KARAVANİST KARAVAN VE EKİPMANLARI FUARI
10-18 Ocak 2026 Tarihlerinde Tüyap'ta Gerçekleşecek Fuar İçin Ücretsiz Davetiyelerinizi Hemen Alın!
*Davetiyeler sınırlı sayıdadır.
Dün yazdığım titreme ve hafif vuruntu sol motor takozundan kaynaklanıyormuş... Ucuz atlattık diyebilirim Zor da olsa İstanbul'dan bulup siparişini verdim. Yağ ve filtre, hava filtresi, 4 buji, antifriz gibi hafif bir bakımdan sonra yarından itibaren Kapıdağıma kavuşucam kısmetse...
Dün yazdığım titreme ve hafif vuruntu sol motor takozundan kaynaklanıyormuş... Ucuz atlattık diyebilirim Zor da olsa İstanbul'dan bulup siparişini verdim. Yağ ve filtre, hava filtresi, 4 buji, antifriz gibi hafif bir bakımdan sonra yarından itibaren Kapıdağıma kavuşucam kısmetse...
Teşekkür ederim...
Araç gözüme biraz alçak geliyor... 2009 üretimi daha sıfır ayarında kusursuz 205/75/15 AT lastikleri değiştirmeyi düşünmüyorum zaten ağır offroad yapmıyorum sadece düşük menzilli doğa gezileri.. Bu yüzden ön tarafı torsiyon ayarı ile arka tarafıda makaslara hafif kavis vererek 3-4 cm yükseltmeyi düşünüyorum... Ferozada bu yola başvuran veya başvurup zararını gören varmı acaba aramızda?
Teşekkür ederim...
Araç gözüme biraz alçak geliyor... 2009 üretimi daha sıfır ayarında kusursuz 205/75/15 AT lastikleri değiştirmeyi düşünmüyorum zaten ağır offroad yapmıyorum sadece düşük menzilli doğa gezileri.. Bu yüzden ön tarafı torsiyon ayarı ile arka tarafıda makaslara hafif kavis vererek 3-4 cm yükseltmeyi düşünüyorum... Ferozada bu yola başvuran veya başvurup zararını gören varmı acaba aramızda?
bende de çamurluk mesafesi arka 85 önler de 82, yükseltmeden önce 78er cm idi , özellikle uzaklaşma açısı bakımından harika oldu, tamponumun arkasını taka taka dışarı doğru eğim verdirmiştim. Lastiklerim 225/75 r15
makaslardan yükseltirken de makinayla değil mümkünse çekiçle kavis verdirin daha çok dayanması için.
bu arada arabamın en son halinin fotoğrafını koymamıştım pazar isoff trial yarışı sonrası çektim, cila mila kalmadı
Teşekkür ederim...
Araç gözüme biraz alçak geliyor... 2009 üretimi daha sıfır ayarında kusursuz 205/75/15 AT lastikleri değiştirmeyi düşünmüyorum zaten ağır offroad yapmıyorum sadece düşük menzilli doğa gezileri.. Bu yüzden ön tarafı torsiyon ayarı ile arka tarafıda makaslara hafif kavis vererek 3-4 cm yükseltmeyi düşünüyorum... Ferozada bu yola başvuran veya başvurup zararını gören varmı acaba aramızda?
Erdek'te feroza popülasyonu çok dedikya, arkadaşta alt komşum olur
Bu arada motor takozu olayını çözdüm buji, filtre, yağ derken araç asfaltta yağ gibi kayar oldu
Ampermetre, eğimmetre ve saat olan 3lü kombine önümde bomboş kazulet gibi duruyor,,, oraya bişeyler monteleme zamanı geldi sanırım...
Ersan abi ek hararet göstergesi gibi birşeyler koymuştu sanırım ama o da, ben de ferozaları satınca koptuk gittik...
En azından orjinal duracak bir analog saat bile işime yarar...
Mesela şu göstergeler;
http://www.hepsiburada.com/Liste/productDetails.aspx?Categoryid=20006809&Productid=otbtc21547241
http://www.hepsiburada.com/Liste/productDetails.aspx?Categoryid=20006809&Productid=otmbrkbr4663052
çapları 2 inç yani 5,1 cm gibi... Yerinde görmek lazım heralde...
Göstergeler güzel görünüyor,neden olmasın çapları büyük gelirse bir miktar genişletilebilir,zaten plastik yerleri.
+ ampermetre ve saat gibi,bunların aynı çapta bulunması çok daha güzel olur..
bende de çamurluk mesafesi arka 85 önler de 82, yükseltmeden önce 78er cm idi , özellikle uzaklaşma açısı bakımından harika oldu, tamponumun arkasını taka taka dışarı doğru eğim verdirmiştim. Lastiklerim 225/75 r15
makaslardan yükseltirken de makinayla değil mümkünse çekiçle kavis verdirin daha çok dayanması için.
bu arada arabamın en son halinin fotoğrafını koymamıştım pazar isoff trial yarışı sonrası çektim, cila mila kalmadı
Beyaz yeni, bordo eski ferozam Her sokakta ikişer feroza oldu hemen hemen Erdek'te...
Özellikle bu mevsim yani zeytin mevsimi sokaklar 4x4lerle dolu. Nivaların bitmek tükenmek bilmeyen sanayi ve tamirci aşkı, lastiklerinin asfalta değince aracın avaz avaz bağırması, şoförün yan koltukta oturanın ne konuştuğunu duymaması vb. etkenler yavaş yavaş Feroza ve Vitara'ya yöneltti heralde milleti
Beyaz yeni, bordo eski ferozam Her sokakta ikişer feroza oldu hemen hemen Erdek'te...
Özellikle bu mevsim yani zeytin mevsimi sokaklar 4x4lerle dolu. Nivaların bitmek tükenmek bilmeyen sanayi ve tamirci aşkı, lastiklerinin asfalta değince aracın avaz avaz bağırması, şoförün yan koltukta oturanın ne konuştuğunu duymaması vb. etkenler yavaş yavaş Feroza ve Vitara'ya yöneltti heralde milleti
Nasılsın? görüşemedik uzun zamandır, bende gelemedim bir türlü Erdek'e.
Bu arada Feroza forumu hala iyi takip ediyorum.
Benim Feroza'da da eğim göstergesi bozuktu, ayrıca orjinal hareret göstergeside iyi çalışmıyordu. Bende eğim göstergesini, dijital saati ve voltmetreyi söküp, yerine aynı model olan Ölçüsan'ın voltmetre, hararet göstergesiyle, akü şarj göstergesi taktım. Akü şarj ile hararet göstergesinin bir hayli faydasını gördüm. İlk haliyle son halinin fotografları aşşağıda.
Merhabalar Ersan Abi... Kapıdağ'ı birtürlü gezdiremedik sana Davet herzaman geçerli ama onu unutma...
Teşekkür ettim fotoğraflar iyi oldu, büyük olasılık aynı konsept üzerinde çalışıcam bende...
Nasılsın? görüşemedik uzun zamandır, bende gelemedim bir türlü Erdek'e.
Bu arada Feroza forumu hala iyi takip ediyorum.
Benim Feroza'da da eğim göstergesi bozuktu, ayrıca orjinal hareret göstergeside iyi çalışmıyordu. Bende eğim göstergesini, dijital saati ve voltmetreyi söküp, yerine aynı model olan Ölçüsan'ın voltmetre, hararet göstergesiyle, akü şarj göstergesi taktım. Akü şarj ile hararet göstergesinin bir hayli faydasını gördüm. İlk haliyle son halinin fotografları aşşağıda.