Forester 2.0x Mi Nıssan Pathfınder 3.3 Mü

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan anıl-bulut Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 48
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 36,146
Ynt: Forester 2.0x Mi Nıssan Pathfınder 3.3 Mü

fiyat olarak 2004 forester için "ben 4-5 sene binerim" diyorsanız 28.000-29.000 tl'den fazla vermeyin
 

Etiketler
Ynt: Forester 2.0x Mi Nıssan Pathfınder 3.3 Mü

anıl-bulut' Alıntı:
bu konuda size katılıyorum binali bey şu an 2006 caddy aracımız var o bile 8 8.5 arası bir tüketime sahip subarunun ş.içi 8 9 lt yakması tamamen imkansız birşey.bu şartlarda mükünatı yok lpg de bile olsa sakin kullanımlarda 35 krş altına düşmez bu konuda doğrusunuz size yine katılıyorum.aslında rakamsal olarak bana nissan biraz daha yakın ama forester de beni pek zorlamaz.nissanda kafamda soru işareti bırakan tankı nereye koyacağım.aynı yine dediğiniz gibi bende nissanın ş.içi 45 50 krş dan(sakin kullanımmlarda)tabi otm şanzımanında etkisi var aşağı rakamları bekleyen zaten bu araçla ilgilenmesin zaten ben bunları göze alarak bu iki model arasında kaldım.yakıtı problem etmiyorum ama tabi bir yere kadar.bir nissan özel servisini aradığımda simit tüp var dedi bende full tank ile 100 mil mi 160 mil mi ne dedi yalan olmasın ş.içi yaptığı yol.dün gittim bir kaç modele bindim araç baya yıpranmış idi araziye girmemiş ama pekde bakmamışlar.bir de forester kullanıp bakmak istiyorum nasıl diye ama nissanı da kolay kolay eliyemiyeceğim herhalde...sabırlı yazmış olduğunuz her yorum için teşekkürlerimi borç biliniz saygılarımla anıl-bulut.

Rica ederim anıl bey yardımcı olabildiyesem ben sevinirim,sonuçda fikir ve bilgi paylaşıldıkça önem değer kazanır,saygılar sunarım..
 

Ynt: Forester 2.0x Mi Nıssan Pathfınder 3.3 Mü

serhatxdurmaz' Alıntı:
fiyat olarak 2004 forester için "ben 4-5 sene binerim" diyorsanız 28.000-29.000 tl'den fazla vermeyin
bu gün bir tane forestere baktım nerede ise anlaşıcaktık adam son anda vazgeçti.araştırmalara devam acele etmiyorum bakalım ne olacak gelişmeleri paylaşacağım...tekrardan herkese açıklamalarından dolayı teşekkürlerimi sunarım.bilgi topladıkça siz değerli forum üyeleri ile paylaşacağım
 

