Dışı Travec Tecdrah - İçi Dacia Duster

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan ümiterkan Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 357
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 54,545
Ynt: Dışı Travec Tecdrah - İçi Dacia Duster

AŞAĞIDAKİ ARAÇLARIN YAPABİLDİKLERİNİ NE LR DEFENDER, NE SUZUKİ,NİSSAN,HUMMER VE BİLUMUM KONUŞTUĞUNUZ MARKALAR YAPABİLİR..HEPSİ BUNLARIN YANINDA TOFAŞ SERÇE GİBİ KALIRLAR..BU TARTIŞMA ARTIK SIKTI..YOK KAYA GEÇİŞİYMİŞ,YOK BİR METRE DERİNLİKTE ÇAMUR GEÇİŞİYMİŞ..BIRAKALIM BUNLARI, TOPRAK DAĞ YOLLARINDAN ORMANLARA, GÖLLERE GİDELİM..DAHA NE OLSUN...

[attachment=1][attachment=2][attachment=3]

monstertruckpictureME2.jpg


monster-truck.jpg


Monster-Trucks-byk-tekerli-jeep.jpg
 

Etiketler
Ynt: Dışı Travec Tecdrah - İçi Dacia Duster

mimar_ankara' Alıntı:
AŞAĞIDAKİ ARAÇLARIN YAPABİLDİKLERİNİ NE LR DEFENDER, NE SUZUKİ,NİSSAN,HUMMER VE BİLUMUM KONUŞTUĞUNUZ MARKALAR YAPABİLİR..HEPSİ BUNLARIN YANINDA TOFAŞ SERÇE GİBİ KALIRLAR..BU TARTIŞMA ARTIK SIKTI..YOK KAYA GEÇİŞİYMİŞ,YOK BİR METRE DERİNLİKTE ÇAMUR GEÇİŞİYMİŞ..BIRAKALIM BUNLARI, TOPRAK DAĞ YOLLARINDAN ORMANLARA, GÖLLERE GİDELİM..DAHA NE OLSUN...

konuya hakim olmadığınız çok belli.. bigfoot la offroad yapan görmedim. show amaçlı derin çamur içinde dansedip dururlar. İllaki büyük şeylere hevesliyseniz buyurun bizde yapıyoruz benzerlerini ;D

121020111291.jpg
 

Ynt: Dışı Travec Tecdrah - İçi Dacia Duster

göktuğ bey,bakmayın duster kullanıcısı olduğuna mimar bey gmc,crusier,defender bilumum nirvana araçları kullanmış,hatta cj de bakmış hiçbiri tad vermiyor ,duster da karar kılmış.offroad konusundaki engin tecrubesinide bigfoot show araçlarını offroader sınıfına sokarak ispatladı.kuzey afrika çöllerinde mutlaka görmüştür bigfoot8 ,gravedigger,yada outlaw adlı araçlardan birini veya hepsini.
 

Ynt: Dışı Travec Tecdrah - İçi Dacia Duster

ugurgarip' Alıntı:
bu sitede yükseltilmiş bir kaç duster var. Mesela Kaner bey'in yaptığı. Kendisi d ebildiğim kadarıyla Lada servisi yani bu işlerden anlayan biri. mesela bu uygulama 1-2 ayda sıkıntı çıkarır mı diyorsunuz?




sanırım üzerinde oynanmış çok çok iki duster var.kaner bey keşke beyoff gibi bir ortamda makyajlanan duster ın yapabildiklerini gösterse biz untidustercıları sustursaydı.ilker bey gibi bir kullanıcı çıkmadı ,ama sanırım dacia ile ilker beyin yolları ayrıldı.sonradanda öyle gözü kara bir duster kullanıcısı çıkmadı.5 10 yıl kadar beklememiz gerekecek sanırım duster ı gerçek offroad şartlarında denenirken
 




Ynt: Dışı Travec Tecdrah - İçi Dacia Duster

;D ;D Benim babam senin babanı döver gibi oldu bu kocaayak fotoları
 


Ynt: Dışı Travec Tecdrah - İçi Dacia Duster

tahaozak' Alıntı:
;D ;D Benim babam senin babanı döver gibi oldu bu kocaayak fotoları

Baba benim babam ama diğerleri kendi babaları değil.. Dışardan buldukları babalar.. Bizim oralarda bir laf vardır. Elalemin fotoğrafıya forumda delikanlılık yapma derler...
 

Ynt: Dışı Travec Tecdrah - İçi Dacia Duster

tyt.fan' Alıntı:
sanırım üzerinde oynanmış çok çok iki duster var.kaner bey keşke beyoff gibi bir ortamda makyajlanan duster ın yapabildiklerini gösterse biz untidustercıları sustursaydı.ilker bey gibi bir kullanıcı çıkmadı ,ama sanırım dacia ile ilker beyin yolları ayrıldı.sonradanda öyle gözü kara bir duster kullanıcısı çıkmadı.5 10 yıl kadar beklememiz gerekecek sanırım duster ı gerçek offroad şartlarında denenirken
Neden yolları ayırmışlar. Dusteri kayışdağına çıkarırken çok hırpalayıp dökmüş mü? O geziye katılamadık ama muhabbetini çok okuduk. Araca hiç acımıyor felan yazyorlardı.
 

Ynt: Dışı Travec Tecdrah - İçi Dacia Duster

Kardeşim, körlerin fili tuttukları yerden tanımladıkları gibi, sizler bildiğiniz aracı övme içgüdüsüyle konuşuyorsunuz. Evet doğrudur, hepinizden daha çok arazi aracını çöllerde kullandım. Daha önce de söylemiştim.
Dustera da şehirde işe gidip gelme, arada da dağ yloundan ormana gitmek için aldım. GMC, Defender, Nissan patrol, Dhaiatsu vs. şehir içinde kullanmam akılcı değil. Burada bahsettiğiniz araçların tamamının performansı kısıtlıdır. Örneğin hummer da olsa LR defender de olsa hiçbiri kayalara tırmanamaz, kuru yumuşak ve derin kum satıhta batar..Bu araçlar amaca uygun ağır modifikasyon görmedikçe (resimlerdeki bigfootlar gibi) olanakları kısıtlıdır. Sizlerin bahsettiği kaya tırmanma, 1 metre derinlikte çamurdan geçmeyi 8 lastikli askeri kariyer, paletli tank belki yapar..
Bu arada bu bigfootların normal yol için de optimize edilmiş rus versiyonu da çıkmış. Sizin markalarınız, arkasında arazi performansı olarak nal toplar..
Artık gereksiz diyaloglara da gerek yok, herkes aracını keyfince, istediği amaçlarda kullansın..Her markanın amaçlarını belirlemiş kullanıcı kitlesi var, Türkiyedeki en baba offroad aracıının bile limitleri belli, öyle yoldan fazla çıkıp, dağ keçisi gibi 1 metre yükseklikteki kayalara tırmanamaz bilesiniz..
[attachment=2][attachment=1]

interpolytech003-26.jpg


moscow-august-25-all-wheel-drive-car-ratibor-21597-at-the-international-exhibition-of-the-auto-and-c
 



Ynt: Dışı Travec Tecdrah - İçi Dacia Duster

ugurgarip' Alıntı:
Neden yolları ayırmışlar. Dusteri kayışdağına çıkarırken çok hırpalayıp dökmüş mü? O geziye katılamadık ama muhabbetini çok okuduk. Araca hiç acımıyor felan yazyorlardı.



ilker bey bir reno acentesinde çalışıyordu.araç o firmanın test aracıydıkırıldımı bilemem.kayışdağında epey dik bir eğim ve oldukça kötü bir zeminde epey zorlamıştı aracı.daha sonra sofular kumsalında filanda kullandı .duster ın sitesine girildiğinde ilker beyin çektiği fotoğraflardan biri vardı hatta.ama aynı geziye gelen serkan efe aracını ilk 50 metreden ileri sokmadı.neticede az buz değil risk.bir iki kere kayışdağına çıkıp indi diye dağılacak bir araç değil duster.ama o tarz macera yılda bir kere denenir.tam parkur çıkışı bir çamur birikintisinde sonlanmıştı gezi.
 

