Forester 2.0x Mi Nıssan Pathfınder 3.3 Mü

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan anıl-bulut Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 48
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 36,146

anıl-bulut

Ana Kamp
Mesajlar
36
Tepkime Puanı
0
Öncelikle tüm gezenbilir ailesine merhabalar aranıza yeni üye olarak ve bu forumu çok severek katıldım.bu aralar bende yerden biraz yüksek ama beni üzmeyecek temiz bir 4x4 almaya karar verdim ve uzun inceleyişlerdeyim.aklımda 2002 2005 arası turbosuz temiz bir forester almayı düşünüyorum araştırmalarım ve incelemelerim sonucu aracın pek bir kronik sorunu yok gibi yakıt ve kullanım konusuna gelince agresif biri değilim ve sürekli sakin bir kullanıcıyım ara sıra bir 5 dk basar sonra motorun homurtusunu içimde hissedince ayağımı gazdan çekerim.yarışçı bir ruhum yoktur tamamen konfora ve motor gücüne odaklı birisiyim ve bu yüzden bana 2.0 turbosuz foresterin yeteceğinin kanaatindeyim.aracı lpg ile kullanmak istiyorum bu bana sorun olurmu.siz değerli forum üyelerinin görüşleri ile satın alacağım kesindir.bir yandan da aklımda senelerden beri sorunsuz çalışan arıza nedir bilmeyen nissan pathfinder var ikisi arasında açıkçası çok kararsız kaldım nissan hakkında pek fazla bilgi sahibi değilim bu iki aracın bandrolleri ve lpg de yakıt tüketimleri nedir kullanımım normal şehir içi ara sıra çok hafif 2 çekerin bile gidebileceği yolda kullanmak istiyorum(gezi piknik vs için) ülkemiz malum yakıt fiyatları olduğu için istemesemde gazlı binmek zorundayım ama asla araç bakımlarını aksattam ve kendimden daha iyi araca bakan birisiyim bu iki model hakkında değerli forum üyelerinden yardımlarınızı bekliyorum şimdiden verdiğiniz cevaplar için teşekkürlerimi sunarım saygılar anıl-bulut...
 

Etiketler
Ynt: Forester 2.0x Mi Nıssan Pathfınder 3.3 Mü

merhaba öncelıkle foruma hoşgeldınız..
yakıt ve vergi olayını düşünüyorsanız pathfınder 3.3 pek mantıklı gözukmuyor dıyebılırım :smiley:
bende turbosuz 2004 forester 2.0x arac var. vergisi bu sene için 520+520..yakıt olarakta 100 km de lpg de şehiriçi 13-14 lt lpg,şehırlerarası ise 9-10lt lpg yakıyor..güç olarakta bzım foresterlar için 125hp yazıyor ama yurtdışı forumlardan uzun uzun arastırmalar ve okudugum konular netıcesınde bı aralar ülkemıze arac ıthalatında vergılendırme sıstemı hp ye göre yapıldıgı için fazla gösterılmemıs..yurtdışı forumlarada ej201 kodlu motorların 136hp oldugu yönunde bır kanıya varmış bulunmaktayım..gerçi forester hafıf arazi şartları için üretılmış bı arac ama youtube da rusların foresterlarla yaptıklarını izlersenız bu araclar agır arazı şartlarında bıle yeterı kadar performanslı :smiley:
 

