Gezenbilir Land Rover Buluşması Görselleri (7 - 8 Aralık 2013)

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan mrdnmz Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 141
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 56,125
Ynt: Gezenbilir Land Rover Buluşması Görselleri (7 - 8 Aralık 2013)

dturan' Alıntı:
Eyvallah Arap, 3'senedir uğraşıyorum işte biliyosun :smiley:


Sent from my iPhone using Tapatalk

3 sende bu oldu yarın bir gün turbolu olsun diyip değiştircek aracı bir 3 senede ona ugraşcak sonra yaa bide puma motor deniyim diyip onuda değiştirecek... bitmez sonu yok ama derya düğün arabası yapıp süslettiğimde gerçekten tekrar hayran oldum allah kazasısız belasız mutlu günlerde binmeyi nasip etsin kardeşim..
 

Etiketler
Ynt: Gezenbilir Land Rover Buluşması Görselleri (7 - 8 Aralık 2013)

Yarım lakaln bir buluşmamız var konuya geri dönelim :smiley: nerede, ne zaman sorunsalına odaklanalım bence... Tadı damagımda kaldı da.

Bu arada sürüş teknikği ile ilgili bir sorum olacak. Muhtemelen bir çoğumuz belki de hepimiz takviyeli viteste kullandık. Benim merak ettiğim benim kaydığım yerde dif.lock a alsaydım faydası olur muydu? Ya da dif.lock kullanımına uygun bir rota mıydı?
 


Ynt: Gezenbilir Land Rover Buluşması Görselleri (7 - 8 Aralık 2013)

mrdnmz' Alıntı:
Yarım lakaln bir buluşmamız var konuya geri dönelim :smiley: nerede, ne zaman sorunsalına odaklanalım bence... Tadı damagımda kaldı da.

Bu arada sürüş teknikği ile ilgili bir sorum olacak. Muhtemelen bir çoğumuz belki de hepimiz takviyeli viteste kullandık. Benim merak ettiğim benim kaydığım yerde dif.lock a alsaydım faydası olur muydu? Ya da dif.lock kullanımına uygun bir rota mıydı?
Benim arkada kilit olduğu için orta kilidi sadece dik rampa kalkışlarında 1-2 kere kullandım. kaydığın yeri görmedim emre orası için birşey diyemiycem ama keskin virajlı (tam sağ-tam sol) dönüşlerde dif.lock tehlikeli. kasıntı yapar, çapraz tekerleri kasar, dişli sıyırma kırma riski olur. mesela kaza yapan araç o rampada ağır devir dif.lok a alsaydı araçtan inse bile araç 2km hızla ağır ağır o rampadan aşağıya kadar inerdi ;)
Ben neredeyse 1. vitesi hiç kullanmadım. kalkışlarda bile ağır devirle 2 hatta 3 le kalktım. inişlerde de aynı şekilde hiç gaz vermeden 2. ve 3. vites
 

Ynt: Gezenbilir Land Rover Buluşması Görselleri (7 - 8 Aralık 2013)

dturan' Alıntı:
Benim arkada kilit olduğu için orta kilidi sadece dik rampa kalkışlarında 1-2 kere kullandım. kaydığın yeri görmedim emre orası için birşey diyemiycem ama keskin virajlı (tam sağ-tam sol) dönüşlerde dif.lock tehlikeli. kasıntı yapar, çapraz tekerleri kasar, dişli sıyırma kırma riski olur. mesela kaza yapan araç o rampada ağır devir dif.lok a alsaydı araçtan inse bile araç 2km hızla ağır ağır o rampadan aşağıya kadar inerdi ;)
Ben neredeyse 1. vitesi hiç kullanmadım. kalkışlarda bile ağır devirle 2 hatta 3 le kalktım. inişlerde de aynı şekilde hiç gaz vermeden 2. ve 3. vites

Zaten benim kaydığım yerde ilk sen kaydın o yüzden buz olan zeminde biz de kaydık :smiley: düz yol ama yokuştu. Demek ki dif.lock a alsaymışım sıkıntı olmayacakmış...

Öğreniyoruz...
 



Ynt: Gezenbilir Land Rover Buluşması Görselleri (7 - 8 Aralık 2013)

Emre yanlış hatırlamıyosam vites tercihinde de bi sıkıntı vardı sanki ben vitese takamadın sanırım el alışkanlığı olmadığından yoksa sıkıntı yaşamazdık diye düşünüyorum
 

Ynt: Gezenbilir Land Rover Buluşması Görselleri (7 - 8 Aralık 2013)

tafa4196' Alıntı:
Emre yanlış hatırlamıyosam vites tercihinde de bi sıkıntı vardı sanki ben vitese takamadın sanırım el alışkanlığı olmadığından yoksa sıkıntı yaşamazdık diye düşünüyorum

onu itiraf etmiştim zaten :smiley: yanlış viteste olabilirim diye. ama yine de dif.lock açık olsa idi demek ki vitesi absorve edecekmiş... Bu arada doğrudur el alışkanlığı kazanamadım henüz özellikle 2ni vitesin yerini tutturamıyorum hala :smiley::smiley:
 

Ynt: Gezenbilir Land Rover Buluşması Görselleri (7 - 8 Aralık 2013)

mrdnmz' Alıntı:
Yarım lakaln bir buluşmamız var konuya geri dönelim :smiley: nerede, ne zaman sorunsalına odaklanalım bence... Tadı damagımda kaldı da.

Bu arada sürüş teknikği ile ilgili bir sorum olacak. Muhtemelen bir çoğumuz belki de hepimiz takviyeli viteste kullandık. Benim merak ettiğim benim kaydığım yerde dif.lock a alsaydım faydası olur muydu? Ya da dif.lock kullanımına uygun bir rota mıydı?

Bu arada gerçekten ne zaman tekrar toparlanıyoruz...
 

Ynt: Gezenbilir Land Rover Buluşması Görselleri (7 - 8 Aralık 2013)

İğneada teklifimi yineliyorum.

1386799120735.jpg
 











Ynt: Gezenbilir Land Rover Buluşması Görselleri (7 - 8 Aralık 2013)

Bunlar da benim çektiğim fotoğraflar:

DSC_0026.jpg


DSC_0027.jpg


DSC_0028.jpg


DSC_0029.jpg
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,746
Mesajlar
1,523,095
Kayıtlı Üye Sayımız
166,563
Kaydolan Son Üyemiz
Efe Kurt

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst