Gezenbilir, Ayazağa Belgrad Ormanlarında Keşfedilen Yolların Kutlama Gezisi (8 Mart 2009)

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan eeg52 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 588
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 72,133
Ynt: Gezenbilir, Ayazağa Belgrad Ormanlarında Keşfedilen Yolların Kutlama Gezisi (8 Mart 2009)

th_SL270222.jpg
 

Etiketler


Ynt: Gezenbilir, Ayazağa Belgrad Ormanlarında Keşfedilen Yolların Kutlama Gezisi (8 Mart 2009)

34 jep ... plakan atatürk sanayide atide ... ormanda unutmuşun :D
 

Ynt: Gezenbilir, Ayazağa Belgrad Ormanlarında Keşfedilen Yolların Kutlama Gezisi (8 Mart 2009)

Gerçekten mükemmel bir gezi oolmuş,paylaşımınız için teşekkürler.
 



Ynt: Gezenbilir, Ayazağa Belgrad Ormanlarında Keşfedilen Yolların Kutlama Gezisi (8 Mart 2009)

dronder' Alıntı:
bilmem mi :D

yükseltme lastik arabayı inanılmaz değiştiriyor...

görüşmek üzere...

Önder benim 33'ler hafta başında takılıyor, bakalım nasıl olacak....

Örnekteki gibi olmalı....
http://www.sahibinden.com/duz_duvara_tirmanabilirsiniz_WQQaXQQ12889349WQQpXQQdisplayitem
 

Ynt: Gezenbilir, Ayazağa Belgrad Ormanlarında Keşfedilen Yolların Kutlama Gezisi (8 Mart 2009)

3 üncü gurupta kimsede foto yok anlaşılan :(
sudan geçiş videolarıoda gelmemiş :(
 

Ynt: Gezenbilir, Ayazağa Belgrad Ormanlarında Keşfedilen Yolların Kutlama Gezisi (8 Mart 2009)

beatrix' Alıntı:
Önder benim 33'ler hafta başında takılıyor, bakalım nasıl olacak....

Örnekteki gibi olmalı....
http://www.sahibinden.com/duz_duvara_tirmanabilirsiniz_WQQaXQQ12889349WQQpXQQdisplayitem

örnektekinden çok daha güzel olacaktır. örnekteki araç biraz artikülasyona girse lastikler sürter...

ama senin çamurluklar kesildi, dodik takıldı.

şimdiden haıyrlı olsun...
 

Ynt: Gezenbilir, Ayazağa Belgrad Ormanlarında Keşfedilen Yolların Kutlama Gezisi (8 Mart 2009)

evedilaz' Alıntı:
3 üncü gurupta kimsede foto yok anlaşılan :(
sudan geçiş videolarıoda gelmemiş :(

Valla 3. grupta Ben vardım... Arkadaşları Çekmekten fotograf çekmeye zaman bulamadım.. ;D ;D ;D
Şaka bi yana
%80i std. araç olunca foto çekmeye kimsenin zaman olmadı çamurla boğuşmaktan
 





Ynt: Gezenbilir, Ayazağa Belgrad Ormanlarında Keşfedilen Yolların Kutlama Gezisi (8 Mart 2009)

Serkan gerçekden tebrikler,diğer arkadaşlar lütfen yanlış anlamasın,bir bilgiyi paylaşmak istiyorum hazır yeri gelmişken.Görüntülerini seyrettiğim neredeyse bütün araçlar kanallarda hep direksiyonu,ya tam sağ yada tam sol kırıyorlar farkında olmadan.Buda aracın yolda akışkanlığını engelliyor,geçtiğiniz etapdaki çamuru,buz olarak düşünün,direksiyonu tam sağa veya sola çevirmeniz,ilerlemenize yardımcı olmaz.Serkan arkadaşımızın gelişi ve direksiyon konumuna lütfen dikkat edin.Enson çıkısında da direksiyonu tam sağ yapınca araç nasıl kontrolden çıktı görün.Direksiyonu mümkün olduğunca düz tutmaya çalışın.

Dediğim gibi yazdıklarım yanlış anlasılmasın,yeni katılan arkadaşlara bilgi amaçlı yazdım.Teşekkürler.
 

Ynt: Gezenbilir, Ayazağa Belgrad Ormanlarında Keşfedilen Yolların Kutlama Gezisi (8 Mart 2009)

Ben bir zaman önce bununla ilgili bir konu açmıştım ama kimse pek ilgilenmedi...!
En basit yöntem; direksiyonun üst tepe noktasına band ile işaret koymaktır.
Almanya'da gördüğüm bir Offroad eğitiminde öğrenmiştik.
Ama burda bize kimse katılmadı :(
 

Ynt: Gezenbilir, Ayazağa Belgrad Ormanlarında Keşfedilen Yolların Kutlama Gezisi (8 Mart 2009)

Ergun Bey,doğrusu bu ama bazen ben bile unutuyorum,kızıyorum bu araç niye gitmiyor diye,etrfımdakiler bağırıyor direksiyonu düz tut diye,düzeltince araç hemen yolunu bulup yağ gibi gidiyor.
 

Ynt: Gezenbilir, Ayazağa Belgrad Ormanlarında Keşfedilen Yolların Kutlama Gezisi (8 Mart 2009)

teşekkürler arkadaşlar..o parkurda kanal olduğunu aşağıda söylediler bize ama gidip inceleyemedik yakından..sert kanallarda araç kanala düştükten sonra ilerleme sağlanamıyorsa direksiyonu hafif sağsol yaparak lastiklerin yanlardan tutunmasını sağlamakta etkili oluyor..
öğreneceğimiz çok şey var..insan en iyi yaşayarak öğreniyor...
 



Ynt: Gezenbilir, Ayazağa Belgrad Ormanlarında Keşfedilen Yolların Kutlama Gezisi (8 Mart 2009)

beatrix' Alıntı:
Ben bir zaman önce bununla ilgili bir konu açmıştım ama kimse pek ilgilenmedi...!
En basit yöntem; direksiyonun üst tepe noktasına band ile işaret koymaktır.
Almanya'da gördüğüm bir Offroad eğitiminde öğrenmiştik.
Ama burda bize kimse katılmadı :(
gene lazlığım tuttu, iki üç tur çevrilen direksiyonda bant olsa ne işe yarar??? açıklama lütfen :D
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,703
Mesajlar
1,522,439
Kayıtlı Üye Sayımız
166,546
Kaydolan Son Üyemiz
Behcet001453

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst