Gezenbilir, Ayazağa Belgrad Ormanlarında Keşfedilen Yolların Kutlama Gezisi (8 Mart 2009)

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan eeg52 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 588
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 72,133
Ynt: Gezenbilir, Ayazağa Belgrad Ormanlarında Keşfedilen Yolların Kutlama Gezisi (8 Mart 2009)

Kalkıştan itibaren direksiyonu düz tutarsanız sonraki ilerlemede faydası olur, kaldıki bu benim fikrim değil, tüm dünyada Offroad'da kullanılan bir olaydır.
Zaten daha önce bunun tartışmasına çok girilmişti, artık tekrar aynı diyaloglara girmek istemem. Sonuçta isteyen band yapıştırır isteyen kafasını camdan çıkartıp lastiklere bakar.
Ben bunu Dubai'de çöl safarisine çıkan ( 20-30 araç Toyota birden çıkıyor) Toyoto'ların direksiyonlarında görmüştüm ve bu tecrübeli şöförlerde bunu bu şekilde açıklamışlardı. Ben denedim ve inanılmaz faydasını gördüm.
 

Etiketler
Ynt: Gezenbilir, Ayazağa Belgrad Ormanlarında Keşfedilen Yolların Kutlama Gezisi (8 Mart 2009)

Mehmet bey amaç zaten direksiyonu,180 dereceden fazla çevirmemek,2/3 tur demek hiç şansınız yok demek.Ancak traktör veya mahmuzlu lastik olursa 180 derece çevirmek kanaldan çıkmak için yeter.Aracın akışkanlığını bu tarz fazla turlar yaparak,derin kanal duvarına yaslayıp,yavaşlamasına sebep olursunuz.
 

Ynt: Gezenbilir, Ayazağa Belgrad Ormanlarında Keşfedilen Yolların Kutlama Gezisi (8 Mart 2009)

Birazdan fırça yiyeceğiz yine... ;D
 

Ynt: Gezenbilir, Ayazağa Belgrad Ormanlarında Keşfedilen Yolların Kutlama Gezisi (8 Mart 2009)

en güzeli direksiyon meter.
askeri araçlarda vardır. direksiyon miline bağlı gösterge paneli .
aynı gemilerdeki gibi direksiyonu netarafa çevirirseniz.ibre derece derce kayarak sağa dönüşte sağa sola dönüşte sola kayıyor. sizde lastiklerin hangi istikamete baktığını zorlanmadan öğreniyorsunuz.

unimoglarda var sanırım bu özellik
 

Ynt: Gezenbilir, Ayazağa Belgrad Ormanlarında Keşfedilen Yolların Kutlama Gezisi (8 Mart 2009)

Teknik her bilgi paylaşımında fırça da yok , temizlik te. ;D
Devam lütfen
 




Ynt: Gezenbilir, Ayazağa Belgrad Ormanlarında Keşfedilen Yolların Kutlama Gezisi (8 Mart 2009)

serdaragdas' Alıntı:
unimoglarda var sanırım bu özellik

1963647.jpg
 



Ynt: Gezenbilir, Ayazağa Belgrad Ormanlarında Keşfedilen Yolların Kutlama Gezisi (8 Mart 2009)

Arkadaşlar bu gezi bana bir şey daha öğretti.Nivalarla suya girerken kesin farları kapatmamız gerekiyor. çünkü su geçişinden sonra ben ve arkamdaki nivanın farları çatladı. Ama herşeye değerdi.
 





Ynt: Gezenbilir, Ayazağa Belgrad Ormanlarında Keşfedilen Yolların Kutlama Gezisi (8 Mart 2009)

aşırı sıcak cam buz gibi soğuk su ile buluşunca demekki çatladı.lada samaram vardı bana dedilerk, (1993 Model ) devamlı beyin yakar beyazıttan 8 tane beyin aldım (polonya pazarı) satana kadar bir kere arıza vermedi !!!
 

Ynt: Gezenbilir, Ayazağa Belgrad Ormanlarında Keşfedilen Yolların Kutlama Gezisi (8 Mart 2009)

cam dıye kırıldı işte abi mika olsa zaten problem olmazdı :smiley:
ladaya laf yok kanatlar çok ıyıdı
 

Ynt: Gezenbilir, Ayazağa Belgrad Ormanlarında Keşfedilen Yolların Kutlama Gezisi (8 Mart 2009)

seninkinde plastik karışımı var
 



Ynt: Gezenbilir, Ayazağa Belgrad Ormanlarında Keşfedilen Yolların Kutlama Gezisi (8 Mart 2009)

beatrix' Alıntı:
Kalkıştan itibaren direksiyonu düz tutarsanız sonraki ilerlemede faydası olur, kaldıki bu benim fikrim değil, tüm dünyada Offroad'da kullanılan bir olaydır.
Zaten daha önce bunun tartışmasına çok girilmişti, artık tekrar aynı diyaloglara girmek istemem. Sonuçta isteyen band yapıştırır isteyen kafasını camdan çıkartıp lastiklere bakar.
Ben bunu Dubai'de çöl safarisine çıkan ( 20-30 araç Toyota birden çıkıyor) Toyoto'ların direksiyonlarında görmüştüm ve bu tecrübeli şöförlerde bunu bu şekilde açıklamışlardı. Ben denedim ve inanılmaz faydasını gördüm.

Katarda safaride ben de ayni olaya sahit olmustum. Benim aractaki konumum ve aracin yapisi camdan lastikleri kolaylikla gormeme musaade ediyor ve bundan faydalaniyorum.

Genelde kanaldan cikip arabanin oturmasini engellemek icin ister istemez refleks olarak pilot direksiyonu kirabiliyor ancak Tugsanin da dedigi gibi, arac kanalli kismi gecince bir anda kirik direksiyon istikametine yonleniyor. kanaldan gecebilmek icin genellikle gaza yuklenilmis oldugundan arac kontrolsuz sekilde donuyor. Yolun durumuna gore bu durum ciddi risk tasiyabiliyor.

Konuyu cok onemli buldugum icin tekrar vurgulamk istedim. Hatirlatanlara tesekkurler.
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,703
Mesajlar
1,522,439
Kayıtlı Üye Sayımız
166,546
Kaydolan Son Üyemiz
Behcet001453

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst