discovery-V8
A Clean Landrover is the Sign of Sick Mind
Ynt: Defender 110 mu Yoksa Discovery Seri 1 mi?
Bülent ;
Landrover 1988 de batmanın eşiğindeydi, pazarda çıkış yapabilecek ve masraf gerektirmeyen bir araç planladılar, RRC alt yapısının üzerine discovery kupası tasarladılar, ne defender gibi iş makinası , ne RRC gibi lüx sınıf olmayacak ailelere hitab edebilcek birşey, kapı kolları, ortağı oldukları morris in marina modelinin kapı kollarıdır.
Minimum maliyetle çok iyi bir çıkış yakaladılar ve pazar paylarını, şirketin değerini yükselttiler, bu sayede 5 yıl daha nefes aldılar ve iyi bir ücrete hisseleri 1994 de BMW ya sattılar. BMW mali gücü sayesinde Disco I elden geçirildi ve bizim kullandığımız yapıya ulaştı, BMW mali katkı dışında landrver in üretimine AR-GE sine karışmadı, amaçları BMW yu 4x4 pazarına sokmaktı, aldıkları teknolojiyle Freelander ve X5 i ürettiler.
96 yılından sonraki defenderler Disco 1 series 300 den neredeyse tüm alt yapıyı transfer ettiler. 300 tdi, R380, Ön-Arka dingiller, aks yapısı freze sayıları, ön ve arka viraj demirleri hep Disco I den alındı.
Defender kötü demedik hiçbir zaman ama LR a hiç bir katkısı olmadı, patent hakları değişik ülkelerdeki şirketlere satıldığından ve landroverin yapısı gereği ilk 3 yıllık üretimden sonraki yedek parça üretimi başka şirketlere devredildiğinden LR buralara marka hakkı dışında cıvata bile satamadı. Elimde Üretilen tüm parçaların fabrika verileri mevcut, motor bloğu dışında tamamı başka fabrikalarda üretilmiş.
Disco I hem kısa aks yapısı itibarıyla, hemde iyilestirilmiş teknik verileriyle herzaman Defenderden bir gömlek üstündür, Tek dezavantajı yuvarlak bükülmüş dış aksamın orjinali dışında bulunmamasıdır, ağaca yaslarken için cız edebilir, başka hiç bir konuda defender den geri kalmaz.
fosilbulent' Alıntı:Teşekkurler Yavuz... Land rover descovery ve range rover in satış rakamlarından zarar ettiğini acıklayarak 1997 de BMW ye sattı Yanlız defender markası Biliyorsunuz 1987 den 1989 kadar ingiltereden gelen malzemnin tamamı toplanarak otokarda daha sonraki yıllarda özellikle kaporta üretimiyle ağırlıklı türk yapımı bir hal alarak otakarda üretilmeye kesintisiz devam etti. Land rover ı şimdide tata firması Jaguar bonusuyla satın aldı. Discovery nin üretiminin başladığı 1989-94 yıllarına kadar üretilen tüm land roverler seri 1 2 3 ve defenderlerin %80 i belki fazlası bugün kullanılmaya devam ediyor 1966 da beşyüz bininci 1976 yılında bir milyonuncu land roverin üretildiğini düşünürseniz defender serisinin haklı bir gururu var. İki aracında üretim amaçları birbirinden çok farklı, Kim daha güçlü kim daha konforlu kim daha hızlı sorusuna cevap aramıyoruz. matematiksel olarak verilere bakılırsa disco1 yanlız yokluk zamanında savaş sonrasında perşan bir dünyanın en yenilikci makinelerinden biri olmuş günlük kullanım yanında traktör gibi tarlada intikaller için orduda sağlık malzemesi sevkiyatı için kızıl haçta safaride gezide emniyet mensupları burokratlarda her yerde her amaç için kullanılmış olması insanların yollarını bekler olup umut ve seviçlerini korku ve endişelerini bu makinenin şekliyle bedenlemesi ve doğduğu 1948 yılından itibaren neredeyse dış görünüşünden ve 4x4 mantığından hiç vaz geçmemesi onu bugun kendi hemcinsleri içinde unutulmaz vazgeçilmez efsane yapıyor DEFENDER ı üstün yapan şey onun kişiyle bir bütün bir organ gibi kişinin beyniyle uyumlu çalışması bir arkadaş bir yandaş bir sırdaş olmasıdır. Olay tamamen inanç,güven, duygular üzerine kurulu ve bu insanı en güçlü kullandığı aracı unutulmaz yapan meziyet tir.
Bülent ;
Landrover 1988 de batmanın eşiğindeydi, pazarda çıkış yapabilecek ve masraf gerektirmeyen bir araç planladılar, RRC alt yapısının üzerine discovery kupası tasarladılar, ne defender gibi iş makinası , ne RRC gibi lüx sınıf olmayacak ailelere hitab edebilcek birşey, kapı kolları, ortağı oldukları morris in marina modelinin kapı kollarıdır.
Minimum maliyetle çok iyi bir çıkış yakaladılar ve pazar paylarını, şirketin değerini yükselttiler, bu sayede 5 yıl daha nefes aldılar ve iyi bir ücrete hisseleri 1994 de BMW ya sattılar. BMW mali gücü sayesinde Disco I elden geçirildi ve bizim kullandığımız yapıya ulaştı, BMW mali katkı dışında landrver in üretimine AR-GE sine karışmadı, amaçları BMW yu 4x4 pazarına sokmaktı, aldıkları teknolojiyle Freelander ve X5 i ürettiler.
96 yılından sonraki defenderler Disco 1 series 300 den neredeyse tüm alt yapıyı transfer ettiler. 300 tdi, R380, Ön-Arka dingiller, aks yapısı freze sayıları, ön ve arka viraj demirleri hep Disco I den alındı.
Defender kötü demedik hiçbir zaman ama LR a hiç bir katkısı olmadı, patent hakları değişik ülkelerdeki şirketlere satıldığından ve landroverin yapısı gereği ilk 3 yıllık üretimden sonraki yedek parça üretimi başka şirketlere devredildiğinden LR buralara marka hakkı dışında cıvata bile satamadı. Elimde Üretilen tüm parçaların fabrika verileri mevcut, motor bloğu dışında tamamı başka fabrikalarda üretilmiş.
Disco I hem kısa aks yapısı itibarıyla, hemde iyilestirilmiş teknik verileriyle herzaman Defenderden bir gömlek üstündür, Tek dezavantajı yuvarlak bükülmüş dış aksamın orjinali dışında bulunmamasıdır, ağaca yaslarken için cız edebilir, başka hiç bir konuda defender den geri kalmaz.