Ynt: Forester 2.0x Mi Nıssan Pathfınder 3.3 Mü

sayın erolkan bey öncelikle cevabınız için teşekkür ederim :smiley:nıssan pathfinderin 6 aylık bandrolu yaşından dolayı 98 99 olanınki 363 tl olduğunu öğrendim ama bu aracında subaruya göre biraz büyük olduğunu düşünüyorum ve 2 el rakamları nereden baksanız 2002 2005 kasa fiyatına yakın rakamlardan sözediliyor(19.500 den 28.000 e kadar çıkıyor)ve 2 eli subaru kadar hızlı değil çabuk satılmıyor genelde isteyen ve hastası tercih ediyor.açıkçası bu durumda pathfinderin avantajı pek kalmıyor ama yavana atılacakda bir araç değil.nissan yıllardan beri sorunsuz ve ömürlük motorları ile ünlüdür(primera 97miz vardı 274 bin km deydi sattığımızda ve saat gibiydi.)kesinlikle araç deposu ve vergisi beni sıkmamalı(onlara çalışmak istemiyorum)makul oranlarda.subarudan lpgde 1.3 multijet ekonomiside beklicek halimiz yok nihayetinde subaru iyi mal iyi para.galiba sizin 2004 model aracınız yeni senede(2014 ocak)bandrolü bir dilim daha düşecek.ortalama 13 14 lt lpg diyorsunuz anladığım kadarı ile km de 30 35 krş'a tekabül ediyor.yani toparlarsak bu günün şartlarında 50 tl ye şehir içi;190 200 km ye yakın yol yapıyor anladığım kadarı ile.bu arada sizin aracınız satılık galiba ilan sitelerinde gördüm herhalde model yeniliceksiniz.2002 2005 kasayı tercih etme sebebim bu kasanın bir üst makyajlı kasadan bana göre daha asil ve daha çekici durması.forester ve gaz hakkında bir çok forum okudum(yabancı forumlarda dahil) lpg montaj ustaları ile görüştüm elde ettiğim bilgiler şunlar;forumdan anladığım kadarı ile lpg işi biraz şans galiba sorun yaşayanı da var memmun kalanıda(bu arada siz memnunmusunuz brc kullanmayı düşünüyorum servis ve yaygın çevre nedeli ile tavsiye edermisiniz)brc yi tercih etmem marka fanatikliği değil yıllardan beri kime sorsam sorunsuz olmasından ve hangi taksiye baksam brc olmasından biraz.montaj ustalarına gelince;prinsi aradım(sözde en iyi diye)sorun olmaz daha önce yaptığımız araçlar getir takalım birde yağlama koyarız hiç bir problem olmaz dedi.bostancıda brc özmarmarada bir mühendis olan usta ile görüştüm ve beni tamamen aydınlattı ve oda tamamen uyumlu yanlız 25 30 bin sonra sübap uzaması gösterebilir senin aracına boxer sistem 2+2 uygulayacağız dedi.montajdan önce yakıt filtren hava filtren yağın falan temiz olsun vede nkg nin iridyum lpg için olan bujilerini kullan titremeye karşı ve daha iyi ateşleme için buji kablolarınında sağlam olması gerekliymiş(bu bir tavsiyedir faydası oluyor dedi)ve sistem kesinlikle arıza ışığı yakmaz garanti dedi.sübap olayına gelince çelik sübap takıyorlarmış ama jaspa subaruda aşınan sübap değil sübabın yatağıdır diyor ve subaruda lpg pek tavsiye etmiyorlar.brc ustasıda sigorta yaparız 2 sene dedi sübaba karşı bu durumda.prinsteki yağlama ve lovatodaki obd2(araca göre otomatik kalibrasyon yapan beyin)sordum yağlama tamamen hikaye motora kurum yapmaktan başka hiç bir işe yaramaz obd2 içinde aynı şey brcde de var dedi.senin subaru çok farklı bir sisteme sahip herkes subarudan anlamaz çok düzgün montaj yapılması gerekli olduğunu söyledi.aksi takdirde ne ayar çekersen çek verim alamassın dedi.montaj fiyatı 1900 nakit boxer sistem ve bakır boru kullanılmıcak bide galiba enjektör farklı.birde edindiğim bilgiye göre 2002 2005 kasalar motor üstünden sübap ayarı çekilebiliniyormuş ama üst kasalarda motor aşağıya inmesi gerekiyormuş.buda extra masraf demek tabiki.sayın erolkan bey bana bu araç lpg de sorun yaşatırmı 2004 veya 2005 100 bin altı veya 130 bin km arası siyah yada gümüş gri 25 26 bin arası vermeyi düşünüyorum.öncelikle vermiş olduğunuz cevaplar için tekrardan teşekkür ediyorum.sizden yeni yorumlarınızı bekliyorum saygılar anıl-bulut...
 

Ynt: Forester 2.0x Mi Nıssan Pathfınder 3.3 Mü

boyut olarak patfınder daha hacimli tabıkı subaruya göre çunku farklı katerogılerın aracları :smiley: ikisini aynı kefeye koymak subaruya haksızlık olur ;)
biraz arastırma yaparsanız subarununda mekanık ve motor anlamında bayagı bı dayanıklılıga sahıp oldugunu öğrenebılırsınız..mesela yurtdısında 530.000mil hıc motor yapılamadan hala kullanılan subarular var:smiley:http://www.subaruhighmileageclub.com/ bu sıteyı bı ınceleyın ..
evet benım arac ılanda hevesım 2.5 turbo..ama 2002-2005 arası kasalar rıjıt şasi ve görunum olarak dıgerleıne göre daha agresıf duruyor..
lpg konusunda ise bence markadan ziyade subarudan ve lpg montajından iyi anlayan bır usta bulmanız daha önemlı..sonuçta hıcbır lpg sırketı subap aşınmayacak dıye garantı veremıyor..neden daha fazla para ödeyelım montaja değilmi?
yağlama sistemi bızım araclarda hıkaye demışlerdı motorlarımız alumınyum alaşımlı oldugu için pek bı fayda görülmüyormuş bızım araclarda..
subap uzaması görulebılır bı ıhtımal ama ne zaman?belkı 40 bın sonra belkı 140 bın sonra bu aracınızı kullanımızla alakalı bence..
1999-2005 arası turbosuz foresterlarda subap ayarı yandan kapaklar acılarak yapılıyor..turbolularda ve 2006 sonrası olan araclarda motorun ınmesı gerektıgını söylemıştı caddemotordakı ustalarımız..
km konusunda bende pımpırıklıydım.bu arac benım 3. aracım aha önce hıc 100k nın üzerınde aracım olmadı.ama bu aracı alırken bayagı arastırma yaptım..aynı fıyata daha düşük km lı ama servıs bakımı olmayan,nasıl kullanıldıgı bılınmeyen araclardan tırstıgım için bu aracı yetkılı servısten 168.000km de aldım..ve allaha şükür bana bı sıkıntı çıkarmadı :smiley: sonuçta aracımın seceresını bılıyorum :smiley:
emın olunkı subarunun servıs agı bıraz genışlese bu fıyatlara imkanı yok bu kadar kendıne has özellıgı olan(boxer motor,symmetrıcal awd vs..)arac bulamazsınız..adamlar üetıme geçtıgınden berı awd sistemı üzerınde uzmanlaşmışlar artık.. dunyada bakın bakalım kaç tane arac markası boxer motorla kendıne has üretım yapıyor ::smiley:
 

Ynt: Forester 2.0x Mi Nıssan Pathfınder 3.3 Mü

belki düzde pathfınder a yetişemeyebılırsınız forester la .. ama vıraj performansı konusunda forester'ı tek geçerim..
boxer motor düşük agırlık merkezı ve şasi rijitliği sayesınde gayet iyi bir yol tutuş sizmest edıyor :smiley:
gerçi ne kadar bahsetsemde bı subaruya bınmeden bunları hıssetmenız bıraz zor gıbı ;)
eger güvenlıkte önemli diyorsanız youtube dan çarpışma testlerınede bı göz atın...
 



