Değerli dostlar,
Belki daha evvel 40 defa önünden geçip farketmediğim Bordo renk Feroza'lı birini 3 gündür küçük ilçemiz Sapanca'da görüyorum. Algıda seçicilik dedikleri bu olsa gerek..! Lakin kendileri hep karşı istikametten geldiği için bir türlü yaklaşıp tanışamadım. Ama az kaldı yakında durdurup gruba katacağım; tabii hali hazırda zaten girenler arasında değilse..
Tamir maceram önce yırtılan aks körüklerinin değişmesi (Lada Niva'dan alındı...) ve sonra elektrik sisteminde usta olmayan eller tarafından zaman içinde çekilip artık çorbaya dönen tesisat kablolarının düzeltilmesi ve bu arada "kayıtsızca" devre dışı bırakılmış merkezi kilit sistemi, kapı aydınlatma otomatikleri, gösterge paneli indikatörleri vb türlü elektrik arızalarının giderilmesi ile devam etti.. Elimizi nereye attıysak heryerde idareten çeklilmiş tonlarca kabloya rastladık.. Sonunda komple torpido aşağı indi ve tesisat orjinal haline döndürüldü. Bu arada hem öne hem de arka bagaja ekstra aydınlatma lambası ilave ettirmeyi de ihmal etmedim.. Hepsi 3 günümü yedi ama buna değdi..
Sıradaki işimiz yağ sızdıran direksiyon keçesinin tamiri ve boşluk yapan rodların üzerindeki deve boyunlarının tamiri.. Bu parçaların temni konusunda öneri ve tavsiyelerinize açığım. Haa bir de, hiç arka makaslara havalı (lastik yastık) amortisör taktırmayı düşünen oldu mu?
Hepinize selamlar.