[/b]
EN BATIDAN EN DOĞUYA
ÇANAKALE’den – DOĞUBEYAZIT‘a
TARİH : 08 Mayıs 2010-15 Mayıs 2010
ROTA : Çanakkale-Bursa-Eskişehir-Ankara-Yozgat-Sivas-Erzincan-Erzurum-Sivas-Kars-Iğdır
Doğubeyazıt-Van-Bitlis-Diyarbakır-Elazığ-Keban-Kemaliye-Kayseri-Göreme
Nevşehir-Kırşehir-Kaman-Elmadağ-Afyon-Kütahya-Balıkesir-Çanakkale
SÜRÜCÜLER VE DEMİR ATLARI
V.A.P. (57)
1150 GS
ÇANAKKALE/İSTANBUL
CAHİT (49)
1150 GS
ÇANAKKALE
ERDİNÇ (47)
1200 GS
ÇANAKKALE
İLKER (40)
1200 GS
ÇANAKKALE
SAVAŞ (34)
1200 GS ADV
BİGA/ÇANAKKALE
2009 Yılında gene aynı tarihte ve aynı ekip ile yaptığımız Güneydoğu (Hasankeyf) gezisinden sonra 2010 yılı programı için çalışmalara hemen başladık. Araştırmalar soruşturmalar sonrasında Anadoluyu en batıdan En doğuya geçmeye karar verdik ve rotanın belirlenmesi için çalışmalara başladık.
Son bir hafta kala VAP tan bir hizmet daha.
Çalışmalar bitti,rota tamamlandı,demir atların bakımları yapıldı,eksik malzemeler alındı ve yolculuk zamanı geldi.
1.GÜN.
1.Gün Çanakkale-Yozgat
887 km yol
13'30 saat sürüş.
Buluşma yerine gene ilk gelen VAP. Her zamanki gibi son dakikada gelen de gene ben.
Çanakkale den dördümüz Vap,Cahit,Erdinç yola çıkıyoruz.Biga dan Savaş ı alacağız
Evet arkadaslar bu 1. Gun (939 km), C.kale-Yozgat ve konaklama. Esasen Ankara'da konaklama yapacaktik ama Ankara girisimizde Anitkabir ziyaret saatini kacirdigimizdan ve ertesi gune de daha az yol birakmayi (720 km) hesapladigimizdan devam edip Yozgat'a surduk.
Gordugunuz uzere orada da duymuslar gelecegimizi, otelin kapisina karsilama mangasi koymuslar.
Neredeyse beni evereceklerdi, diger kapiya kosup odama sigindim hemen.
Ha bir de ne dikkatimi cekti, motorlar ilk gun ne kadar da temizmis...