Ynt: Forester 2.0x Mi Nıssan Pathfınder 3.3 Mü

aslında dediğiniz gibi forester diğer araçlardan tamamen farklı bir konsepte sahip bir araç.km olayına aslında dediğiniz gibi pek takılmamak lazım nihayetinde yetkili servis bakımlı olunca.sizce 2002 2005 arası kasa forester'a en fazla ne kadar vermeliyim gaz konusuna gelince dediğinize katılıyorum nihayetinde subarudan anlayan bir gaz ustası lazım pathfinderdan biraz vazgeçtim gibi bu günün şartlarında en an km de 40 45 krş yakar gözü ile bakıyorum ki bu rakam şu şartlarda gerçekten fazla gazda bile olsa sonuçta v6 3.3 bir motor.verebileceğim miktar 2002 ve 2005 arası kasalara yeter anca nissan alırsam güçlü sorunsuz motor iyi arazi aracı sağlamlık subaru alırsam awd ve boxer motor ve yeni model avantajım var.2002 2005 model yılı arasında olan kasayı gerçekten seviyorum.bu aracı istanbulda kime gösterebilirim siz galiba aynı kasanın turbosuna geçiş yapacaksınız.tavsiye edebileceğiz bir servis ve lpg ustası varmıdır.açıkçası pathfinder bana galiba biraz büyük ve hantal gibi geldi ama oda sınıfında çok iyi bir araçtır.siz gazdan memnunmusunuz 2.0 motorda nasıl bir performans sergilliyor beni tatmin edermi yoksa beni üzermi.açıkladığınız görüşler benim için gerçekten çok önemli ve hepsini dikkate alıyorum.foresterlarda alırken neye ve nelere dikkat etmeliyim bakım ve masraf olarak beni üzermi.yedek parça durumu nasıldır.bildiğim kadarı ile 2004 ler yeni senede bir dilim daha düşecek heralde.subarununda çok dayanıklı ve uzun ömürlü olduğunu gözarıda kesinlikle etmemek gerekiyor.sadece alırken ve kullanırken sorun yaşamak istemiyorum.mesela 2004 veya 2005 alırsam aynalarını bir üst kasadaki gibi sinyalli direksiyon 4 kollu ise 2005 deki 3 kol direksiyon hız sabitleme deri döşeme falan yaparım bana bu kadarı yeter.ilk defa gazlı bir araç tercih edeceğim için biraz tedirginim.bakım olarak neleri gerektirir arka amortisörlerinin çabuk patladığı söyleniliyor ve gerçekten fiyatı pahalı. motor bakımı hariç difransiyel takoz keçe büyük bakımlar vs bakımları pahalı oluyormu
 

Ynt: Forester 2.0x Mi Nıssan Pathfınder 3.3 Mü

ben 2002 -2005 arası olanlara bakımı iyise en fazla verecegım rakam 28.000 tl'dir..
İstnabulda caddemotors,çekmeköy bayraktar sevisi vs.. yerler var..orlara gösterebılırsınız..en azından yetkılı servıse aracın gırıp gırmedegını öğrenırsınız..bayraktar çekmeköyde cuneyt bey var..bızım subaruclub üyesı o yardımcı olabılır dıye düşünüyorum.. eger ozel servıse gösterecegım dersenız jaspasubaru ibrahım abı var..
Bence foresterlarda en önemlı noktalardan bırı arka amortısorlerın sağlamlıgı..self levelıng denılen kendınden ayarlı amortısor oldugu için orjınalı bıraz pahalı oluyor.. onun dışında motoruyla oynanmamış ve zamanında yagı suyu değiştireilen bı subarunun pek bır sorun cıkaracagını düşünmüyorum 3 yıllık bır subaru kullanıcısı olarak :smiley:
tabı test ederken kuma veya 4 çekerı test edebılecegınız ortamlarda aracı test edın.. vites geçişlerının sarsıntısız olmasıda önemlı bı konu..ben 200.000 agır bakımını 2.150 tl ödeyerek yaptırdım..sadece trıger ve perıyodık bakımları 1550tl cıvarı tutuyor. ben extradan sol ön cam köşesını değiştirdim. ön ve arka takımların bakımlarını yaptırdım..sonuçta araca ne kadar bakarsanız oda size masraf az çıkarır..araca bakmayıp sonra amma masraflı aracmış demezsınız :smiley:
 