Ynt: Forester 2.0x Mi Nıssan Pathfınder 3.3 Mü

Kafanizi karistirmak istemem ama fiyat konusuna cok fazla takilmayin.
Ikinci elden arac almak gercekten cok zordur.Onemli olan iyi araci bulabilmek.
Gercekten iyi bir arac buldugunuzda bence uce bese bakmamak lazim.
Unutmayin ki satici da eger araci duzgun,bakimli ve az km li ise degerini bilir.
Elbette bakimsiz,cok km li,kazali fiyatina kendi temiz aracini satmak istemez.
Ne yazik ki cok temiz araclarin da gorunmeyen,sirada bekleyen arizalari olabilir.
Hatta bundan arac sahibinin bile haberi olmayabilir.Guvenilir tamirci sarttir.
Arkadasim Toyota'sina (tamircisi ucuz buji takmis haberi yok) zevkle biniyordu.
Gecenlerde arac aniden teklemeye,cekmemeye baslayinca benim tamirciye gittik.
Malum bujilerin hepsinin cakar yerleri tamamen erimis ve ikinci silindirde cizik var.
Bujinin iyisi ile ucuzu arasindaki parasal farkin komik oldugu bilinen bir gercek.
Ama tamircinin bunun bilincinde olup olmadigi ne yazik ki cok bilinmeyenli denklem.
Sonuclari motor yaptirmaya kadar gidebilecek cok basit bir hatadir.
Benzer durum,silindir kapak contasi ile benim de basima gelmisti.
Aracimin eski sahibi yakin bir dostuna yuksek hararet gordugu icin motor yaptirmis.
Iyi tamirci diye bilinen yakin dost gomlek,piston vs yi orjinal,contayi kesme kullanmis.
Japon'larda kesme conta yuzde bir belki olumlu sonuc verir,gerisi hep husrandir.
Peki kesme conta ile orjinal arasindaki ucyuz TL lik farka deger mi,kesinlikle degmez.
Araci aldigim arkadasimin bundan haberi bile yok,bana sifir lastik takip satti aracini.
Ornekler cogaltilabilir.Ustte yazdigimi,arastirma yapip dusunun,iyi bir araci kacirmayin.
"Iyi mal iyi para" lafi dogrudur.Tabii ki iyi mal,gercekten iyi mal ise.
Sabirla arastirmaya devam edin illaki aradiginiz araca ulasirsiniz.
Sahsi dusuncelerim ve tecrubelerimdir,faydali olmasini umarim.
 

Ynt: Forester 2.0x Mi Nıssan Pathfınder 3.3 Mü

aynen dediğiniz gibi bahadır bey bu konuda hiç acele etmiyorum anlıyacağınız çok ince eliyip sık dokuyacağım işin açığı hangi aracı önce temiz ve uygun bulursam onu değerlendirmeye çalışacağım.forumdaki yorum yazıp yazmayan sizler de dahil herkeslere bir kez daha teşekkürlerimi sunarım.paylaşıma devam.herkese iyi forumlar.saygılarımla
anıl-bulut.... :smiley:
 



Ynt: Forester 2.0x Mi Nıssan Pathfınder 3.3 Mü

öncelikle selamlar,
ilk sayfalardaki yazılarınızı okumak istedim ama okuyamadım başım döndü.
biraz paragrafa dikkat edip ve konu faklılıklarında satır boşluğu bırakırsanız çok iyi olur.

bende aynı ikilemde kalıp forester turbo aldım. çok çok memnunum. arkadaşımda pathfinder 3.3 var.
gezilere beraber gittik genellikle. pathfinder'ın standart yüksekliği forester ile aşağı yukarı aynı.
ama pathfinder a daha büyük lastik takabilirsiniz.
forestera ise en fazla 60 yanağı 70 yaparsınız. buda size 4-5 cm yükseltir. get ile de yükselttiğinizde aracınız orjinalden 10 cm yükselmiş olur.
bunların maliyeti forester da lastik dahil 1500 tl olabilirken bu pathfinder da 4-5 bin tl ye çıkabilir.

forester pathfinder a göre daha konforlu, daha sessiz, daha az yakıyor, ani kalkışlarda ve uzun yolda daha hızlı, daha güvenli. kaza test leri daha iyi. yani aklıma gelenler bunlar.
2.0 turbo aracım şehir içinde kullanıma bağlı 32-45 kuruş şehir dışında 24 kuruşa kadar düşüyor.
bu pathfinder da çok daha yüksek.

resimleride yükleyeyim. resimlerdeki iki araç aşağı yukarı aynı yükseklikte. hatta benim arac bir iki cm daha yüksek olabilir. yere ilk değme noktası olarak.
pathfinder yapısı ve ismi gereği araziye daha yatkın tabi uygun modifiyeler ile. ama iki aracı standart halleriyle yan yana koyun bir birlerine çok benziyorlar yapı olarak.





 

Ynt: Forester 2.0x Mi Nıssan Pathfınder 3.3 Mü

kardaki resimlerde arabada normal lastik ve 3 cm yükseltme var. diğer resimlerde a/t lastik ve 5 cm yükseltme var.



