evedilaz
cj hayatdır
Ynt: Gezenbilir'in CJ' leri
resimlerim neden görünmüyo bilen vamı arkadaşlar
resimlerim neden görünmüyo bilen vamı arkadaşlar
Jeepcj7' Alıntı:Ankarada temsilciliği olan şirket sadece dana60 için portal getirebiliyor. Fiyatla ilgili bilgi var mı? Buradaki problem dana60'ların hepsi dodgeram genişliğinde çok geniş, ön diferansiyeli yerleştirmek problemli.... bende arka dana70 ön dana60 var bir çift, kovanları kesip aks çektirmek lazım esasında ama dertli iş.... arkadaşımda fazla unimog dingilleride var... ne tarafa giderim belli değil....
Jyrays' Alıntı:http://www.portal-tek.com/
Ben moglar denebilirim, nerede bulurum ve kaç para? ;D
discovery-V8' Alıntı:Bunlar çok güzelmiş, Fakat oran 2.06:1 diyor, bu redüksüyon çok fazla değilmi? 48 inch lastikle 80-90 ı zor yapar, sanki biraz kaya tırmanışı için tasarlanmış gibi. 1.3 veya 1.5 gibi birşey olsa daha iyi olur gibi.
Jyrays' Alıntı:http://www.portal-tek.com/
Ben moglar denebilirim, nerede bulurum ve kaç para? ;D
discovery-V8' Alıntı:Orkun bence maximum devri düşünmeyeceksin ,ozaman ne tüketim nede motorun yorulmasının , ısınmasının önüne geçemezsin, en yüksek viteste 100 km hızda devir hiç bir şekilde 3000 in üstüne çıkmamalı. yoksa Bağırta bağırta beygiri çatlatırsın bir köşede ;D
Adını hatırlamıyorum adamın, iki defa telefonla görüştüm Ankaraya dönmemişti, şimdi başıma iki tane bela aldım onlarla uğraşmaktan vaktim kalmadı.
Selamlar
Jeepcj7' Alıntı:esasında forma meslekyüksek okullarının motor bölümlerinden hocalar üye olsa iyi olur....
Jyrays' Alıntı:Ben otomotiv mühendisim!![]()
Jyrays' Alıntı:orkun, fiyat bilgi var mı? ucuz mog ön ve arka dingil...
Frenleri ne olacak?
Arazi vites kutu ters yapalın, low düz olsun, high 1:2?![]()
Jeepcj7' Alıntı:Bunca zamandır bu kadar tırmalıyoruz insan bir söyler, formüller doğru mu değil mi ;D
Jeepcj7' Alıntı:Bela derken inşallah 2 tane CJ almışındır..hatta biri Willys'tir inşallah ;D
Bütün mesele o zaten, teorik hız ve pratik hız... biri formulle çıkıyor diğeri asfaltta çıkıyor...
yanlış hatırlamıyorsam;
(rpm x lastik çapı) / (diff oranı x şanzıman oranı x arazi şanz. oranı x 336)
336 aksın 1 mil gidebilmesi için tur sayısıydı galba ;D
(3000 x 48) / ( (4.11x2.06) x 1x 1 x 336) = 50 mil yapar ama bir motorun 3000 devirde rahat gitmesi için 5500 devir çevirmesi lazım CJ'in 258I6 zaten max 3000 devir dönüyor
aynı formülü 4.11 ile yaparsan 104 mil çıkar ama o araç yerinden kalkmazsonra Istanbul içinde dik rapmalarda low'a takarsın... gerçi alışık olanlar var..