Defender yükseltme

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan dturan Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 268
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 119,003
Ynt: Defender yükseltme

Mekanik kilit detroit true track 1600 tl ye arkadaş geçen ay kayalardan aldı. Havalı kilit benim bildiğim kadarıyla kompresör ile beraber 3000 tl civarında.
 

Etiketler
Ynt: Defender yükseltme

nkurtkaya' Alıntı:
Kutulardaki kodlara bakip, Bearmach katalogundan yaylarin tipi tespit edilebilir.
Yaylari taktiktan sonra on ve arka camurluklarin yerden yuksekligini olcup paylasirsaniz sevinirim.
Selam Nejat bey,
kodlara baktım
amortisörler BA2514 BA 2514
Yaylar BA2253 kodlu.
Saygılar
 

Ynt: Defender yükseltme

Montaj başladı. Çocuğunun doğumunu bekleyen baba gibi saat başı sanayide ustanın yanındayım. :D

110620121022.jpg


110620121023.jpg
 

Ynt: Defender yükseltme

tahaozak' Alıntı:
Mekanik kilit detroit true track 1600 tl ye arkadaş geçen ay kayalardan aldı. Havalı kilit benim bildiğim kadarıyla kompresör ile beraber 3000 tl civarında.

TrueTrack LSD tipidir. Arka Detroit Locker %100 kilit daha iyi olur.
 

Ynt: Defender yükseltme

dturan' Alıntı:
Selam Nejat bey,
kodlara baktım
amortisörler BA2514 BA 2514
Yaylar BA2253 kodlu.
Saygılar

Kit olarak satılan yay ve amortisörlerin kodları aşağıdaki gibi. Szin ön ve arka yaylar hepsi 2253 mü?
Bearmach kataloğunda da 2253 Defender için arka yay olarak belirtilmiş. Yük taşımak veya çekmek için değil, off-road kullanım amaçlı olduğu belirtiliyor. Önler için 2251 kodlu yaylar var.

DEFENDER 110 YÜKSELTME KİTİ, +2", 1998 MODEL ÖNCESİ DEFENDER'LARA KİT İÇERİĞİ:
1- BA 2251 DEFENDER İÇİN +2" ÖN HELEZON TK *1
2- BA 2253 DEFENDER 110 İÇİN +2" ARKA HELEZON TK *1
3- BA 2502 TUFFBACK ÖN AMORTİSÖR +2" *2
4- BA 2503 TUFFBACK ARKA AMORTİSÖR +2" *2+2" SPRINGS for Off-Road Use
+2" springs to fit standard vehicle but intended for off-road use only (NOT for towing or load carrying).
BA 2251 Front Defender 50mm
BA 2252 Rear Defender 90 50mm
BA 2253 Rear Defender 110 50mm
 




Ynt: Defender yükseltme

Benim +2" yükseltme kombinasyonum. Önde kittekinden farklı olarak Disco +2" HD yaylar kullanıldı. Amortisörler de Disco için olanlar.

+2 inch Lift_front.jpg


+2 inch Lift_rear.jpg
 






Ynt: Defender yükseltme

nkurtkaya' Alıntı:
Benim +2" yükseltme kombinasyonum. Önde kittekinden farklı olarak Disco +2" HD yaylar kullanıldı. Amortisörler de Disco için olanlar.
Selam Nejat Bey,
Arkalarda aynı yay ve amortisörler var bende de. Ön taraf 2514-2515 kodlu olanlar.Dün denedim (toprağa basma fırsatımız olmadı ama) bir sıkıntı yoktu bana göre. kasıntı hissetmedim. Eskiden bir yerden askıda geçerken arka taraftan lok lok ses gelirdi şimdi o sesde kesildi. Kople burçların değişmesinden tahmin ediyorum

nkurtkaya' Alıntı:
Fren hortumlarını da uzatmayı unutmayın.
Fren hortumlarının ne gibi bir problemi olabilir? Gerekli ise değiştiririm.
.
 

Ynt: Defender yükseltme

nkurtkaya' Alıntı:
Sizin Defender ın yandan fotoğrafını eklermisiniz Nejay Bey. ?
Dün montajdan önce ölçtüm çamurluk kaşı hizasına kadar arkalar 84 cm. önler 81 cm di. Şimdi arka 91 önler 87 cm. Önde vinç tamponu var 4 cm. lik fark yaratacak kadar ağırmıdır? get koymama gerek varmı?
 

Ynt: Defender yükseltme

nkurtkaya' Alıntı:
TrueTrack LSD tipidir. Arka Detroit Locker %100 kilit daha iyi olur.
tahaozak' Alıntı:
Mekanik kilit detroit true track 1600 tl ye arkadaş geçen ay kayalardan aldı. Havalı kilit benim bildiğim kadarıyla kompresör ile beraber 3000 tl civarında.
Limitlere yaklaştığım için kilit işini başka bahara inşallah diyerek erteliyorum şimdilik. Çünkü daha lastik almam lazım. hala kar lastikleriyle (hemde 245/70) geziyorum. cooper stt ya da bf a/t bakıyorum 265/75/16 bilginize.
amortisör montajı için kavga dövüş 350 ye anlaştım 50 tl de torna parası verdim. Ön tarafa teyp ve carling swiçler için basit bir konsol tasarlamıştım. elektrikçi 8 aç kapa anahtar 4 tavan sisi ve teybi bağlamak için 300 tl isteyince vazgeçtim. millet kafayı yemiş.
 

Ynt: Defender yükseltme

dturan' Alıntı:
Fren hortumlarının ne gibi bir problemi olabilir? Gerekli ise değiştiririm.


Normal amortisor ve yay boyundan daha uzun amortisor ve yay kullanirken dogal olarak akslarin asagi yonde seyiri artiyor yani artikulasyonu artiyor bu durumda fren hortumunun boyu uzatilmaz ise gerilme riski var.
 

Ynt: Defender yükseltme

nkurtkaya' Alıntı:
Normal amortisor ve yay boyundan daha uzun amortisor ve yay kullanirken dogal olarak akslarin asagi yonde seyiri artiyor yani artikulasyonu artiyor bu durumda fren hortumunun boyu uzatilmaz ise gerilme riski var.
Montaj yapılırken baktım arka salıkcak tam aşağıda şasi ayakların üzerinde dururken bile fren hortumunda bolluk vardı. (anlatabildimmi bilemiyorum ama) yinede değiştirmeme gerek olurmu Nejat Bey?
 



Ynt: Defender yükseltme

dturan' Alıntı:
Montaj yapılırken baktım arka salıkcak tam aşağıda şasi ayakların üzerinde dururken bile fren hortumunda bolluk vardı. (anlatabildimmi bilemiyorum ama) yinede değiştirmeme gerek olurmu Nejat Bey?


Sase ayaklar uzerindeyken muhtemelen her iki tekerlek de asagida duruyordur, kaldi ki arka fren hortumu tek merkezden geliyor. Onde ise fren hortumlari ayri ayri. Tekerlegin birinin derin bir cukura bosa dustugu anda digerinin ise tumsege ciktigini dusunun, bu durumda maksimum artikulasyon olacak ve bostaki teker serbest durdugundan daha da asagi gidebilecektir. Ben risk almamak adina uzun hortumlari tercih ettim, 2" yukseltme icin standart hortumlari kullanan da var.
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,766
Mesajlar
1,523,426
Kayıtlı Üye Sayımız
166,580
Kaydolan Son Üyemiz
mmehmet

SON MESAJLAR

SON KONULAR



Geri
Üst