 

Ynt: Forester 2.0x Mi Nıssan Pathfınder 3.3 Mü

Herkese selamlar, ben de Forester ve Honda CR-V/HR-V modelleri arasında kaldım. Forester kullanıcıları olarak sizlere birkaç soru sormak istiyorum, düşünceleriniz benim için önemli. Yeni düğün yapacağım için motorumu satıp bu araçlardan birini alacağım, bütçem max. 25.000 TL

- Forumda birçok yazı okudum forester hakkında, ben aracı Kars'ta kullanacağım malum hava şartları ağır. Yakıtı, sevisi, parçası hep önemli konular. Servis olarak Honda daha avantajlı gibi duruyor ama benim gönlüm Forester'da, Kars civarında Forester kullanan arkadaş var mı acaba forumda?

- Forester modelleri arasından 1998-2002 arasında turbosuz modellerde satılık araç sayısı pek fazla yok, bu yıllar arasında s-turbo olanlarda da sübap ayarı için motorun inmesi gerekiyor mu, sizce hangi model tercih edilmeli? Benim gücümün yeteceği bu modeller malum.

- Satılık araçların çoğu LPG'li ve markası belirtilmemiş, bu konuda sıkıntı yaşamaktan korkuyorum. Son iki yılda bu konu pek tartışılmamış, şuan durum nedir, sıkıntı yaşayan var mıdır?

- Honda CR-V ve Honda HR-V modelleri ile karşılaştırma ne kadar mantıklı sizce, bu araçlar hakkında yorumlarınız ne olur?

Şimdilik aklımdakiler bunlar, araştırmalarım devam ediyor. Cevaplarınızı bekliyorum, şimdiden teşekkürler.

Osman GÜNEŞ
 

Ynt: Forester 2.0x Mi Nıssan Pathfınder 3.3 Mü



schopen' Alıntı:
Herkese selamlar

- Forumda birçok yazı okudum forester hakkında, ben aracı Kars'ta kullanacağım malum hava şartları ağır. Yakıtı, sevisi, parçası hep önemli konular. Servis olarak Honda daha avantajlı gibi duruyor ama benim gönlüm Forester'da, Kars civarında Forester kullanan arkadaş var mı acaba forumda?

- Forester modelleri arasından 1998-2002 arasında turbosuz modellerde satılık araç sayısı pek fazla yok, bu yıllar arasında s-turbo olanlarda da sübap ayarı için motorun inmesi gerekiyor mu, sizce hangi model tercih edilmeli? Benim gücümün yeteceği bu modeller malum.

- Satılık araçların çoğu LPG'li ve markası belirtilmemiş, bu konuda sıkıntı yaşamaktan korkuyorum. Son iki yılda bu konu pek tartışılmamış, şuan durum nedir, sıkıntı yaşayan var mıdır?

- Honda CR-V ve Honda HR-V modelleri ile karşılaştırma ne kadar mantıklı sizce, bu araçlar hakkında yorumlarınız ne olur?


Osman GÜNEŞ

Selamlar..Daha önceden 2004 atmosferik ve 2009 Forester kullanmış biri olarak;
Servis konusunda bulundugunuz yerlerde tabiki Honda daha avanatajlı..
Subap ayarı yaptırırken turbolu modellerde ve 2006 sonrasında motoru indirerek ayar yapılıyor..
Bence önceliğiniz Lpg takılmamış yada takıldıgı yeri bildiğiniz bi araç tercih ettim ben hep o yüzden sıkıntı yaşamadım..
Crv ve Hrv yi bence karşılaştırma yapmak pek anlamlı değil,Crv iç mekan ve motor gücü olarak dahaönde...

Xperia Z
 

Ynt: Forester 2.0x Mi Nıssan Pathfınder 3.3 Mü

Yanıt için teşekkürler Erol Bey, ağırlıklı olarak CR-V gibi gözüküyor zaten ama ben Subaru için şansımı zorluyorum şimdilik. LPG takılmamış Forester yok gibi şu anda ama bakalım artık, Ağustos ayı sonuna kadar araştırmalarım devam edecek. Sizlerin de yorumlarını ve tavsiyelerini dikkate alacağım. İyi forumlar.
 