Ynt: Forester 2.0x Mi Nıssan Pathfınder 3.3 Mü

lpg den memnunum.. gerçi ilk başlarda montaj yapanın bılgısızlıgı yüzünden bıraz ugrastım ama sonra ayarı tutturucunca bi sıkıntı kalmadı..yakış olarakta forester fazla yakıyor dıye düşünmeyın..çünkü bu arac devamlı 4 çeker..digerlerı gıbı normalde onden çekış olup arac zorlandıgında güçü arkalara vermıyor..ılk kalkış anından ıtıbaren fabrıka çıkışlı olarak otomatık vıteslıler %60 ön %40 arka çekışı,manuellerde ise devamlı n%50 ön %50 arka çekışı vardır.. otomatıklerde bu durum yol şartlarına göre değişip en az %90 ön %10 arka olacak şekılde arac kendını ayarlıyor ama hıc bı zaman kavrama ayrılmıyor.
 

Ynt: Forester 2.0x Mi Nıssan Pathfınder 3.3 Mü

dün geceden bu sabaha kadar oturdum ve forumda ne kadar bu araç hakkında bilgi var ise okudum aracı övenlerde var dokunma zengin işi can yakar diyenlerde kimisi takmış kafayı siboba kimisi vergiden şikayetçi.forumda;şanzıman vuruntuları motor radyatör sorunları şanzıman takozları ve 2 vites geçiş vuruntuları aktarma arka poryalar çözülemeyen titreme(rolantide benzinde iken)4 vitesli şanzımanın yetersiz kalmasına kadar sorun yaşayıp foruma yazanları baştan aşağıya okudum cadde motorstan 2 el aynı gün yola çıkıp yolda yatak sarıp 11 bine motor yaptıran bile olmuş işin açıkçası açık konuşmak gerekir ise forum ve subaru kullanıcıları özel ve yetkililerden pek memnun değil daha doğrusu kullanıcılar istediklerini ustalara aktardıkları halde yanıtsız ve cevapsız sorunların kafalarda soru işareti olarak kalması açıklığa kavuşmaması.açıkçası bir sizde böyle problemlere rastlamadım üstelik siz bu km de olmanıza rağmen.lpg konusu hariç ve 200.000 km yi devirmenize rağmen.bu problemleri okuyunca biraz endişelendim acaba öteki markayamı yönelsem mi dedim kendi kendime.ama aynı arızaların birebir benim başıma geleceği de söz konusu olamaz tabiki.bu arada beni forumda yanlız bırakmadığınız için teşekkürlerimi borç bilin bir gün yolunuz tuzlaya düşerse mutlaka ziyaretinizi beklerim.biraz yetkili servisleri 2 el araçlara bakıp birkaç özel servis ustaları ile görüşmeler yapıp karşılaştırma yapacağım bakalım onların görüşleri birbirini tutacak mı? model olarak 2004 den aşağısını pek düşünmüyorum 2005 olsa iyi olur aslında kendim benzinli alıp gazı kendim taktırsam daha mı iyi olur sizce erolbey yoksa hazır sistemli daha mı iyi olur.biraz pimoirikli biriyim araçta harcanan paraya acımam ama karşılığında da periyodikler hariç en az derecede sorunsuz binmek için çaba sarfediyorum.istanbulda lpg için bildiğiniz iyi bir yer varmı bence aracınızı satmayın vergi dilimi düşücek 10 yaşa girdiği için en azından ettiğiniz o kadar masraf için binin.yorumlarınız için çok teşekkürler...
 

Ynt: Forester 2.0x Mi Nıssan Pathfınder 3.3 Mü

daha öncede belırttıgım gıbı japon arabaları sorunzuluklarıyla bılınırler.. adam arabaya bakmamıştır tabıkıde masraf çıkarır..bence bu her arac için gecerlıdır sadece subaruya ait değildir..eger benım gibi pimpirikliyseniz lpg yi bence kendınız taktırın ;)
İstanbulda lpg için bildigim yer yok ama bence lpg için fazla parlar ödemeyın..yok bızım marka şöyle yok böyle iyi vs.. şeyler bence hıkaye..muhım olan montaj.. en ıyı marka dedıgımız markalardan taktırıpta sorun yaşayanlarıda forumlarda bulmak mumkun...
sibob konusu sadece subaruda değil lpg ıle kullanılan bütün araclarda olabılecek bır sorun,
şanzıman yagını ve dıfransıyel yaglarını zamanında değiştirmezsenız tabıkı şanzımanda vuruntular yaşarsınız değil mi her markada?
rolantıdekı lpg olan tıtreme bende de var.ama bunun çözumu basıt rolantıde ıken park lambalarını yakıyorsunuz sarj dınamosu akuyu beslemeye baslayınca o sorunda ortadan kalkıyor..lpg de 13v cıvarlarında olması gereken voltaj bızım araclarda sarj dınamosu ıhtıyac halınde akuyu besledıgı ıcın normalde extra guce ıhtıyac duymadıgıdan lpg voltajına denk olmuyor. ama park lambasını actıgınızda sarj dınamosu beslemeye baslayınca o sorunda ortadan kalkıyor.bizzat denedım..
 



Ynt: Forester 2.0x Mi Nıssan Pathfınder 3.3 Mü

anlayamadığım birşey var piyasadaki turbolar turbosuzlardan daha ucuz anlam veremedim gitti.sizler bu konuda ne düşünüyorsunuz.galericiler piyasayı mahvetmiş durumdalar.belki 24 25 bine alacağımız araçlar 29 30 dan aşağıya değil bu beni çok sinir ediyor.ama pişman olmamak için çok fazlada olsa bekleyip bir tane alacağım nasıl olsa acelem yok.para peşin olduktan sonra heryer araç kaynıyor.cadde motora bi gidip bakayım bu gün neler söyleyecekler araçlar hakkında bu arada erol bey gaza dediğiniz gibi fazla para vermemek lazım size milano kaça maloldu.ben ortalama hepsine işletmede dahil 2000 binden fazla vermeyi düşünmüyorum sizce yeterlimidir
 

Ynt: Forester 2.0x Mi Nıssan Pathfınder 3.3 Mü

anıl-bulut' Alıntı:
anlayamadığım birşey var piyasadaki turbolar turbosuzlardan daha ucuz anlam veremedim gitti.sizler bu konuda ne düşünüyorsunuz.galericiler piyasayı mahvetmiş durumdalar.belki 24 25 bine alacağımız araçlar 29 30 dan aşağıya değil bu beni çok sinir ediyor.ama pişman olmamak için çok fazlada olsa bekleyip bir tane alacağım nasıl olsa acelem yok.para peşin olduktan sonra heryer araç kaynıyor.cadde motora bi gidip bakayım bu gün neler söyleyecekler araçlar hakkında bu arada erol bey gaza dediğiniz gibi fazla para vermemek lazım size milano kaça maloldu.ben ortalama hepsine işletmede dahil 2000 binden fazla vermeyi düşünmüyorum sizce yeterlimidir

