ergunucyasar
Kamp II
Ynt: Dakar 2009 ve Toyota
Ayrıca pleksi , cama göre çok hafif olduğundan avantaj sağlıyor. FJ 80 ve 100 ün camlarının ve mekanizmalarının toplam ağırlığı 100 kg'dan az değildir diye düşünüyorum Tugsan ne dersin? Pleksiyle en fazla 10 kg olsun. 15kg=1 HP kaba hesabına göre 5-6 HP kazanç yarış aracı için çok iyidir.
Bu araçların tüm iç döşemeleri vs. söküldüğünde bazı kaporta parçaları da kevlar malzemeyle dağiştirilebilirse ciddi ağırlık tasarrufu sağlanır. Roll cage, gazlı yangın söndürme vs. ağırlıkların dengelenmesi için gerekli bir durum. dakarın sunucularından biri bazı araçlardaki hidrolik direksiyon sisteminin bile iptal edilidiğinden bahsetmişti.
Ayrıca pleksi , cama göre çok hafif olduğundan avantaj sağlıyor. FJ 80 ve 100 ün camlarının ve mekanizmalarının toplam ağırlığı 100 kg'dan az değildir diye düşünüyorum Tugsan ne dersin? Pleksiyle en fazla 10 kg olsun. 15kg=1 HP kaba hesabına göre 5-6 HP kazanç yarış aracı için çok iyidir.
Bu araçların tüm iç döşemeleri vs. söküldüğünde bazı kaporta parçaları da kevlar malzemeyle dağiştirilebilirse ciddi ağırlık tasarrufu sağlanır. Roll cage, gazlı yangın söndürme vs. ağırlıkların dengelenmesi için gerekli bir durum. dakarın sunucularından biri bazı araçlardaki hidrolik direksiyon sisteminin bile iptal edilidiğinden bahsetmişti.