Ynt: Forester 2.0x Mi Nıssan Pathfınder 3.3 Mü

crv 4 çeker değildir.
sıkıştığı zaman 4 çekere geçer.
ikisi boyut olarak aynı olsa da çekiş sistemi olarak çok farklıdır.

ben 65 bin km kullandım. lpg li. yazılımlı yüksek basınçlı 1 -1.4 bar arası.
büyük lastikle....
sübap problemi yaşamadım. aracımı sattım. alan kişide bi 10 bindir kullanıyor. yetkili servis motor saat gibi demiş.
100 bin km dir lpg ile kullanıp sorun yaşamayanlar var.

bu yüzden korkmayın. sadece temiz bir araba olsun.
 


Ynt: Forester 2.0x Mi Nıssan Pathfınder 3.3 Mü

mossin nagant' Alıntı:
crv 4 çeker değildir.
sıkıştığı zaman 4 çekere geçer.
ikisi boyut olarak aynı olsa da çekiş sistemi olarak çok farklıdır.

ben 65 bin km kullandım. lpg li. yazılımlı yüksek basınçlı 1 -1.4 bar arası.
büyük lastikle....
sübap problemi yaşamadım. aracımı sattım. alan kişide bi 10 bindir kullanıyor. yetkili servis motor saat gibi demiş.
100 bin km dir lpg ile kullanıp sorun yaşamayanlar var.

bu yüzden korkmayın. sadece temiz bir araba olsun.

Bu araçların manuel olanları az da olsa var piyasada, manuel olan CR-V ve HR-V modeller 4*4'e manuel olarak geçirilebiliyor mu?

Bir de Forester'ın manuel olanları hakkında ne düşünüyorsunuz, daha iyi veya daha kötü müdür sizce? Sonuçta geneli otomatik olduğu için otomatik daha randımanlı gibi bir çıkarım yapıyorum, sizin yorumunuz nedir? Teşekkürler.
 

Ynt: Forester 2.0x Mi Nıssan Pathfınder 3.3 Mü

BEn olsam otomatik tercih ederdim. (Subaruda)

Erol araç aldım.
Suzuki grand vitara xl7 diZel aldım.
Çok avantajları olan bir araç ama subaruyu arıyorum.
İlana koydum tekrar subaru alıcam. :smiley:
 

Ynt: Forester 2.0x Mi Nıssan Pathfınder 3.3 Mü

mossin nagant' Alıntı:
BEn olsam otomatik tercih ederdim. (Subaruda)

Erol araç aldım.
Suzuki grand vitara xl7 diZel aldım.
Çok avantajları olan bir araç ama subaruyu arıyorum.
İlana koydum tekrar subaru alıcam. :smiley:
Hayırlı olsun. Bende bi ara bkmıştım. Burada daha önce kullanmış arkadaşım yakıtının motora göre çok oldugınu ve fazla konfor aranmaması gerektiğini şöylemişti bu araç için..
Bence seni Grandcherokee 4,7 keser,
Oda olmazsa alırsın Srt8 süpper


Xperia Z
 



Ynt: Forester 2.0x Mi Nıssan Pathfınder 3.3 Mü

Ben yazılım yaptırdım, yakıt şehir içi 8.5-9 litre maksimum.
Ama 300 metrede bir ışık var burda 60 sn. Hayvan gibi şehir içi yani.
Uzun yolda 6-7 litre nin altına inenler var.
Konfor gayet iyi aslında. Otobüs gibi.
Grand vitara lardan çok farklı bu xl7 ler.
Kalite, yol konforu falan normal grand vitaralarla alakası yok yani.
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,676
Mesajlar
1,522,007
Kayıtlı Üye Sayımız
166,527
Kaydolan Son Üyemiz
Selma Yörük

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst