tenekekutu
Kamp II
- Mesajlar
- 495
- Tepkime Puanı
- 128
Ynt: Grand Cherooke 4.7 Mi,5.2 Mi?
Çok bilinçsiz bir offroad yapıyorsunuz uyarı olarak söyleyeyim, dikkate alıp almamak size kalmış.
1-Hızla sürüp sonra sağa sola doğru dönüşler yapmayın araçları devirirsiniz.
2-O tür bataklık çamurlara özel olarak Suzuki de dahi olmak üzere girmeyin, zaten Subaru ile ucuz yırtmışsınız.Çünkü öyle yerlerdeki çamurun aracı ne kadar saracağını bilemezsiniz, genelde arazi şanzımanını Nissan Xtrail,Subaru gibi araçlar öyle yerlerde kırarlar. Aracınızı zorlamadan vinç ile aracınızı çektirin. Diyeceksiniz ki hiç mi zorlamayalım,eğlenmeyelim eğer girdiğiniz çamurda araç ileri gitmiyor ama geri geriye gidiyorsa biraz daha zorlayabilirsiniz, ama araç geriye de gitmiyorsa zorlamanın bir anlamı yok.( Ancak yeterli yükseltme,ön,arka diff kilidi ve extreme lastikli araçlar zorlayabilir öyle yerlerde)
http://www.youtube.com/watch?v=dlIikebmJTQ
3-İlla öyle bataklıklara gireceğim derseniz belli bir hız alıp kesmeden geçmeniz lazım ki bunun içinde motor gücü gerekiyor. Amerikanların farkı burada ortaya çıkıyor, motor hacmi bu tür yerlerde gerekli ileri gitmese bile ileri-geri yolu açar.
4-Videolardan gördüğüm kadarı bu tür eğlenmeyi seviyorsanız 3 inç yükseltme,arka diff kilit, aslında Extreme olsa iyi olur ama sizin orada asfalt yolunuz fazla etaplara gitmeden önce sanırım MT lastik ( ama karda,buzda pek işe yaramaz diyeyim) bir XJ ile heryere gidersiniz.Başlangıç olarak 2 inç gibi mütevazi şekilde yükseltilmişte alabilirsiniz tabi.
O çıkan veya delinen hortumda eğer o çamur gibi yerde fazla kaldı ve zorladı ise ondan olmuştur. Arazi şanzımanının tam altına kalın bir saçtan şanzıman koruma yaptırsın sanayide. Onu takarsa hortumları,arazi,ana şanzıman ve ön şaftı her türlü darbeden korur.Ama tamamen kapatmasın sakın, yoksa şanzıman yağı soğutamaz, el kadar genişlikte yeterlidir.
5-Son olarak, NİVA köy yolları arabasıdır,gerisi hikaye fazla yormayın her gezide çekerek getirirsiniz artık
Çok bilinçsiz bir offroad yapıyorsunuz uyarı olarak söyleyeyim, dikkate alıp almamak size kalmış.
1-Hızla sürüp sonra sağa sola doğru dönüşler yapmayın araçları devirirsiniz.
2-O tür bataklık çamurlara özel olarak Suzuki de dahi olmak üzere girmeyin, zaten Subaru ile ucuz yırtmışsınız.Çünkü öyle yerlerdeki çamurun aracı ne kadar saracağını bilemezsiniz, genelde arazi şanzımanını Nissan Xtrail,Subaru gibi araçlar öyle yerlerde kırarlar. Aracınızı zorlamadan vinç ile aracınızı çektirin. Diyeceksiniz ki hiç mi zorlamayalım,eğlenmeyelim eğer girdiğiniz çamurda araç ileri gitmiyor ama geri geriye gidiyorsa biraz daha zorlayabilirsiniz, ama araç geriye de gitmiyorsa zorlamanın bir anlamı yok.( Ancak yeterli yükseltme,ön,arka diff kilidi ve extreme lastikli araçlar zorlayabilir öyle yerlerde)
http://www.youtube.com/watch?v=dlIikebmJTQ
3-İlla öyle bataklıklara gireceğim derseniz belli bir hız alıp kesmeden geçmeniz lazım ki bunun içinde motor gücü gerekiyor. Amerikanların farkı burada ortaya çıkıyor, motor hacmi bu tür yerlerde gerekli ileri gitmese bile ileri-geri yolu açar.
4-Videolardan gördüğüm kadarı bu tür eğlenmeyi seviyorsanız 3 inç yükseltme,arka diff kilit, aslında Extreme olsa iyi olur ama sizin orada asfalt yolunuz fazla etaplara gitmeden önce sanırım MT lastik ( ama karda,buzda pek işe yaramaz diyeyim) bir XJ ile heryere gidersiniz.Başlangıç olarak 2 inç gibi mütevazi şekilde yükseltilmişte alabilirsiniz tabi.
O çıkan veya delinen hortumda eğer o çamur gibi yerde fazla kaldı ve zorladı ise ondan olmuştur. Arazi şanzımanının tam altına kalın bir saçtan şanzıman koruma yaptırsın sanayide. Onu takarsa hortumları,arazi,ana şanzıman ve ön şaftı her türlü darbeden korur.Ama tamamen kapatmasın sakın, yoksa şanzıman yağı soğutamaz, el kadar genişlikte yeterlidir.
5-Son olarak, NİVA köy yolları arabasıdır,gerisi hikaye fazla yormayın her gezide çekerek getirirsiniz artık