Ynt: Dışı Travec Tecdrah - İçi Dacia Duster

offroad tanımıyla eşleşmeyen basit bir gezi diye duyduk biz
 

Ynt: Dışı Travec Tecdrah - İçi Dacia Duster

Biraz da özeleştri yapalım. Bir Duster sahibi olarak Dustercıların tartıştığı konular arasında hangi sis farı, hangi rüzgar kesicisi, hangi termometre, hangi cam filmi, hangi müzik sistemi v.s ler olduğunu gördüm. Bu sadece gezenbilirde değil araştırdığım diğer yurtdışındaki forumlarda da aynı şekilde idi. Teknik olarak yol dışı kullanıma uygunluk açısından yapılabilecek modifikasyonlar arasında 3 cm yay ile yükseltme, porya ile lastik aralarını açma, chip uygulaması ile güç ve tork artırma ve MT veya AT lastik takmaktan başka hiç bir alternatif bulamadım.

Duster içim çok hoşuma giden bir sıfat buldum internette araştırırken buda "HUMBLE SOFT-ROADER" yani: "Mütevazi Yumuşak yol aracı" yani bir arac ancak yumuşakda da gidebilir ama yumuşakda olsa yol olmalıdır. Yani bir Off-road aracı değil "Off-road" yani "Yol dışı" yani yol olmayan yerde de giden arac.

Şimdi aylarca, yıllarca emek verilerek hazırlanmış yüksek off-road performansına sahip olmuş araclar ile Dusterımızı mukayeseye sokmak haksızlık olabilir. Biz Dustercılar bu kadar iddialı olmak istiyor isek zaten Dusterlarımıza verdiğimiz paralar ile zaman + biraz sinir ekleyerek bu araclarada sahip olabilirdik. Ama bizim amacımız araclarımızı alırken farklıydı diye düşünüyorum. Elma ile armudu mukayese etmemek lazım.
 

Ynt: Dışı Travec Tecdrah - İçi Dacia Duster


Doğrudur monti. Zaten hiçbir Duster kullanıcısı profesyonel off road araçlarının topiklerine takılıp "benim makina sizinkini döver" dememiştir. Yani bizler "en güç engelleri aşarız" demedik. Fakat anti arkadaşlarımız gelip "sizin makinalar off moff yapamaz" dediler. Tartışmalar buradan çıktı. Aralarında kafi miktarda akıl öğretmek isteyenler de vardı. "Toplanmış burada bir Dusterci ve off roaddan anlamaz kitlesi, şunlara biraz eğitim verelim" gibisinden.
 

Ynt: Dışı Travec Tecdrah - İçi Dacia Duster

mimar_ankara' Alıntı:
Kardeşim, körlerin fili tuttukları yerden tanımladıkları gibi, sizler bildiğiniz aracı övme içgüdüsüyle konuşuyorsunuz. Evet doğrudur, hepinizden daha çok arazi aracını çöllerde kullandım. Daha önce de söylemiştim.
Dustera da şehirde işe gidip gelme, arada da dağ yloundan ormana gitmek için aldım. GMC, Defender, Nissan patrol, Dhaiatsu vs. şehir içinde kullanmam akılcı değil. Burada bahsettiğiniz araçların tamamının performansı kısıtlıdır. Örneğin hummer da olsa LR defender de olsa hiçbiri kayalara tırmanamaz, kuru yumuşak ve derin kum satıhta batar..Bu araçlar amaca uygun ağır modifikasyon görmedikçe (resimlerdeki bigfootlar gibi) olanakları kısıtlıdır. Sizlerin bahsettiği kaya tırmanma, 1 metre derinlikte çamurdan geçmeyi 8 lastikli askeri kariyer, paletli tank belki yapar..
Bu arada bu bigfootların normal yol için de optimize edilmiş rus versiyonu da çıkmış. Sizin markalarınız, arkasında arazi performansı olarak nal toplar..
Artık gereksiz diyaloglara da gerek yok, herkes aracını keyfince, istediği amaçlarda kullansın..Her markanın amaçlarını belirlemiş kullanıcı kitlesi var, Türkiyedeki en baba offroad aracıının bile limitleri belli, öyle yoldan fazla çıkıp, dağ keçisi gibi 1 metre yükseklikteki kayalara tırmanamaz bilesiniz..
[attachment=2][attachment=1]
beyfendi siz de anti dusterci ağır abilerin teknik açıklamalarına verecek cevap bulamayınca artık bıgfoot, yol versiyonu tank kariyer panzer sıralamışsınız, bence sayın monti ve olgunun yaklaşımı daha güzel .
 




Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,745
Mesajlar
1,523,081
Kayıtlı Üye Sayımız
166,561
Kaydolan Son Üyemiz
Alkan033

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst