütü olan dostlara kiti taktım ve memnun kaldıklarında ödeme yaptılar.

Hiç denenmemiş ve tereddütle karşılaşılan bir ürününüz var. Benim de yerim belli. Benim aracıma takın, sonuç olumlu olursa ödemeyi yapayım ve datalarıyla birlikte tüm dostlarla paylaşayım. Hatta İstanbul avrupa yakası bayiniz olayım. Tüm off road çevresi, toyota, Honda, Fiat ve Ford kullanıcılarının siteleri ile de paylaşayım.

Bundan güzel teklif olur mu. Ürününüze güveniyorsunuz. Ben ise tereddütle karşılıyorum. Sanırım güvenen siz olduğunuza göre hamleyi de sizin yapmanız uygun olur.

Ben de disco 1 V8 ve Pajero Pinin var. Pinin'e uygulanabiliyorsa tercihim o olur.

Selamlar.
 

Ynt: Hidrojen Yakıt Tasarruf Sistemi

Sayın betulguz,gelen teklif bence çok güzel değerlendirmenizde fayda var,güven beyin çağrısı çok olumlu
yani ben öyle görüyorum,ist pazarı en yaygın olanıdır,eğer dediğiniz gibi cihazınıza güveniyorsanız bir an bile düşünmeyin derim
saygılar
 

Ynt: Hidrojen Yakıt Tasarruf Sistemi

Güven bey tabiki cihazı deneyebiliriz.Yanlız uygun set hazırlayabilmem için araçlar hakkında bilgi gerekiyor.Bu araçlarda oksijen sensörü bulunuyormu.Motor hacimleri ne kadar? Bunlarıda yazarmısınız?
 



Ynt: Hidrojen Yakıt Tasarruf Sistemi

betelguz' Alıntı:
Güven bey tabiki cihazı deneyebiliriz.Yanlız uygun set hazırlayabilmem için araçlar hakkında bilgi gerekiyor.Bu araçlarda oksijen sensörü bulunuyormu.Motor hacimleri ne kadar? Bunlarıda yazarmısınız?

Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI (2 lt motor yani)
Oksijen sensörü var.

Eğer başarılı olursak, hep destek, tam destek.

Benim işyerim montaj için gayet müsait; hem alan hem de aletler açısından. Montajı yapacağımız zaman için bir başlık açar, müsait olan arkadaşları işyerime davet ederiz. Çay içer konuyu değerlendiririz.
 

Ynt: Hidrojen Yakıt Tasarruf Sistemi

Üç adet aracımız var. 1998 3500 cc pajero V6 - 1998 Saab 2000 cc turbo - 2007 transporter 1900 cc turbo dizel
konuyu takip ediyorum eğer bu sistem Güven Bey'in işyerinde denenir başarılı olursa her üç aracada uygulayabiliriz.
Tabii güvenlik ekonomiden önce gelir bu sistemin güvenlik açısından da tatmin edici olması gerekir.Sistemin patlamaması yeterli kıstas değil
araçta ha patlıyarak ölmüşüm ha yanarak.
 


Ynt: Hidrojen Yakıt Tasarruf Sistemi

Ne güzel... buradan bir çok müşteri çıkar. Bize sadece buradan anons edip denemeyi yapmak kalıyor.
 




Ynt: Hidrojen Yakıt Tasarruf Sistemi

Güven bey aracınızın sistemle uyumlu çalışması için obd-2 performans çipi takılması gerekli.Ancak çipin desteklediği modeller arasında aracınızı göremedim.Destekleyip desteklemediğinden emin olmak için amerikadaki üreticiye mail attım.Cevabı bekliyorum.uygunsa siparişini verip getirteceğim.Ancak biraz zaman alacak .Oksijen sensörsüz araç varsa bir hafta sonra elimde fazladan set olacak deneyebiliriz.Oksijen sensörlü araçlarda çip kullanılması şart.Çiplerde şuan amerikada programlanıp geldiğinden biraz zaman alıyor.
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,777
Mesajlar
1,523,703
Kayıtlı Üye Sayımız
166,595
Kaydolan Son Üyemiz
anilcanats

SON KONULAR



Geri
Üst