Motor tipi 2 dir subarularda,atmosferik ve turbo,atmosferikler düz tipi turbosuz olanlar,en sağlıklı motorlardır,
yakıtı tuboya göre düşükdür,subarular boksör dediğimiz karşılıklı piston ile çalışırlar,ses desibeli çok düşükdür
ve sarsıntısızdır,lpg olayına gelince subarulara lpg pek önerilmiyor,motor tipleri siboblar alt kısımda kaldığı için
sobop ayarı yapmak için motorun aşağı inmesi gerekiyor buda hep masraf demek oluyor,subarular sevis dışında
bakımları çok zor yapılan araçlar,ama benzinde kullanıcam derseniz alın derim,sadece yağ filitre bakımını her yerde yaptırabilirsiniz,sahibinide kolay kolay üzmez,kullanımı çok keyiflidir,asfalta ise inanılmaz işler yaparlar,
yüksek beygirli araçlar bile subaruyu kolay kolay geçemez,tabii bu pilot farkına değişim gösterir,
caddeye fiat için uğrayın,sahibinden e bakın mümkümse,çok çabuk alınan satılan araçlar değiller,ama kullanıcısı subarudan başkasınada binmez onu söylim,almanızı öneririm,ne olursa olun aracı mutlaka bir ustaya gösterin,
bitik motorlar bile yeni katılan katkı yağları nedeniyle yağ yakmaları önlenebiliyor,tabii bu bir süre için geçerli
sonra elinizde kalmasın,bugün bir subaruya motor yapmak 7 ila 10000tl arası,iyi düşünün umarım gönlüze göre bir araç bulursunuz,saygılar
 

Ynt: Forester 2.0x Mi Nıssan Pathfınder 3.3 Mü

anıl-bulut' Alıntı:
anlayamadığım birşey var piyasadaki turbolar turbosuzlardan daha ucuz anlam veremedim gitti.sizler bu konuda ne düşünüyorsunuz.galericiler piyasayı mahvetmiş durumdalar.belki 24 25 bine alacağımız araçlar 29 30 dan aşağıya değil bu beni çok sinir ediyor.ama pişman olmamak için çok fazlada olsa bekleyip bir tane alacağım nasıl olsa acelem yok.para peşin olduktan sonra heryer araç kaynıyor.cadde motora bi gidip bakayım bu gün neler söyleyecekler araçlar hakkında bu arada erol bey gaza dediğiniz gibi fazla para vermemek lazım size milano kaça maloldu.ben ortalama hepsine işletmede dahil 2000 binden fazla vermeyi düşünmüyorum sizce yeterlimidir
turbolu arac kullanmak normal atmosferık kullanmaya benzemez..dikaatlı kullanmak lazım..motor ısınmadan yuklenmemek,uzun yoldan geldıkten sonra hemen stop etmeyıp bıraz turbonun soğumasını beklemk gibi ince noktalar var.. tabı bunlara uyulmadıgı zamanlarda ılerde bı ıhtımal sıkıntılar olabılır..milanoya 1250 tl verdım 150 ruhsat parası=1400tl ye mal oldu..
 

Ynt: Forester 2.0x Mi Nıssan Pathfınder 3.3 Mü

Subarunu lpg öneridiği tek firma,teleflex hollanda malı lpg dir,
japon harikası subaru bugün lpl araç üretmekde ve kullandığı lpg markası teleflexdir,saygılar
 

Ynt: Forester 2.0x Mi Nıssan Pathfınder 3.3 Mü

bu fıyatlar sadece galerı için gecerlı değil..ben caddeden aldım aracımı bı tane turbolu kestırmıştım gözume. takas için aradım nerdeyse benım aracı doğan sahın fıyatına alacaklardı..ama bana satarken 500tl ancak düştüler fıyatta :smiley:
subaru satarken sabırlı olmak gerekır..bu aracı gerçekten bilen kısıler veya daha önce subaru kullanmış kışıler alıyor..
ama galerıler fazladan 3-4 bın koyuyorlar fıyata :smiley:
 



Ynt: Forester 2.0x Mi Nıssan Pathfınder 3.3 Mü

PROF11' Alıntı:
Subarunu lpg öneridiği tek firma,teleflex hollanda malı lpg dir,
japon harikası subaru bugün lpl araç üretmekde ve kullandığı lpg markası teleflexdir,saygılar
bu bence bırazda lpg şirketlerıyle anlaşmaya baglı..mesela reno ve dacıa içinde reno brc önerıyor değil mi :smiley:
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,676
Mesajlar
1,522,005
Kayıtlı Üye Sayımız
166,527
Kaydolan Son Üyemiz
Selma Yörük

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst